Dost muyuz??

259 22 12
                                    

Bence şarkı bomba<3 

Tekrardan selamlar iyi okumalar (◕ᴗ◕✿)


Okulun ilk gününde erken gitmeyi planladım. Yataktan kalkıp duşa girdim,okul formalarını giymekten vazgeçip güzel şeyler giydim.

 Yataktan kalkıp duşa girdim,okul formalarını giymekten vazgeçip güzel şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Montumu alıp çıktım. Okul az da olsa yakın olduğu için yürüyerek gitmek için yola koyuldum. Okul karşımda ben ise şok bu öğrenciler niye bu kadar erken geldi ki neyse sağ ayak ile bismillah! Okulda yavaş yavaş ilerliyordum. Bir anda karnımdaki ağrıyı hissettim, evde kahvaltı etmemiştim. Biraz daha yürüyince  kantini gördüm, yavaş yavaş yürüyordum aynı zaman da etrafa göz gezdiriyordum. Sonunda kantinin önüne geldim. Bir simit bir de su aldım, parayı vermek için sırtımdaki çantaya uzanırken arkamda 4 kız belirdi.

"Çekil şurdan!"

"Parayı verip çekileceğim."

"Seni bekleyemem "dedi sarı saçlı kız  sırf onlara inat olsun diye parayı verip sırdan çekildim 

"Bana bak bundan sonra sana ne diyorsam onu yapacaksın anladın mı"

"Yapmazsam"

"O zaman- " sözünü kesip

"Hiçbir şey yapamazsın ama ben bir şey yaparım" diyip elimdeki suyun kapağını açıp kızın suratın boşalttım. o sırada kız çıldırdı ben ise hiçbir şey yokmuş gibi rahatça yerimde duruyordum. Sonra birileri beni geriye doğru çekti. 

"Bırakın ya beni" bir kolumdan sarı saçlı mavi gözlü kısa boylu tatlı bir kız, diğer kolumdan ise kırmızı saçlı, kahverengi gözleri olan bir kız yanlarında ise sapsarı saçları olan ve masmavi gözleri olan ayrıca boyu en az benim kadar olan bir ile  bana cevap vermeden ilerliyorlardı. ne olduğunu anlamadan beni okulun içine soktular ve okulun içinde bulunan bir kapıdan geçirdiler. Etarf karanlıktı ve ben bundan çok rahatsız oluyordum. Bir anda durduk aydınlık olmaya başlayan etraf ve bir topluluk kısa boylu kız konuşmaya başladı.

"Enes bu kızı damlaya kafa tutarken yakaladık bize böyle biri lazımdı zaten" bu sefer  enes dediği  yakışıklı  çocuk konuşmaya başladı.

"Cemre saçmalama" bu sefer ben araya girdim

"Sanırım adın cemre ve bence beni bırakın"

"Neden?" dedi adının enes olduğunu bildiğim kişi

"Muhtemelen bu karanlık yüzünden nefesim kesilecek ve çantam burada değil o zaman sizde bir doktor bulmak zorunda kalırsınız"

"Berke bütün ışıkları açar mısın romantik bir ortam yap demedik" sonrasında etraf aydınlandı.

"Peki ben buradan ne zaman giderim"

"Ben ne zaman istersem" dedi enes

"Seni keyfini bekleyemem" diyip gidecekken kolumdan tutup beni öne doğru çevirdi.

"Bekleyeceksin, ismin ne"

"sanane!"

"Adın ne!"

" Üff adım ecenaz ece diyebilirsiniz"

"Peki, artık bizimle takılacaksın bizimle oturup kalkacaksın anladın mı"

"Peki bu dediklerini yapmazsam sizin grubunuzda olmazsam ne olur"

"Kötülerin, zalımların tarafında mı olmak mı istersin?" dedi kırmızı saçlı kız

"Bakın kimin kötü kimin iyi olduğunu bilemem ama belli ki sizler iyisiniz kavga ettiğim kız ve arkadaşları kötü sizinle takılırım dolaşırım ama sizin grubunuz da olur muyum bilmem bu biraz zaman alabilir"

"Peki 2 günün var tarafını seç"

" Ders ne zaman başlar" diye bir soru attım ortaya

"Dersin başlamasını bu kadar  mı istiyorsun, şimdi başlar" dedi cemre ben ise cevap vermeden peşlerinden gittim. benim sınıfım 12-A idi. Kaçıncı katta olduğunu bilmiyordum cemrenin yanına gidip sordum o da aynı sınıfta olduğumuzu söyledi ben de susup yürüdüm. Biz sınıfa girdikten sonra sınıfa hoca girdi. Beni yanına çağırdı.

"Evet yeni arkadaşımız size kendisini anlatsın bakalım"

"Ben ecenaz üçer bu kadar"

"Bu kadar mı senin hakkında bilmemiz gerekenler "

"Bence evet"

"Peki sana bir de yer ayarlayalım şöyle cerenin yanına geç"

"Ben cemre arkadaşımla otursam"

"Peki geç bakalım"

Sakince yanına oturdum cam kenarında olduğu için hoşuma gitmişti. Arka tarafa bakarken gözüm enese çarptı. Sanki onu bir yerden tanıyordum. Ama nereden..... tabi ya dün dünki çocuğa benziyordu o gece gelen çocuğa çok benziyordu ya da oydu. Neyse hocayı dinlemeye başladım.

----------------------

Zilin çalmasıyla herkes dışarı çıktı. Cemre hala yanımda oturuyor ve iki kız arkadaşı da masanın başındaydı. Dayanamayıp sordum,

"Adınızı öğrenebilirmiyim?"

"Tabi ben merve ve bu da yaren"

"Ben kendimi tanıtabilirdim mervecim" dedi yaren 

"Öf iyi bir dahakine"

"Hemen üste çıkmaya çalış" aralarına cemre girip

"Kızlar tamam. Peki ben bir şey sorabilir miyim ecenaz"

"Tabi"

"Neden kabul etmedin?"

"neyi"

"Bizim tarafta olmayı"

"Aslında sizinle açık konuşacağım, ben sizinle dost olmaktan korktum?"

"Neden" diye sözümü kesti merve

"Çünkü bir şey olucak ve biz ayrılacağız, sırtımdan vurulmaktan korktum. Bir daha aynı şeyi yaşamak istemedim."

"Aynı şey dediğine göre daha önce de böyle biir şey yaşadın?"

"Aynen"

"Eğer kararını verdiğin zaman  şunlar aklında bulunsun; biz kimseyi arkada bırakmayız kimseyi sırtından vurmayız kimseyi satmayız kararını " o sırada zil çaldı. 


----------------

OKUL BİTTİKTEN SONRA

Son zil çalınca her kez çantasını topladı ve dışarı çıktı. Sınıfta sadece ben ve cemre vardı. Beraber aşağı indik karşımda grubu gördüm. İçlerinden bazıları bana görüşürüz dileklerini iletirken ben söze başladım

"Bir dakikanızı rica edebilirmiyim" cevap vermeyerek durdular

"Ben kararımı verdim"

"Peki seni dinliyoruz" dedi enes 

"Ben sizinleyim tabi kabul görürseniz" aslında bu kararı kızlar üzerine verdim onlar gerçekten iyiler ve ben uzun yıllar sonra tekrardan birilerine güvendim.

"Tamam artık bizimlesin cemre sana olayı anlatır"

"DOST MUYUZ?" diye bir soru attım ortaya ve elimi uzattım elimi sıkmalarını bekliyordum. O sıra da yaren elimi sıktı.

"Bence dostuz"


----------------------------

Evvet gençler nasıldı beğendin mi o zaman yıldıza dokun lütfen..... TEŞEKKÜRLER

Düşüncelerinizi yorumlarda okuyor olacağım:))


YENİ OLAN HER ŞEY GÜZELDİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin