TANITIM

56 6 0
                                    

MİLLİE BOBBY BROWN

+Şuana kadar hayatı çok maceralı gizemli bol cinayetli geçti. Bu yüzden annesiyle daha normal bir hayat yaşamak için küçük bir kasabaya taşındılar peki neden küçük kasaba? çünkü anneside biliyoki Millie nereye giderse orda bir gizem çıkıyo ama Milliede böyle şeyleri seviyo hatta bazı cinayetleri çözmüşlüğü  ve çözülmesinde katkı sağlamışlışı var. Millie çok zekidir, dikkatlidir, gizem severdir ama yaşadığı çoğu olay normal insanların hemen atlatabileceği olaylar olmamasına rağmen o çabuk atlatmış ve neşesini hiç kaybetmemiştir. Yani eğer yine bir olay olursa en azından kasaba küçük olduğu için katil kolay bulunur diye düşünüyolar.

+Bir yıl Japonyada yaşadı. Japonyada kardeşi gibi gördüğü Suzuki Akemi isimli bir arkadaşı vardır.

+Taşınacağı kasabada en yakın arkadaşı Noah vardır.

+Millie rekabetten kaosdan beslenir ne kadar iyi kalpliyse on katı hırslı ve azimlidir.

+FBI stajyeridir abisi  Dylan *charlie* gizli FBI ajanı olduğundan onada böyle bir teklif sunmuştur oda kabul etmiştir.

FİNN WOLFHARD

+Doğma büyüme Camden Town/ Maine -ABD lidir.

+Gaten ve Caleb ile yakın arkadaştır.

+Korumacıdır.

+Ebebeynleriyle yaşamıyo kendine ait evi var ama evi ebebeynlerinin evinin yanında yani komşular.

DİĞERLERİNİ ZATEN TANIYORSUNUZ

İspirational Murder FillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin