Minik bir köy olan Dead Forest köyü, bir tarafı orman diğer tarafı uçurum olan çatıları dik şirin ama ürkütücü atmosfere sahip olan bir köy. Güneş batmak üzereydi, etrafta karga sesleri yankılanıyordu, hafif rüzgar esintisi insanları gıdıklarcasınaydı. Paçası yırtık, üzerinde kahverengi kıyafeti olan tuhaf şapkalı bir adam şöyle seslendi "Bu yaratıklardan artık bıktık, bize yardım edebilecek misin Valentino ?" Seslendiği adamın sol elinin yüzük parmağı yoktu, hafif kaslı uzun boyluydu, saçları uzun ve kahverenginin içine yerleşen beyazlıklar vardı, kılıcı elindeydi kılıcında çelik, uzun, gümüş pırıltılı, başında ÖLÜM yazıyordu. Uzun adam da karşılık verdi "Bu işi yaparım ama tehlikeli olduğu kadar maddiyatı da fazla olacak bunu bilmelisin Ricardo." Ricardo biraz durup düşündü davranışlarından bu iş bitmezse ileride yok olacaklarını veya açlıktan öleceklerini biliyordu, halkını kaybetmek istemiyordu " Sana biraz tahıl ve bir miktar soun verebilirim." Valentino kabul etti ve 20 soun, biraz tahıl aldı, eski dostu Ricardo'ya uzaktan yarım bakarak Issız Orman'ın yolunu tuttu.
Valentino'nun atı yoktu o kadar yolu yürümek zorundaydı, karanlık çökmek üzereydi ve kar yağmaya başladı. Valentino " Bu lanet iş zor olacak ama başaracağım." diye mırıldanıyordu kendi kendine. Issız Orman'ın girişine geldi, rüzgar sert esmeye başlamıştı ve karın yağması da şiddetlenmişti, bu Valentino'yu üşümesini sağlıyor hem de hareket etmesini zorlaştırıyordu. Etrafı görmekte zorlanan Valentino ay ışığının olduğu yerleri görebiliyor ona göre hareket ediyordu, bir anda ayak sesleri işitti. 2 taraftanda ayak sesleri geliyordu ve sol elini belindeki kılıcına doğru götürdü ve yürümeyi bıraktı. Ayak sesleri gittikçe yakınlaşıyordu, yüzüne çarpan kar taneleri görmesini zorlaştırıyordu, gözlerini kısarak etrafındaki seslerin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Hırlama sesleri gittikçe yakınlaşıyordu, Valentino kılıcını çekti etrafını saran 5 kurt gördü. Bu gördüğü kurtlar daha önce gördüklerine hiç benzemiyordu. Sapsarı gözler, daha büyük pençeler, keskin büyük dişler,zırh gibi kalın deri ve çok uzun bacakları vardı. Solundaki kurt Valentino'ya yavaşça yaklaşmaya başladı ve birden üzerine atladı ve Valentino hafifçe geriye çekildi ve savuşturdu. Yakınına düşen kurtun sırtına kılıcı sertçe sapladı ve öldürdü. Sol çaprazında bulunan kurt üzerine atladı ve tek hamleyle kafasını kılıcı ile ressam edasıyla hafif bir şekilde kopardı kılıcından kanlar damlıyordu. Geriye kalan 3 kurt sinirli bir şekilde bakıyorlardı ve daha sesli hırlıyorlardı. 3 kurt Valentino'nun üzerine yavaş yavaş hızlanacak bir şekilde ve pozisyon değiştirerek yürümeye başladı. Valentino'nun önünde sağ çaprazın da ve sağında kurt vardı ve üstüne koşmaya başladılar, sağındaki kurtun kafasına sert bir şekilde tekme atıp uzaklaştırdı ve diğer kurtların saldırılarından kaçınmak için sol tarafa doğru takla attı. Olduğu yer kaygandı ve dengesini biraz kaybetmişti önündeki kurta doğru kılıcını salladı düşecek gibi oldu, dengeyi sağlamaya çalıştı geriye doğru adımlar atıyordu bir anda ayağı ağacın köküne takıldı ve sırt üstü düşüp kafasını kayaya çarpıp bayıldı. Kurtlar onu ormanın karanlık tarafına doğru sürükleyerek götürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer & Karanlık Sınav
FantasyValentino'nun kendini keşfettiği ve yeni hayata attığı adımlar.