- Miért csináltad ezt? – kérdezte elhűlve Maron az útjáról visszaérkező Fearie-től. – Nem gondoltad, hogy elkerüli a figyelmemet, ugye?
- Mégis micsoda? – kérdezett vissza.
- Tudod, hogy nem avatkozhatsz közbe. Miért próbálkozol?
- Ugyan már, túldramatizálod! – fortyant fel. – Szerinted mégis mit kellene tennem? Hagyjam, hogy feladja?
- De nem segíthetsz a kiválasztottnak! – mérgelődött Maron. – Az tilos. Sors meg fog büntetni. Vannak szabályok!
Fearie huncut mosolyt villantott és a távolba révedt.
- Nem is segítek - fordult vissza. – Hisz ismersz. ÉN betartom a szabályokat.
- De akkor mégis, mit csináltál a lány fejében?
- Beszélgettünk – kacagott.
- Fearie! Nem viccelek!
- Tudom. Én sem – nézett újra a felhők felé a nő. – Higgy nekem! Tudom, mit csinálok – hamiskás mosolya kiszélesedett és kissé összehúzott szemével fordult vissza.
- Te tudsz valamit, amit én nem – ámult el a férfi.
- Mindig tudok valamit, amit te nem – nevetett fel. – Maron, bízz bennem! Minden rendben lesz.
- Ezt hogy érted? Hogy lehetne minden rendben? Bele akarsz avatkozni a jövendölés folyamatába – hitetlenkedett a férfi.
- Dehogy akarok! Nem is tudnék – válaszolt Fearie kissé sértődött hangon.
- De akkor...
- Most komolyan! Csak nyisd ki a szemed! – nézett ki újra az ablakon.
- Mire gondolsz? – lépett közelebb Maron. – A lány valóban eléggé elgyengült, de erős.
- Igen, az. De nem azért, amiért te annak hiszed.
- Hogyhogy? – kipillantott ő is az ablakból.
- Csak nézd! – mutatott le a nő.
Maron figyelt. Figyelte az embereket, a tûnðiket, a készülő káoszt, a kavargó erőt. És egyszer csak meglátta.
- Ó!
- Ugye? – kuncogott Fearie. - Kezd igazán érdekessé válni a helyzet... - fordult oldalra huncutul.
- Valóban – villantott széles vigyort Maron. – Ebben az esetben valóban segíthetünk. Egy egészen picit.
YOU ARE READING
A jövendölés
FantasyFantasy, izgalom, és megannyi kaland ígérete... Ezeréves testvérviszály. Kortalan történelem. Erő, ami világokat pusztíthat el. Egy jövendölés, ami mindent megváltoztat. A történet megmutatja azt, ahol elkezdődött minden. Ahol megszületik a jóslat...