Media were standing outside the mehta house and dayawanti mehta was sitting inside on the couch by holding her head and other were standing on the other side avni was sitting on the couch in her homs and watching the tv and pop corn were in her lap.Reporter: hum bohat time se mehta house ke bahar khare hain lekin ab tak koi bhi bahar nahi aya humare sawalon ke jawab dene newspaper office per attack puri media per attack hai dayawanti mehta ko jawab dena hoga.
Avni: bilkul jawab dena hoga.
Avni smirk and police jeep came outside the mehta house and they take the press away Neil was also with them they asked him questions.
Neil: dekhiye aap sab shant ho jaiye.
Reporter: acp Neil khanna ketan mehta ne us newspaper ke owner ko jaan se marne ki dhamki di to police ne unhe kaise chor diya.
Neil: dekhiye hum ne FIR likhi hai aur ketan mehta ko sirf bail mili hai case khatam nahi howa.
R2: aur agar is bich ketan mehta ne kuch kar diya to us ka zimadar kon hoga?
Neil: dekhiye asa kuch nahi hoga hum ne Mr shah aur un ke office ko security provide kar di hai un ki safety ki zimadari humari hai please ab sab shant ho jaiye aur yahan se chale jaiye ase yahan khare rehne se kuch nahi hone wala please.
Neil sign Dd he nods and handle all Neil went inside the guard open ka gate for him Neil smiles to see dayawanti mehta.
Neil in mind: maine kaha tha avni ko kamzor samjhne ki galti mat karna wo kab kahan kaise vaar karegi tumhe pata bhi nahi chale ga.
Neil: hello Mrs mehta.
She looks up and get up.
Dm: tum yahan Kya kar rahe ho?
Neil: Kamal karti hain aap aap ne hi to call kar ke police ko bulaya tha aur ab aap hi puch rahi hain.
Dayawanti mehta fumes Neil smiles.
Neil: waise media wale chale gaye hain.
Dayawanti mehta saw that and sigh.
Neil: ketan mehta maine kal kaha tha na kuch din bahar mat nikalna.
Ketan: main to bahar nikla hi nahi.
Neil: to phir media ko kaise pata chala ke tumhe bail mil hai hai.
Ketan: pata nahi.
Neil think.
Neil in mind: avni.
Neil: khair ab main chalta hun media wale ja chuke hain ab koi problem nahi hai.
Neil look at dayawanti mehta he smiles on the other side avni throw the popcorn in the bowl.
Avni: ye Neil bhi na mera acha khasa show kharab kar diya.
Avni makes a face after something Neil came to avni's home he calls her in anger.
Neil: avni avni avni.
Avni came there.
Avni: Neil ab Kya howa kyun chila rahe ho?
Neil catches her arms.
Neil: tum meri baat sunti kyun nahi ho mere mana karne ke bad bhi kyun dayawanti mehta se ulajh rahi ho.
Avni: maine kiya kya hai Neil?
Neil: avni mere samne ye innocent banane ki zarorat nahi hai media ko tum ne bataya na ke ketan mehta ko bail mil gai hai.
Avni: oh wo Han maine bataya.
Neil shocked and tighten his grip.
Neil: kyun?
आप पढ़ रहे हैं
Chalte Chalte
Romanceit's a story of a girl avni mehta who is a cute and bubbly girl and a boy Neil khanna who wants to be an IPS basically it's revenge story