Dinlediğim bazı şarkıları katmak istedim...
İYİ OKUMALAR...
Burak ecenazı kucağına alıp lüks arbasına bindirmek için yürüyordu. O sırada cellat onu görüp tartışmaya girip kimseye haber vermeden ecenazı alıp hastaneye gitti. Orada enesi aradı o da kızlarla beraber geldi. Doktor odadan çıkınca;
"Doktor ece nasıl " diye yaren merakla
"Arkadaşınız birazdan uyanır görmek isterseniz buyrun" bir şey demeden hepsi içeri girdi. Ecenaz bir 5 dakika sonra uyandı şoku hala atlatamamıştı.
ECENAZ ' DAN
Gözlerimi yavaş yavaş araladım karşımda arkadaşlarım vardı, yavaşça dikleştim o sırada doktor içeriye gir bu bu..
"Hasan abi" dedim şaşkınlığımı belli ederek
"Evvet bende tam olarak bunu hissettim seni görünce sanırım astım hastalığın devam ediyor ben ilaçları kullandığından emin misin onu bilmiyorum"
"Aslında şeyy ben az da olsa kullanıyordum ama bugün kullanmadım ve..." aklıma gelen şeyle duraksadım BABAM... acaba şuan nerede
"İlaçlarını kullanıp ve daha az stres heyecandan uzak durursan bu hastalığı yeneceğini düşünüyorum tatlım babaya selamlar" bense sadece tebessüm edip sustum hasan abi çıkınca
"Telefonunuzu kullanabilir miyim"
"Tabi tatlım benimkini al" dedi yaren
"Sağol" telefona babamın numarasını girip aradım ama açmadı göz yaşlarıma engel olmaya çalışıyordum ama yeşil gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Açmıyordu işte açmıyordu. Her defasında bana bunu yaşatmak zorunda mıydı...
Serumun bittiği çok belliydi bende tam ayağa kalkacakken cemre yanıma geldi
"Ece hayır izin vermiyorum ayağa kalkamazsın"
"Hayır kalkacağım başka çarem yok telefonunu açmıyor"
"Kim açmıyor"
"Babam eve bakmam gerek lütfen bırakın şimdi gideyim sonra ne zaman istersen tutarsın bırakmazsın"
"O zaman beraber gidelim"
"Çok kalabalığız"
"Biz kızlar tek gideriz"
"Peki olur ama çabuk"
-----------------------------------
Arkadaşlarıyla beraber çıkış işlemlerini yapıp evin yolunu tuttular. Eve geldiklerinde babası evdeydi sadece telefonun şarjı bitmişti bu kadar ama bir dahakine telefonun şarjı bitmemiş olabilirdi. Arkadaşları evlerine dağılınca o da evi topladı babası rahat etsin diye elinden geleni yaptı güzel bir akşam yemeği ve güzel mi güzel pasta yapmıştı anne acısı her ne kadar yüreğini kavur sa da babası ile yaşadığı için onsuzluğa dayanamıyordu babasının annesini hala çok sevdiğini biliyordu ama annesinden vazgeçemediği gibi bir çok bağımlılığı vardı ama ece naz sadece sınırlı biliyordu, içkiden babası vazgeçemdi. Çok eski okulundan kovulma sebebi babasıydı. Babasının uyuşturucu kullandığını bilmiyordu bir kutu hap çantasına karışmıştı bundan habersiz okula gitti bunu gören öğretmenler okuldan attılar onu. Ece naz orada öğrenmişti babasının böyle bir halt yediğini. Ama söz vermişti bir daha içmeyeceğine kim bilir belki de içiyordur peki sence içiyor mudur?? Akşam yemekten sonra babasına pasta koydu ve yamacına oturdu.
"Baba seninle bir konu hakkında konuşabilir miyiz?"
"Tabi prensesim" diyip ağzına pastadan bir lokma attı
"Baba ben artık dayanamıyorum eve geliyorum yoksun gece uyanıyorum yatağında değilsin bu gidişle ben çıldıracağım baba sen yine o haplardan almıyorsun değil mi"
"Kızım ben çalışıyorum senin için, sana daha iyi bir baba olabilmek için elimden geleni yapıyorum hadi sen git uyu yarın okulun var" alnından öpüp konuyu kapatmaya çalıştı ece naz konuyu uzatmak istemedi. Sakin adımlarla odasına çıktı, yatağına kendini bıraktı bir süre sonra kalkıp üstünü değiştirdi. Yorganın altına girdi önce babasını düşündü sonra birden aklına çete geldi en başta ise enes neden ilk o geldi aklına bilmiyordu gözlerini usulca kapattı ve uykuya daldı. Enes akşam yemeğinden sonra odasına kapandı, ece ve ailesini araştırdı artık ona farklı bir göz ile bakması gerektiğini anlamıştı. Aslında ecenin suçu olmasa da o kişinin kızı olması büyük bir suçtu. Ama bilemezdi ki ne babalar evlatlarının cezasını çeker ne de evlatlar babasının cezasını çeker. Birinin ona bu gerçeği söylemesi gerekti. O hep babasının cezalarını çekti çok farklı büyüdü doğru dürüst bir ailesi bile yoktu.
Evet gençlik hikayemiz sona erdi evet biliyorum tam dediğin gibi 'AMA KISA' erken ama kısa;)
YILDIZA DOKUN
YORUM YAP
TAKİP ET
PAYLAŞ(instgram, wattpad, whatsapp...)
GOODBYE, SEEYOU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OLAN HER ŞEY GÜZELDİR
FanficEcenaz için yep yeni bir hayat başlayacak ve bu yolda bir çok kişi onunla bereber olacakmı yoksa karşısında mı olacaklar HADİ HEP BERABER OKUYALIM!!!