Chapter 34

843 138 93
                                    

Neil was looking at Aladin they were standing outside the khanna house.

Neil: plan kaisa plan?

Aladin: avni se tumhari shadi.

Neil frown.

Aladin: Kya tum Abhi marriage registrar ke office se marriage form la sakte ho.

Neil think.

Neil: han.

Aladin: theek hai to tum papers ka intazam karo baki sab mujh per chor do.

Neil look at him after sometime Dd comes with the papers and gives that to Neil.

Aladin: sign it.

Neil look at him.

Neil: atleast apna plan to batao tum karna Kya chahte ho.

Aladin: main avni ke sign in papers per le lunga aur tum dono ki shadi ho jaye gi phir tum Avni per nazar rakh sakte ho.

Neil: main avni se dhoke se shadi nahi kar sakta infact agar wo kal mera proposal reject bhi kar deti hai phir bhi men usay force nahi karunga.

Aladin: to phir usay blackmail kyun kiya?

Neil: main majbor tha but main usay force nahi kar sakta.

Aladin: Neil tum ne humara plan barbad kar diya ab dayawanti mehta ketan mehta se contact karne ki koshish karegi avni per khatra barh gaya hai us ke liye us ka tumhare sath rehna zarori hai aur tum jante ho avni Abhi tumhara proposal accept nahi karegi wo nahi chahti us ki waja se tumhari life ko khatra ho.

Neil think.

Aladin: avni ke liye tumhe ye karna parega.

Neil look at the papers and think.

Neil: I am sorry avni lekin mujhe ye karna hoga tumhare liye ho sake to mujhe mauf kar dena.

Then they sit in the garden he fills the form and look at the form he think.

Aladin: don't forget hum ye avni ke liye kar rahe hain.

Neil look at him and nods he sign the form.

Neil in mind: I am sorry avni shayad in sab ke bad tum mujhse aur bhi zyada nazar ho jao ya phir shayad nafrat karne lago lekin mere pass aur koi rasta nahi tha.

Neil look at the papers then Aladin came home.

Avni: aap kahan chale gaye the?

Aladin: kuch kaam tha le in papers per sign kar de.

Avni: ye Kya hai?

Aladin: office ke kuch papers hain.

Avni: oh.

She takes the file she trust him alot she went to sit on the couch and sign the papers Aladin hide the papers in other paper so avni sign them with out reading them.

Aladin in mind: I am sorry avni aaj maine tujhse jhoot bola Tera bharosa tora hai lekin yakeen maan main ye sab tere liye kar raha hun.

Avni came to him she smiles and give him papers Aladin look at the papers.

Flashback ends.

Neil and Aladin were looking at eachother.

Aladin: Neil humain ketan mehta ko wahan se hatana hoga.

Neil: hmm.

Aladin: lekin kaise maine bohat kaha per avni nahi mani.

Neil: kuch to sochna parega.

Chalte Chalte जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें