𝐷𝑒𝑢𝑥

1.8K 205 133
                                    


'Eee Jungkook, şarkı bitti mi?'

'Hayır hyung, tıkandım yazamıyorum. Sende ne var ne yok?'

'Ben benimkini bitirmek üzereyim, onun vlogunu da çektim. Yakında atarım kanala.'

'Of ne güzel... Vlog da çekmişsin. Ben daha yazamıyorum bile. Kamerayı açıp ne diyeceğimi dahi bilmiyorum. Bence kanalı sadece senin adın olarak değiştirmeliyiz, benim bir katkım yok.'

'Jungkook saçmalama, ilk kez ayrı şarkı yazıyoruz. Böyle hissetmen normal.'

'Başarabilirim değil mi hyung?'

'Kendine güven Jungkook. Şimdilik kapatıyorum, kendini çok yorma.'

'Görüşürüz hyung.'

Jungkook telefonu kapatarak derin bir nefes verdi. Bugün sergiye gidecekleri gündü ve Jungkook şarkısını hâlâ bitirememişti.

"Günaydınn! Heyecanlı mısın Kook?"

"Ne heyecanı Taehyung? Beni oraya zorla götürdüğünün farkında mısın?"

Taehyung, Jungkook'un yanına oturup gülümseyerek ona baktı.

"Şştt, sen de istiyorsun biliyoruumm. Hadi kalk yataktan artık, kahvaltı hazırladım. Yiyelim ve hazırlanıp gidelim."

"Saat kaçta bu sergi?"

"Öğleden sonra iki, ve saat şu an on bir buçuk. Yani kalkmalısın ki geç kalmayalım."

Jungkook onu onayladığında ikisi de mutfağa gidip kahvaltı ettiler. Ardından sofrayı toplayıp hazırlandılar.

"Jungkook, biraz şık giyinmelisin. Orası elit kesimin olacağı bir sergi olacak, her sergi böyle olur."

"Ne giyeyim? Takım elbise falan mı? Saçma bu..."

Taehyung, tek işaret parmağını kaldırıp Jungkook'a beklemesi gerektiğini ima edip uzaklaştı. Birkaç dakika sonra odasından, elinde bir kıyafetle döndü.

"Giy bunu. Üzerine de deri ceketini al, tamam mı?"

Jungkook, Taehyung'un eline tutuşturduğu kıyafete baktı, hafif tül yapısını fark etti fakat bozuntuya vermeden giydi. Siyah fakat transparan bir tişört olduğunu fark ettiğinde çatık kaşlarıyla Taehyung'a baktı.

"Niye giyiyorum ki? Yarı çıplak gideyim direkt, bir fark yok zaten."

Taehyung bir şey demeyip elinde deri ceketle Jungkook'un yanına geldi, "Sus, giy şunu."

Deri ceketi Jungkook'a giydirip omuzlarını kkşadı hafifçe.

"Mmh, bak mükemmel oldun. Fotoğrafını çekeyim mi? Lütfeen~"

"Tae ben bununla hiç rahat etmedim, değiştireceğim."

Jungkook beklemeden üzerindeki deri ceket ve transparan tişörtü çıkardı. Odasına gidip siyah bir tişört giyip üstüne de koyu renk kot ceketini giydi. Salona gelip Taehyung'a baktı.

"İşte, böyle daha iyi."

"İyi peki, yine şık görünüyorsun zaten. Her neyse, Jungkook şu duvarın önünde birkaç fotoğrafımı çeksene, Instagram'da biri yorum yazıp istemişti."

Jungkook Taehyung'un telefonunu alıp birkaç fotoğrafını çekti.

"Al bakalım, senin kadar iyi çekemesem de bizim de biraz yeteneğimiz var."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stendhal Syndrome |Kookmin| ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin