פרק שביעי - חוזה אהבה

26 0 1
                                    

הי בנות! מצטערת שלא המשכתי, הייתי עסוקה ואחר כך שכחתי מזה... אני צריכה עידוד :)


בינתיים בחצר, ישבה אוליב עם צ'ארלי. "מה רצית?" הוא שאל אותה. ניכר שהיה מצוברח.

"מילר," היא פתחה בהזדהות מזוייפת. "אני יודעת שהיחסים החדשים בין אייברי לריזייסה מפריעים לך."

"זה לא עניינך." הוא אמר לה. "חוץ מזה, אני לא מחפש להסתבך עם מקינטייר."

"אתה מחבב את ריזייסה, לא?" וידאה אוליב. "היא שונאת את אייברי, אתה הרי יודע כמה הוא התעלל בה. אותך היא אוהבת, היא עם אייברי רק כי הוא סוחט אותה."

צ'ארלי התקשה להתווכח איתה, אך עדיין היה מהוסס. "מה את רוצה?"

"שמור איתה על קשר ידידותי, ובחן את הגבולות שלה בכל פעם." היא הציעה לו. "אייברי הוא גבר רכושני, אם ייווכח שריזייסה לא נאמנה לו כמו שהוא צריך, הוא יעזוב אותה."

"לא יותר סביר שהוא יהרוג אותי מכות?" שאל הלה בדאגה.

"עכשיו כשהוא יוצא איתה, בטח חשוב לו להצטייר בעיניה באור חיובי יותר." טענה אוליב. "הוא יפסיד בכל מקרה, והקשר ביניהם יתנתק בסוף... אתה איתי?"

מבטו המהוסס של צ'ארלי הפך יותר ויותר נחוש. "בסדר אוילר, נראה מה אצליח לעשות..."


ההפסקה השנייה הייתה לפני המבחן בהיסטוריה, וצ'רי בחנה את אייברי על תאריכים תוך שהיא משננת לעצמה במקביל. "באיזו שנה היה המרד באסטוריאס?"

"זה היה בעקבות הבחירות ב1933, אבל לא מיד, אז... 1934?" ניסה חברה.

"אכן!" אישרה צ'רי וסימנה וי. "ומשפט קראיובה?"

"1936." הוא ענה בביטחון.

"ומי עמדה בראשו?" הקשתה צ'רי.

"אנה אחת... אנה קאזאר?"

"אנה פאוקר, קאזאר הייתה אחת מהעצורים." תיקנה אותו צ'רי וסימנה ויקס.

אייברי גיחך. "זה ממש יעזור לי להיות רופא..."

"הפסק להיות כזה פרקטי!" היא גערה בו. "חוץ מזה, זה עוד נקודות לממוצע... עכשיו, פרשת סטרפרלו?"

אייברי נאנח. "אף אחד לא ישאל על פרשות אזוטריות." הוא טען וחטף ממנה את דף התאריכים שעליו עמלה. "עכשיו תורך, הפוטש של קאפ?"

"1920." היא ענתה מיד.

"ותקרית קיוג'ו?"

"לא חזרתי עדיין על יפן, אבל נראה לי 1945..."

"שערוריית רקרוט?" הוא הוסיף לשאול.

"1988?" היא ניסתה בהיסוס.

"1986, ב1988 הפוליטיקאים היפניים כבר נאלצו להתפטר בגין השערורייה ההיא."

"שאלת אותי בכוונה על יפן כי אמרתי לך שלא חזרתי עליה עדיין!" התרגזה צ'רי וניסתה לחטוף לו את הדף. אייברי צחק והרחיק אותו ממנה בזמן שהצלצול נשמע. "יופי! בגללך לא הספקתי לשנן את היתר!"

צ'ריWhere stories live. Discover now