01

181 9 3
                                    

Pozerala som sa von oknom. Okilie našej školy bolo naozaj krásne. Všade bola zeleň, krasne farebné stromy a malé jazierko.

Študovala som na umeleckej škole. Rada som hrala na hudobné nástroje, hlavne gitaru. Moc mi to neišlo, ale nevzdávala som sa. Rodičia mi dovolili len akustickú, no môj sen bol mať elektronickú. Keďže mám len 19 a stále bývam s rodičmi, musím sa riadiť ich pravidlami.

„Pst, Emma..." Alex sa snažila upútať moju pozornosť „dnes má byť u Jacka party, pôjdeš?"
„Nemala by-"
„Ale no taaak...." zamračila sa na mňa „musia ťa aspoň raz pustiť. Ide tam dokonca aj Lukas." drgla do mňa loktom a žmurkla na mňa.

Bol to môj "priateľ". Strašne sa mi páčil, chodili sme spolu. Len teda keď chcel. Neviem či ma aj podvádzal, to som vedieť naozaj nechcela. Ale mala som preňho slabosť, preto som ho nemohla dobrovoľne opustiť.

„Dobre tak pôjdem." nakoniec som prikývla. Len ešte musím prísť na to, ako sa dostanem z domu.

Keď som prišla domov, neustále som sa usmievala, aby som vzbudila dobrú náladu u nás doma.
„Mami?" pribehla som do kuchyne, kde mama akurát varila obed.
„Áno zlatíčko?" plne sa venovala vareniu, takže môj úsmev nevidela.
„Vieš, chcela by som dnes prespať u Alex. Je piatok, zajtra škola nie je, tak nás napadlo, že by sme si pozreli nejaký film. Môžem?" milo som sa usmiala.
Tentokrát sa to šiklo, bo sa pozrela na mňa.
„Dobre miláčik, ale nie že niečo vyvediete." venovala mi pusu na čelo a ja som sa išla zbaliť a zavolať Alex. Bola som nadšená!

Na party
Prišli sme s Alex okolo jedenástej, keď už to tam bolo rozbehnuté.
Zabávali sme sa, postretali sme pár spolužiakov, ale sme sa aj zoznámili s novými ľudmi.

Prechádzali sme okolo stolu s alkoholom, bola tam veľká skupinka ľudí, ktorý povzbudzovali chalana, ktorý sa vsadil, kto viac vypije. Bolo jasné, že to vyhrá. Toho druhého som poznala, bol to prvák z môjho odboru. Povedzme si úprimne, bol to chalan, ktorý mal maximálne nos v knížkach, nie v alkohole. Prekvapilo ma, že dnes na tej party bol.

Alex nejakým spôsobom zohnala drinky.
„Šikovná." zasmiala som sa a drink som si od nej zobrala.
„Tiež si myslím," zasmiala sa taktiež „poď, pôjdeme k bazénu."

Bola som šťastná, ešte len sme prišli a už sme sa zabávali.
No potom prišiel ten moment. Lukas bol pri bazéne taktiež. Ale nie sám. Bozkával sa tam s Allie.

Harrison //yungbludWhere stories live. Discover now