Jego orientacja

462 20 9
                                    

Candymen

Mężczyna jest demiseksualny. Pociągały go co prawda tylko kobiety, ale zawsze musiał z nimi najpierw nawiązać głęboką więź, by zaczęły pociągać go seksualnie. Sam z siebie nie bywa podniecony innymi dziewczynami czy mężczyznami tym bardziej. Nie musisz więc być szczególnie zazdrosna o innych, co bardzo ci odpowiada. W zasadzie w jego życiu i nie życiu podobały mu się tylko dwie kobiety.

Jason

Mężczyna sam w zasadzie nie umiałaby określić swojej orientacji. Pasuje do niego demiseksualizm, jednak w zasadzie jesteś jedyną osobą, która kiedykolwiek mu się podobała, więc ciężko mu o tym cokolwiek powiedzieć. Sam nie wie czy to z powodu, że nie patrzył nigdy kobiety czy mężczyzn w ten sposób, a może był zbyt zajęty mordowaniem.

Freddy

Mężczyna od zawsze był panseksualny. Dla niego nie liczyła się płeć tylko przyjemność. Pójście do łóżka z kimś nie wymagało od niego wiele myślenia. Stąd też nigdy nie pozostawał wybredny w wyborze kochanków. Najważniejsze by osoba spełniała jego wymogi estetyczne i nie wstydziła się, pozwalając w pełni skupić na stosunku. Poza tym nic innego się nie liczy.

Penny

U niego ciężko to stwierdzić. Po pierwsze dla niego pojęcie płci jest nieco abstrakcyjne. W jego gatunku było nieznane. Wcześniej spółkował tylko z osobami ze swojej planety, a później tobą. Stąd też mężczyna nie lubi się określać w jakikolwiek sposób. Zresztą nigdy tego jakoś szczególnie nie potrzebował. Po prostu ciebie kocha i to dla niego najważniejsze.

Mark

Mężczyna jest biseksualny. Zdarzało mu się mieć przygody z mężczyznami. Fakt faktem nad związkiem nigdy jakoś szczególnie nie myślał, ale dotyczyło to obu płci. Bardziej zależało mu na samej przyjemności niż byciu z kimś romantycznie. Był może w dwóch relacjach przed tobą, ale obie skończyło się dość szybko.

John

Mężczyna jest całkowicie hetero i nigdy nawet nie myślał o mężczyznach w jakikolwiek romantyczny czy seksualny sposób. Nie mówiąc już o innych osobach. Zawsze zwracał uwagę tylko na kobiety. Nie oznacza to jednak nietolerancji. Jest całkowicie jej przeciwny i uważa, że każdy ma prawo do miłości.

Mike

Brunet przez większość swojego życia myślał, że jest aseksualny jednakże ty zmieniłaś jego podejście. Seks na początku go obrzydzał, aż nie pojawilas się ty, całkowicie zmieniając jego życie. Zaczęłaś go podniecać i zmieniać jego perspektywę. Okazał się demiseksualny. Choć on sam określiłby że jest (t.i)seksualny.

Thomas

Mężczyzna o dziwo kilka razy był zadurzony w ofiarach na farmie, a raczej zwracał na nie uwagę i podobały mu się. Sam określiłby się jako osobę biseksualną. W zasadzie dopiero dzięki tobie się o tym dowiedział i choć obu was to zaskoczyło, stwierdził że to najbardziej do niego pasuje, zważywszy na jego zainteresowania.

Vincent

Mężczyna nigdy nie czuł pociągu do jakiekolwiek płci, nawet z tobą nigdy nie chcąc uprawiać seksu. Najpierw myślałaś, że jest to kwestia jego niechęci czy twojej nieatrakcyjności, ale potem stwierdziłaś że jest inaczej. Mężczyna po prostu okazał się być aseksualny, co zaakceptowałaś. Kochałaś go takim jakim jest i nie miałaś zamiaru niczego w nim zmieniać.

Bo

Mężczyzna jest całkowicie heteroseksualny. Zawsze podobały mu się tylko i wyłącznie kobiety, a sama myśl o seksie z facetem przyprawiała go o dreszcze. Nie oznacza to jednak, że nie lubi osób nieheteronormatywnych. Wyznaje zasadę, że nikomu nie powinno zaglądać się pod kołdrę, więc niech każdy robi to co mu się chce.

Amanda

Dziewczyna jest lesbijka, ale fakt faktem z facetami spała. Robiła to głównie dla dragów czy forsy, nigdy nie ciesząc się z tego typu zbliżeń. Zdecydowanie wolała kobiety, choć bardziej powiedziałaby, że tylko one ją pociągały. Z mężczyznami bywała jedynie dla korzyści, nie z powodu podniecenia czy miłości.

Hannibal

Blondyn, co raczej nie jest zaskakujące jest sapioseksualny. Ciebie co prawda to zdziwiło, zważywszy na to, że nigdy o tym nie słyszałaś, ale cóż...  Mężczyźnie nie zależało na płci osoby z jaką się umawiał. Po prostu uważał to za rzecz drugorzędną.

Kochani wiem że pride już dawno się skończył, ale to nie oznacza, że nie mogę wspierać społeczności, do której zresztą należę, cały rok. 🏳️‍🌈

Przy okazji
Dyskusja w której jeśli chcecie możecie obrać zdanie, a ja z chęcią posłucham waszej opinii.

Otóż jak już tu mówiłam wiele razy jestem biseksualna.

I znalazłam dwie tendencje jeśli chodzi o biseksualne dziewczyny, które są moim zdaniem dość krzywdzące.

Uwaga
Tak jestem biseksualana ale nienawidzę facetów i żygam tylko jak o nich słyszę

Wiem, że to humorystyczne, ale nie sądzicie że to przesada? Nie mówiąc o tym, że to zachowanie widziałam u tyłu tik tokerek, że wydaje mi się ono po prostu sztuczne, na siłę żeby zdobyć widownię i kojarzy mi się ze szkodliwym odłamem feminizmu mówiącym o nienawiści do facetów.

Drugi trend, z którego sama się śmiałam a teraz żałuję i to ktoś mi otworzył oczy jak bardzo jest niefajny.

No chciałabym być z ładną dziewczyną, ale już mam chłopaka.
I oczywiście humorystyczne wstawki, że jest się wściekłym że chłopak taka możliwość zabrał.

Tia, sama się z tego śmiałam, aż nie uświadomiłam sobie, że... Sama bym się źle czuła gdyby mój chłopak mi takie coś zrobił. W sensie mówił śmieszki, że no mógłby być z hot alternatywką, a nie ze mną. Pary mają z tym luz, ale jednak to może być dla kogoś wiadomość
Jesteś niewystarczający, wolałbym być z kimś innym.
No jednak ja nie chciałabym osobie którą kocham wysyłać takiej informacji.

Także ja ponarzekałam.
Mam nadzieję że rozdział wam się podoba i do kolejnego ♥️

Horrorki ❤ Prefki ❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz