⭐Thomas jako twój chłopak⭐

546 30 6
                                    

⭐ Jesteście w jednym z tych rzadkich związków, w którym partnerzy się nie kłócą, a raczej wygląda to inaczej. Mężczyzna nie jest zdolny na ciebie krzyknąć, bo to dzięki tobie zyskał takie życie, więc uważa to za niewdzięczność. Jeśli zaś chodzi o ciebie to po prostu nie dałabyś rady na niego krzyknąć. Wiesz jak bardzo by to na niego źle wpłynęło.

⭐Mężczyzna jest wspaniałym kucharzem i uwielbiasz kiedy gotuje. On sam zresztą niezwykle lubi to robić. Tobie rzadko zdarza się, więc przesiadywać w kuchni. Dostajesz jedynie telefon z listą składników do kupienia, bo on średnio lubi gdziekolwiek chodzić, jaki że nadal wstydzi się swojego wyglądu.

⭐Zresztą, u was jest nieco niestandardowy rozkład obowiązków, w porównaniu do innych rodzin. Ty chodzisz to pracy i was utrzymujesz, a Thomas zajmuje się domem. Dostaje zasiłek, ale i tak zostaje w waszym mieszkaniu. Nie ma, więc problemu z sprzątaniem, prasowaniem, praniem czy robieniem obiadu. W końcu skoro i tak niczego nie robi, to stwierdził, że może ogarnąć porządek. Na początku oczywiście dostałaś pełno telefonów z pytaniami, a także musiałaś wszystkiego go uczyć, ale mężczyzna w końcu skumał.

⭐Kiedyś udawało mu się spalić twoją koszulę, ponieważ jeszcze nie ogarniał jak działa żelazko. Nie mówiąc o tym, że zmniejszył twoje ciuchy... Cóż każdemu zdarzają się pomyłki. Zresztą na początku nie wiedział wiele o sprzątaniu i ogarnianiu domu.

⭐Jesteście jedną z tych uroczych i słodkich par, które nie kłócą się, a także większość czasu spędzają razem. Oczywiście jeśli tylko możecie. Niestety, ty pracujesz, także dużą część czasu Thomas spędza sam. Oczywiście ma też psa, ale to nie to samo.

⭐Uwielbiacie chodzić w weekend na długie spacery z waszym psem. Jedziecie wtedy do lasu. Spuszczacie go ze smyczy, a on biega sobie po całym terenie. Pech chce, że raz skończyło się to niezbyt dobrze. Berneńczyk rzucił się na ciebie tak, iż wpadłaś do błota. Twoje maleństwo po prostu chciało ci pokazać miłość, a skończyło się tym brudnymi ciuchami. Thomas ledwie powstrzymał się od śmiechu, a raczej udawał...

⭐Nie masz raczej powodów do zazdrości. Mężczyzna nie wygląda aż tak źle, ale odpycha wiele dziewczyn. Zdecydowanie nie wiedzą co tracą, bo twój ukochany jest zdecydowanie wspaniałym facetem.

⭐Thomas skrycie chciałby mieć dziecko, ale się boi. Nie chciałby maleństwu zniszczyć życia, a także ma wrażenie, że maluch bałby się go. Stąd raczej nie mówi ci o tym. Zresztą, to twoja decyzja.

⭐Mężczyzna potrzebował naprawdę dużej pomocy psychologa i seksuologa. Jego rodziców dzieliła naprawdę toksyczna relacja. Waszą też możnaby nazwać syndromem sztokholmskim gdyby nie to, że... Spokojnie mogłaś uciec. Thomas proponował ci to, ale chciałaś mu pomóc, z własnej nieprzymuszonej woli. Potem natomiast musiał się wiele dowidzieć na temat własnej seksualności. Bał się własnego podniecenia, bo nie chciał ci zrobić krzywdy tak jak jego ojciec matce.

⭐Uwielbiacie oglądać bajki. Thomas nie miał dzieciństwa, a raczej takiego normalnego. Nie bawił się w to co inne dzieci, a także zdecydowanie ominęły go kreskówki i baśnie. Dlatego właśnie postanowiłaś mu pokazać świat Disney'a i Dreamworska. Zresztą, te bajki nie są brutalne, a także mają pozytywne przesłanie. Długo minęło zanim mężczyzna był zdolny zobaczyć normalny film i serial.

⭐Mimo tego nadal wracacie między innymi do,, Shreka", który jest ulubioną bajką mężczyzny. W końcu bohater jak jak on nie sprawia dobrego wrażenia, a mimo to jak Thomas znajduje ukochaną. Wiele dialogów zna już na pamięć. Tak samo jest w przypadku,, Herkulesa". Uwielbiacie pojawiającą się w nim  komedię i postać Hadesa, mimo że jest on zły.

⭐ Uwielbiacie razem gotować, a szczególnie ciasta, desery i ciasteczka. W końcu skończył się to dodatkowymi kilogramami. Zaczęłaś w końcu na to narzekać, ale mężczyzna zapewniał cię oczywiście, że jesteś dla niego idealna.

⭐Zresztą według niego jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie. Zawsze cię komplementuje i to dość często, nawet jeśli czujesz, że wyglądasz źle to słyszysz od niego jaka cudna jesteś.

⭐Gdy jesteś chora to mężczyźnie zdarza się panikować. Kiedy miałaś czterdzieści stopni gorączki nie wiedział co robić. W końcu jednak udało mu się zbić ci temperaturę. Jednakże, gdy nie jest tak źle to po prostu robi ci herbatkę, przytula cię, a także okrywa kocykiem. Ogólnie jest bardzo kochany

⭐Gdybyście zerwali to mężczyzna przeżyłby kryzys i albo wróciłby do swojego poprzedniego życia albo też popełniłby samobójstwo. Dla niego jesteś najważniejszą osobą, nie wyobraża sobie reszty egzystencji bez ciebie. Po prostu zbyt cię kocha.

⭐Mężczyzna jest zbyt nieśmiały, żeby obrazić lub pokazać jakiemuś mężczyźnie, że nie jesteś singielką. Za to, gdy ktokolwiek cię podrywa czuje się paskudnie. Przez jego zaniżoną samoocenę myśli, iż w każdej chwili możesz go zostawić, czego by nie zniósł.

⭐Macie już swoją weekendową tradycje. Przez cały tydzień pracujesz, dlatego niekiedy kończysz przysypiając na krześle. Thomas nie chce cię więc niczym męczyć. Jednakże sobota i niedziela to leniwe poranki. Mężczyzna przynosi wam gorące picie do łóżka. Przytulacie się, całujecie, rozmawiacie, a także popijacie z waszych kubków ciepłą herbatę, kakao lub kawę. Czasami nawet wasz pies się do was dołącza i leży w nogach.

⭐Mężczyzna nie potrafiłby cię skrzywdzić, zbyt ciebie kocha. Zresztą, przez traumatyczne wydarzenia nie może skrzywdzić nikogo. Boi się, że wtedy mógłby wrócić do mordowania i kanibalizmu, jednocześnie tracąc swoje normalne życie.

⭐Thomas bardzo wstydzi się swojej twarzy. Oczywiście, wcale nie widzi tego, że są ludzie wyglądający gorzej, a także nikt nie zwraca na niego uwagi. Po prostu zakodował sobie w głowie, iż przypomina potwora. Nie jest to wcale prawdą, ale mężczyzna ma niską samoocenę.

⭐Dość często jednak wychodzi na spacery z waszym psem, dzięki czemu zostaje w dobrej formie. Ogólnie to jest dość mocno umięśniony, co bardzo ci się podoba. Zresztą jest też to pomocne, kiedy trzeba coś przenieść albo zanieść. Pomaga ci często w dźwiganiu różnych rzeczy.

⭐Oboje lubicie przytulny i ciepły styl. W waszym domu jest bardzo dużo poduszek, kocyków, a także dekoracji. Głupio to przyznać, ale masz też kilka pluszaków. Może jest to nieco przeładowane, ale przynajmniej tworzy miłą atmosferę. W końcu te miękkie materiały i jasne kolory sprawiają, że jest wam niezwykle wygodnie.

⭐Myślicie o przeprowadzce do małego domku z dużą działką, gdzie moglibyście mieć duży, ładny ogród, w którym wasz pies mógłby biegać. Zresztą, Thomas też lubi spędzać czas na dworzu.

Tak musiałam wstawić bernolka, bo one są cudne. Następne rozdziały wjeżdżają już typowo świąteczne, co mam nadzieję nie będzie wam przeszkadzać.

Wgl co sądzicie o takim częstym wstawianiu przez mnie rozdziałów i jak wolicie przerwy i więcej czy regularnie?
Choć ja i regularność to niezbyt xddd

Horrorki ❤ Prefki ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz