NSFW Hannibal

813 34 14
                                    

Aftercare
Mężczyzna zawsze jest w tej kwestii dość czuły. Obejmuje cię ramieniem, proponuje jedzenie, picie... Całuje cię delikatnie, przytula. Nie ma opcji by zachował się inaczej inaczej. Jesteś jego ukochaną damą, której nie mógłby zostawić po takim wysiłku. Nigdy zresztą mu się to nie zdarzyło. Jeśli robicie to w jakimś niestandardowym miejscu to po prostu bierze ciebie na ręce i zanosi do łóżka. Jeśli było to w wannie lub pod prysznicem również wyciera ciebie wcześniej ręcznikiem, bardzo delikatnie. Czasami traktuje cię wręcz jak laleczkę z porcelany... Nie przeszkadza ci to, bo niekiedy bywasz naprawdę zmęczona, szczególnie że Hannibal nie lubi szybkich numerków.

Body part
U ciebie mężczyna najbardziej lubi oczy. Zawsze mówi, że to zwierciadła duszy, a także pokazują twoje emocje. Dlatego tak bardzo je lubi, a już szczególnie w czasie seksu. Uwielbia widzieć w nich wyraz rozkoszy, który napędza jego ruchy, a także motywuje go. Jest zadowolony z siebie, bo to on doprowadził ciebie do takiego stanu. Bardzo często też prosi byś na niego spojrzała w czasie stosunku. Zresztą, nie tylko. Po prostu kocha twoje oczy, kolor, wyrazy, wszystko w nich. Często też poznaje po ich wyrazie twoje humorki, żeby wiedzieć co zrobić i jak, a także żeby nie palnąć czegoś głupiego.

W swoim przypadku najbardziej ceni ciało, ale nie ze względu na umięśnienie, lecz fakt, że na wszystko zapracował sam. Trzymając się swoich zasad zyskał sylwetkę i kondycję godną pozazdroszczenia przez młodszych mężczyzn. Nie wygląda na mężczyznę w swoim wieku, a wręcz przeciwnie. Dość często ogląda wyraz szoku w oczach ludzi, którymi mówi ile tak naprawdę ma lat. Czasem nawet ciebie wkręca to w kompleksy,  choć blondyn uwielbia twoje ciało i zawsze ciebie o tym zapewnia. Dla niego jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie. Choć fakt jest taki, że bardziej chce zachować funkcjonalność i zdrowie swojego ciała niż jego dobry wygląd, bo jak sam twierdzi: nie służę by cieszyć oko innych.

Cum

Mężczyna lubi dochodzić na twoich piersiach lub w ustach i możesz to w zasadzie uznać za jego fetysz. Często zdarza mu się zaspokoić najpierw ciebie, a potem spełnia swoją fantazje o swoim nasieniu na twoim ciele. Nie za bardzo lubi dochodzić w kondomy, ale nigdy nie próbował go zdjąć w trakcie czy namówić cię na seks bez. Wie, że dziecko to duża odpowiedzialność i nie ma ochoty na wpadkę. Uwielbia widzieć spermę spływająca wzdłuż kącika twoich ust, lub też strużki przesuwające się po twoich piersiach, niebywale go to podnieca i od razu ma ochotę na kolejną rundę.

Dirty secret

Czemu Hannibal miałby mieć przed tobą jakikolwiek sekret? Jest dorosłym facetem, który doskonale zdaje sobie sprawę że jesteście dorosłymi ludźmi i macie swoje fetysze, a także fantazje, stąd też w ogóle nie wstydzi się swoich upodobań. Kiedy więc ma jakiś pomysł po prostu ci go proponuje, oczywiście licząc się z tym że możesz odmówić. Nie naciska na ciebie, a kiedy jesteś niepewna stara się wprowadzić wszystko na spokojnie. Według niego przejrzystość i szczerość relacji to podstawa w związku oraz seksie. Stąd też nie ma raczej przed tobą sekretów, a szczególnie tych dotyczących seksu. Zresztą, jego fetysze nie należą do ekstremum dziwnych.

Expierience

Hannibal nie bywał w związkach, bo raczej nie należał do osób, szczególnie zainteresowanych relacjami romantyczni. Jako nastolatek starał się szukać dziewczyny, ale potem ta kwestia jakoś go nie obchodziła, a przygód na jedną noc nie lubił. Stąd też jego doświadczenie nie jest wcale tak dużo jak mogłabyś przypuszczać, po jego wieku, a także umiejętnościach. Wszystko jednak sprowadza się u niego do obserwacji i wyciągania wniosków z drobnych gestów. Mimo braku wielkiego doświadczenia, jest naprawdę wspaniałym kochankiem, potrafiącym doprowadzić cię do orgazmu w zasadzie w dość krótkim czasie, jeśli wyjątkowo się postara, choć praktycznie nigdy się do tego nie ucieka.

Horrorki ❤ Prefki ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz