koreadispatch:Ünlü kıyafet tasarımcısı, bestekâr ve model Jeon Jungkook, bu akşam Seul havaalanında görüntülendi.
a:tanrım, o harika!
t:tarzına bayılıyorum!
d:nereye gidiyor? Bu ay defilesi yok diye biliyorum.
y:siyah onu harika gösteriyor.
c:sevgilisi var mı?
q:evleneceği kız çok şanslı.
koreadispatch:Jeon Jungkook nereye gidildiği hakkında sorulan soruları yanıtsız bırakırken, kameralara olan utangaçlığını yeniden gözler önüne serdi.
a:0w0, çok sevimli!!
t:neden maske takmak zorunda ki?
y:çok sempatik ve sevimli!
q:hayranlarına cidden değer veriyor.
p:hayranlarına değer vermesine rağmen hayranlar bu şansı kötüye kullanıyor ^_^
h:lütfen onu rahat bırakın.
˚◞♡ ⃗*ೃ༄
Demek bu yüzden mesajlarımı kontrol etmiyordu. Çok meşgul olmalıydı, yoksa muhakkak kontrol ederdi. Acaba nereye gidiyordu? Araştırsam bile, bunun hakkında bir bilgi yoktu. Mesaj atmayı düşünsem de, yorgun veya meşgul olabileceğini düşünerek bundan vazgeçtim. Dispatch'ten genelde insanların hayatlarına bu kadar karışmasından dolayı nefret etsem bile, şuan tek umut kaynağım oydu. Muhtemelen Jungkook'u gittiği yere kadar takip eder ve onun fotoğraflarını paylaşabilirdi. Şimdilik ona sahte bir sevgi beslemeli ve saygı göstermeliydim.Nereye gittiği de ayrı bir problemdi. Bana hiçbir şey söylemeden nereye gidiyordu? Aptal Jimin, sanki onun annesi falansın. Ne bekliyordun ki? Sana her dakika mesaj atmasını falan mı? Koskoca model, bestekâr Jeon Jungkook neden benimle ilgilensindi ki? Ben sadece basit bir üniversite öğrencisiydim, herhangi bir popülerliğim veya gelir kaynağım yoktu. Yalnızca bursum vardı ve o da bir iki aya kesilirdi.