Part 1

2K 250 18
                                    

قبل از شروع این چند شاتی، بیاید یکم درباره امگاورس براتون توضیح بدم ^^

توی این ژانر، نویسنده میتونه هرجور که دلش میخواد قانون بزاره و کلی قانون وجود داره و این ممکنه که توی هر داستان، این قانون ها فرق داشته باشه.

امگاورس چی هست اصلا؟

توی امگاورس، شخصیت ها شبیه به گرگ هستن ولی ظاهر انسانی دارن، مثل گرگ ها میتشون رو انتخاب میکنن، غرش میکنن، بوی همدیگه رو تشخیص میدن و غیره.

افراد جامعه به سه دسته تقسیم میشن:

آلفا ها:

بین این سه دسته، از همه قوی ترن و خیلی سلطه جو هستن.

بیشتر جذب امگا ها میشن و به بوی اونها خیلی حساسن، اگه هم امگایی توی هیت باشه، امکان داره که کنترلشون رو از دست بدن.

توی امگاورس مدرن، قبلا آلفا توی سدر جدول قرار داشتن و همه چیز به اختیار اونها بوده، اما با گذشته زمان و پیشرفت عقاید، حالا هر سه دسته توی به رده قرار دارن.

بتا ها:

این گونه بیشتر سرشون توی کار خودشونه...نسبت به امگا ها و آلفا ها کمتر به بوها حساسن و ترجیح میدن با دسته خودشون میت بشن.

امگاها:

دسته مطیع جامعه هستن...در ماه توی یه دوره 1 تا 7 روزه، دوره هیت دارن...گروهی هستن که میتونن حامله بشن و این توی مرد و زن فرقی نمیکنه...بوی خیلی خوب و قوی دارن که بیشتر آلفاها رو جذب خودشون میکنه...این بود توی دوره هیت، بیشتر میشه.

دوره هیت:

به دوره میگن که امگا ها میل جنسیشون خیلی زیاد میشه و بوشون به حدی زیاد میشه که میتونه آلفا ها رو از راه به در کنه...این دوره بیشتر شبیه فصل جفت گیری توی گرگ هاست...امگاهایی که میت داشته باشن میتونن به خوبی به کمک میتشون این دوره رو پشت سر بگذارن.

نشونه گذاری:

این به گونه ایه که توی سکس و دوره هیت امگاها انجام میشه... برای ایجاد کردنش هم پشت گردن باید گاز گرفته بشه و بعد از گاز گرفته شدن، جاش روی گردن میمونه و نشون میده که طرف میت داره.

وقتی دو نفر از هم خوششون بیاد و بخوان تا آخر عمر باهم باشن، همدیگه رو نشونه گذاری میکنن...اگه کسی نشونه گذاری بشه، هیچکس هق نداره بهش نزدیک بشه و حتی خودش هم حق این رو نداره که به کسی نزدیک بشه یا باهاش رابطه برقرار کنه.

توی اکثر داستان ها بعد از نشونه گذاری، دیگه نمیشه که اون دو شخص از هم جدا بشن و با خیانت کردنشون، کم کم خودشون رو از بین میبرن و درد میکشن...برای همین، دیگه کسی این کار رو انجام نمیده و بدون نشونه گذاری میت هم میشن.

The Boy who wears a skirt  🔗Where stories live. Discover now