İYİ OKUMALAR
__________________
Herkes uyurken ece onlara teşekkür manasında güzel bir kahvaltı hazırladı poğaçalar, reçeller, kaymaklar, ballar her şey vardı. Cemrenin yanına gidip ilk onu uyandırdı. Sonra herkesi uyandırıp sofraya geçtiler, Güzel bir kahvaltıdan sonra biraz evi toplamaları gerekiyordu. Güzel temizlikten sonra herkes bir köşeye çekilmişti. Berke elindeki şişe ile içeri girdi.
"Hadi bakalım oluşturalım daireyi"
"Ooooo hadi hadi itiraz istemiyorum" dedi cellat sevinç ile.
Herkes halının üzerinde daireyi oluşturdu. Ve berke şişeyi sevdi. Berke -Merve
"Hiç aşık oldun mu?" diye sordu merve
"Evet o kadar şanslıyım ki o kişi tam karşımda oturuyor" diyince yaren utanırken diğerleri kıkırdıyordu. bu sefer merve çevirdi...
_____ECE_____
Elimdeki şişeyi çevirdim Cellat- Cemre ikilisine gelmişti.
"D mi C mi" dedi cemre
"Cesaret"
Cemre ayağa kalkarak masanın üzeindeki sürahi aldı ve hiç bir şey söylemeden başından aşağı döktü işte şimdi sırsıklam aşıklardı herkes kahkaha atıyordu. Bu sefer enes çevirdi şişeyi. Ben oydu ben soracaktım.
"Bu kadar kaba bu kadar ciddi birine sorulacak soru değil ama sorayim bari
Hiç unatamadığın bir aşkın var mı?" herkes birbirine kötü kötü bakıyordu fırtına öncesi büyük bir sessizlik vardı enes birden ayağı kalktı.
"Yanlış bir şey mi sordum" bu sefer cemre ayağı kalktı
"Hayır harika bir soru sordun"
"Cemre kes sesini"
"Ne ya ne senin bu zaafını yüzünden ne hallere düştük ya"
"Cemre bana bağırma ve otur yerine"
"Cemre tamam hadi gel otur kavgaya gerek yok"
"Bence kavganın tam zamanı aylar önce yapılması gereken kavga şimdi yapılacak" enes sinirle balkona doğru yürürken cemre arkasından konuştu
"Senin aşkın yüzünden kaç defa düştük ya sen ölümden döndün ya ölümden ama sen onların damlayı kullandığını onu orada zorla tuttuğuna inanıyorsun. Kabullen artık bunu!" Ne damla ile sevgili imiş.
"Cemre yeter hadi gel biz odaya çıkalım" diye onu çekiştirdik kızlarla ve yavaşça odaya doğru çıktık. Cemre sakinleştikten sonra aşağı indim enesin yanına. Burnundan soluyordu ama bunu göze aldım ve yanına gittim. Ve söze başladım.
"Özür dilerim"
"Keşke özür dileyecek şeyler yapmassan ha"
"Kusura bakma ya bu gurupta olup ta hakkınızda hiç bir şey bilmemek benim suçum zaten" konuşmadan gidecekken konuştum,
"Yine aynı şeyi yapıp kaçıyorsun"
"Peki öğrenmek mi istiyorsun"
"Evet" dedim
"YÜRÜ"
"Tamam" hızlıca ilerledik arabaya bindik beni bir yere götürdü. Issız bir yerdi. Kimseler yoktu. Sonra durdu.
"İN" bir şey söylemeden indim arabanın önünde durduk. Konuşmaya başladı,
"Tam burada karşılaştık arabası bozulmuş öylece bekliyordu. Beni görünce yüzünde güller açmıştı yüzüne daha dikkatli bakınca bizim sınıfa yeni gelen kız olduğunu anladım. Yardım ettim ona. Bilemezdim yalandan güldüğünü, onu eve bırakırken telefon numaramı istedi. Öyle işte!¡ ben onunla olmak istiyordum hep yanyana olalım istedim sevgili olduk meğer aramızda konuştuklarımızı sırlarımızı onlara anlatıyormuş. Ben ilk inanmadım bana böyle bir şey olmadığını söyleseydi inanırdım o kadar sevmiştim. O kadar inanmıştım ona!"
Onun söyledikleriyle benim gözlerimden yaşlar süzüldü neden aktığını bilmediğim gözyaşlarını elimin tersiyle sildim.
"Gidelim mi?" dedim fısıldayarak cevap vermeden arabaya bindi bende arkasından. Kötü bir gün geçiriyordum akşam saat yedi olmuştu ikimizde konuşmamıştık. Eve geldiğimizde herkes odasındaydı bende kendi odama çekildim ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Evet yeni bir bölümün daha sonundayız
Umarım beğenmişsinizdir✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OLAN HER ŞEY GÜZELDİR
FanfictionEcenaz için yep yeni bir hayat başlayacak ve bu yolda bir çok kişi onunla bereber olacakmı yoksa karşısında mı olacaklar HADİ HEP BERABER OKUYALIM!!!