Çok iyi dinleyin ben beğendim bakalım siz beğenecekmisiniz...
Cemre ile ilerlerken bir odaya giriş yaptık tam bir ajan odası. Sanırım planlar burada yapılıyordu. Cemre bana her şeyi bana anlattıktan sonra yüzünün solduğunu gördüm ve söze başladım
"Annem bana hep derdi ki güller masumdur asıl hatalı güle kene gibi yapışan dikendir, sen gülsün ben de senin dikenin benim cezamı sen çektin özür diler..."
"Böyle düşünmeni istemem çünkü enes hep böyle insanları dinlemeden yargılar o yüzden sorun yok senin suçun ayrıca buraktan uzak dur belli ki sana aşık hem de fena"
"Erkeklerin hepsi böyle bir iki gün sonra geçer aşk meşk kalmaz"
"Ecenaz burak öyle değil sevdimi adam gibi sever bu gruplar umrunda bile olmaz"
"Tamam peki sen nasıl istersen öyle olsun mavişim"
"Şimdi ders başlar gidelim"merak edip sordum,
"Peki dün niye okulda değildi"
"Ailevi bir meselesi mi ne varmış" kafamı anlamışcasına salladım biz sıraya otururken cellat ve eneste arkamıza oturdu.Hoca sınıfa girer girmez derse başladı. Kafama çarpan kağıt ile şaşırdım.kağıdı açıp sessizce okudum.
"Ah peri kızı bu kadar güzel olmak
zorundamısın senin yüzünden dersi
dinleyemiyorum"
Peri Kızı Hayranı
Kağıdı cemreye kağıdı okuttuktan sonra,
"Ne yapayım şimdi ben hı"
"Bilmem" aramıza hocanın girmesiyle irkildim
"Kızlar ne konuşuyorsunuz ver o elindeki kağıdı" hoca dibime kadar gelip kağıdı elimden aldı,
"Kim yazdı sana bu kağıdı"
"Ş-şey k-kim yazdı..."
"Ben yazdım hocam" dedi burak bende şok durumundaydım.
"Burak bu seferliğine affediyorum bir dahakine olmasın aşka olan saygımdan kabul ettim" daha çok terlemeye başlarken bir yandan sinirleniyordum. O sırada zil çaldı hoca sınıftan çıktıktan sonra yanına gittim.
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun"
"Sanırım aşkımdan saçmaladım..." dedi hayvanca ve sırıttı,
"Bir daha bana yaklaşma ve benimle konuşma"
"Peki aşkımdan insanlardan bahsetsem" o sırada hala sırıtıyordu.
"Ya sen benle dalga mı geçiyorsun.!"
"Peki peri kızı sen nasıl istersen" diyip gitti ardında erkekler peşinden önlerini kesip
"Bakın başınızı belaya sokmanızı istemiyorum , kavga etmeyin" bana cevap bile vermeden hızlıca toz oldular kızları yanıma çağırıp sesizce onları takip ettik birdenbire babam aklıma geldi. Nedenini anlamadan kalbim ağrıdı içimi ateş bastı nefesim kesildi.
YAZARDAN
Astım ilacını almak için sınıfa doğru ilerledi kızlar bunu fark edip peşinden geldiler. 3 defa ağzına sıkınca az da olsa rahatladı
"Kızlar siz gidin ben bir telefon görüşmesi yapıp gelicem"
"Emin misin" dedi cemre
"Eminim siz gidin eğer kavga ederlerse ayırın" kızlar gidince telefonu alıp kızlar tuvaletine doğru ilerledi, babasını aradı. Ecenaz babasını ararken hadi gelin bizde bakalım erkeklere ne olmuş. Aslında hiçbir şey olmamıştı enes burağı uyardı. Bu kadardı Burak yanlarında ayrılıp sınıfa gidecekken yere yığılan kişiyi görünce şok oldu.
Evet yine heyecanlı bir yerde bitirdim biliyorum ama erken atarım ybyi merak etmeyin
Eee ne yapıyoruz;
1- VOTE (yıldıza dokunmak) DOKUNUYORUZ
2- YORUMLARA DÜŞÜNCELERİMİZİ YAZIYORUZ...
3- KİTABIN DAHA FAZLA OKUNMASI İÇİN OKUMAYAN ARKADAŞLARIMIZLA PAYLAŞIYORUZ..<3
Evet bir sornaki bölüm de görüşmek üzere bayyy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OLAN HER ŞEY GÜZELDİR
FanfictionEcenaz için yep yeni bir hayat başlayacak ve bu yolda bir çok kişi onunla bereber olacakmı yoksa karşısında mı olacaklar HADİ HEP BERABER OKUYALIM!!!