07

97 8 1
                                    

Zistila som, že ten spevák sa mi páči, teda jeho hlas.
Našla som si ho na Spotify a našla som si jeho album 21st century liability. Počúvala som ho a najviac sa mi páčila z neho Psychotic Kids. A potom prišla tá pieseň, pri ktorej som si všetko uvedomila. Uvedomila som si, prečo mi bol ten hlas povedomí. Pieseň s názvom Polygraph Eyes.
••••••

Spomenula som si, ako ju Dominic spieval. Už pred tým ma mohlo napadnúť, že je to Yungblud. Potrebovala som si to v hlave všetko upratať.

„Ty asi naozaj nevieš kto to je"

Mama vedela kto to je, prečo mi nič nepovedala? Nechápem to. Možno chcela, aby som na to prišla sama, naozaj netuším.

Prešiel ďalší mesiac, o Dominicovi som sa snažila nájsť nejaké informácie, ale chcela som ich vedieť od neho.

*Pink*
Na telefón mi prišlo upozornenie. Pozrela som sa a bola to správa od Dominica.
Dom: Prepáč Emm, že som sa ti neozval, chcel by som ti to vysvetliť osobne.
Ja: Dom, netráp sa, ja už všetko viem.
Dom: Čo? Od kiaľ? Čo?
Ja: Len tak náhodou som počúvala songy a našla som ťa Yungblud.
Dom: Prepáč... Chcel som ti to povedať, ale keď to bolo tak super, že si nevedela, že som Yungblud a mohol som byť pri tebe sám sebou a nie TEN YUNGBLUD.
Ja: To ti verím, chápem ťa. Nemusíš sa za to ospravedlňovať. Len... Prečo si sa neozval?
Dom: Môžem prísť? Prosím.
Ja: Dobre.

Odložila som telefón, srdce mi bušilo ako o závod. Učesala som si vlasy, dala na seba čierne legíny, čierne tričko a staré oblečenie som hodila do koša na prádlo. Dala som na seba trošku voňavky a čakala ho.

Neprešlo ani 15 minúť a počula som zvonček.
,,Ahoj Dominic," mama ho privítala medzi dverami ,,ako sa majú rodičia?" spýtala sa.
V tom mi to napadlo, odkiaľ ho mama pozná. Ona vedela vždy kto je a samozrejme vedela, že by si želal, aby som nevedela, že je spevák.

Harrison //yungbludWhere stories live. Discover now