Chapter 35

884 142 54
                                    


Avni and Aladin were in the kitchen in the
Avni: nahi wahab safe nahi hai wahan to logon ka aana jana laga rehta hai.

Aladin: phir.

Avni think.

Avni: kuch samjh nahi araha yahan to mera koi friend bhi nahi hai.

Aladin: mera friend hai hum us ke ghar per rakh sakte hain.

Avni think.

Avni: Kya hum us per bharosa kar sakte hain.

Aladin: Han.

Avni: ok lekin Hum usay nikalenge kaise.

Then they heard a sound from behind and shocked.

Person: kisay nikalne ki baat ho rahi hai.

Avni shocked and turns she saw Neil he was looking at her with a frown he comes to them.

Neil: kisay nikalne ki baat ho rahi hai.

Avni: k kisi ko bhi nahi.

Neil: kahin tum dono mujhe ghar se nikalne ki planning to nahi kar rahe.

Avni: Han kar rahe hain khush.

Neil: wifey main yahan se chala jaonga ye khayal apne dimagh se nikal do kyun ke main apni dulhan matlab tumhe liye bina kahin nahi jane wala.

Avni angirly look at neil.

Avni: sapne dekhna achi baat hai kyun ke sapne dekhne main na to mehnat lagti hai aur na hi paisa ulta time pass to jata hai to tum beth ke time pass karo main chali kyun ke mere pass faltu ka time nahi zaya karne ke liye.

Neil makes o face

Neil: o.

Avni went from there Neil and Aladin smiles.

Aladin: kyun us ko badhka raha hai.

Neil: kyun ke usay tang karne main bohat maza aata hai.

They smiles.

Aladin: ab tak sab plan ke hisab se chal raha hai.

Neil: hmm but humain bohat careful rehna hoga avni ko chakma dena asan nahi hai.

Aladin: wo to hai.

Neil think.

At Night Avni came out of the bathroom after changing her dress and saw Neil is laying on the bed with a pose and was busy on his phone.

Avni: tum yahan Kya kar rahe ho?

Neil look at her and smiles.

Neil: wifey tum agai chalo aao so jao bohat raat ho gai hai.

Avni: aao matlab niklo mere room se.

Neil: wifey main kahan jaonga aur waise bhi main tumhara husband hon ye humara room hai main apne room se kyun jaon.

Avni: husband my foot chalo niklo yahan se.

Neil: dekho wifey problem tumhe hai humare rishte se mujhe nahi to tum chaho to room se ja sakti ho.

Avni: main kyun jaon ye mera room hai.

Neil: lekin ab se mera bhi hai after all I am your husband.

Avni: ye Kya husband husband ki rat laga rakhi hai tumhara aur mera koi rishta nahi hai.

Neil: tumhare manane ya na manane se kuch nahi hone wala humari shadi ho chuki hai tum meri cute wifey ho aur main tumhara dashing husband.

Avni: dashing shakal dekhi hai ainay main.

Chalte Chalte जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें