𝐶𝑖𝑛𝑞

1.6K 192 214
                                    

*Tuval: Tuval, üzerinde resim yapmak için kullanılan genelde beyaz veya isteğe göre renklendirilebilen bez örtülü boş tablolardır.

**Şövale: Ressam sehpası olarak bilinir. Tuvali koyup rahat resim yapabilmek için kullanılır.

Jungkook'un krizinin ardından bir hafta geçmişti. Geçen hafta içinde Jimin ile bir türlü buluşamamışlardı.

Şimdi ise Jungkook, Taehyung ve Jimin ile terapisine gelmişti.

"O günden sonra bir daha bu şekilde bir kriz geçirdin mi Jungkook?"

"Hayır hyung, o kadar büyüğünü geçirmedim. Ara ara nefesim daralmaya devam ediyor ama."

"Peki, halüsinasyonlar?"

"Onlar da devam ediyor, kısa süreli ama."

Hoseok, Jungkook'un anlattıklarını not aldıktan sonra başını kaldırdı.

"Bunlar nasıl halüsinasyonlar oluyor? Anlatabilir misin?"

"Duvarlarda resimler görüyorum, ama o kadar kısa süreli ki ben bir şey anlayamadan kayboluyorlar."

"Anladım. Sesler duymuyorsun değil mi?"

"Hayır şimdiye kadar hiç duymadım."

"Son olarak, halüsinasyon olarak bir tabloyu değil de bir insanı gördün mü hiç? Veya bir insan olmasa bile bir silüet?"

Jungkook başını olumsuz anlamda salladığında yeniden bir şeyler yazdı Hoseok.

"Bir şey denemek istiyorum ama korkuyorum açıkçası. İlk defa böyle bir vakayla karşılaştığım için sana acemiyim, kusura bakma."

"Yalnızca iyileşmek istiyorum, nasıl olduğu önemli değil gerçekten."

"O halde... Jimin, senin evinin alt katı resimlerin için ayrılmış bir yer değil mi?"

"Evet hyung, öyle."

"Jungkook'u oraya götürmeyi deneyebiliriz. Halüsinasyon olarak değil de gerçekten tablo kaplı duvarlar görürse iyileşebilir. Ama bir yandan da çok büyük bir kriz geçirebilir diye korkuyorum."

"Ben yanında olurum hyung, sorun olmaz."

Jungkook başını kaldırıp Jimin'e baktığında göz göze geldiler. Jungkook hemen başını eğip derin bir nefes aldı.

"Jungkook, nefesin mi daraldı yine?"

"Yok hayır, bir şeyim yok. Arada öyle şey oluyor."

Bu sırada kapı hafifçe tıklatıldı.

"Buyurun?"

İçeri Yoongi girdiğinde Hoseok gülümsedi.

"Hoş geldin."

"Merhaba, seansım bitince gelip bir bakayım dedim. Merak ettim. Nasılsın Jungkook?"

"İyiyim, belirtiler ara ara geliyor ama hiç öyle ağır kriz geçirmedim."

"Güzel, sevindim. Ne düşünüyorsun Hoseok?"

"Şey, hani Jimin'in evinin alt katı resimleri için ayrıldı ya. Jungkook'u oraya götürsek diyorum?"

Yoongi, Hoseok'un yanına gidip yazdığı şeyleri okudu.

"Aslında deneyebiliriz, ben ne olur ne olmaz diye sakinleştirici ilaç yazarım."

"Jimin, bir sonraki seansa gelmeden Jungkook'u senin evine getirelim. Benimle mutlaka iletişimde olun, tamam mı?"

"Tamam, çok teşekkürler Hoseok hyung. Bir sonraki seansta görüşmek üzere."

Stendhal Syndrome |Kookmin| ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin