COMDEN TOWN KERMESİ-1-

40 7 2
                                    

MİLLİE DEN 

Sabah annemin bağırışlarıyla uyandım."Millie hadi kalksana aa saat kaç olmuş ayı gibi uyuyon davar kalk hazırlan okula gidiceksin." evet az önce duyduğunuz kişi annemdi.Dün kasbaya akşam 4 gibi geldik evin zaten eşyaları falan vardı biz gelmeden önce Noah ın annesi eve temizlikçi çağırıp temizletmiş sağolsun bizde gelir gelmez uyuduk. Evi biraz daha temizleyip giysileri ve eşyaları yerine koyiyim dedim ve kalkıp üstümü giyindim sonrada aşşağıda annemle kahvaltı ettik. 

Ben fazla eşyaları ve eski hatırasıolan eşyalarımı saklamak için bir yer sordum anneme "oda çatı katı ve bodrum var"dedi. Yani ben şahsen bodrum katlarını hiç sevmem hangi korkunç olay varsa hepsi orada gerçekleşir. Bende bodruma gitmek istemediğim için çatı katına çıktım.

Vay aslında çatı katı baya büyükmüş yani çatı katında olan odaları hep severim bir ara burayı temizleyip boyarsam güzel olabilir ama ilk temizlenmesi ve boşaltılması lazım. Ama burda eskilere dair gazeteler var ve ben gazete okumayı çok severim. Hemen kutulara yönelip gazateleri içinden çıkardım ve okumaya başladım.

CAMDEN TOWNDA BEKLENMEDİK YANGIN

Dün herkesin toplandığı Camden kermesinde beklenmedik bir yangın çıktı. Araştırmacılar bir kibritle ortalığın alev aldığını söylüyorlar.

Ertesi günün haberinde ise 

COWN TOWN KERMESİNDE ÇIKAN YANGINDA BİR ÖLÜ BULUNDU

Geçen günlerde çıkan yangından sonra yanan yerler araştırıldı ve her tarafı tamamen yanmış bir ceset bulundu.Cesedin saçları ve kaşları yok diye kim olduğu tespit edilemedi sadece erkek olduğu biliniyor.

Bunları okurken biraz işkillenmiştim ertesi günün haberini okumak için elime aldım.

KERMESTE ÇIKAN YANGINDA ÖLEN KİŞİNİN KİMLİĞİ BULUNDU

Yangından sonra evine hiç gelmeyen George Wansley nin ailesi yangında bulunan cesedi görmeye gitti ve cesedin George Wansley e ait olduğu kesinleşti. Cesedin saçları ve kaşlarının olmamasının sebebi ise yangında yanmasıymış.

Evet bu gazetelerin hepsini aynı kişi yazmış olduğu çok belli çünkü hem özel hayata saygı kuralını çiğneyip çok detaylıca anlatmış hemde çok kaba bir dille anlatmış yanı normal gazeteler böyle olayları anlattıktan sonra ölen kişinin ailesine moral olsun diye iki üç kibar sözcük koyardı ama bu adam sanki onlara çok kinliymiş gibi anlatmış.

Ah hayır ya yine böyle şeyler düşünmeye başladım ben söz verdim anneme bir iki ay böyle şeyler konuşmicaktık. Ama sevdim burayı ilgimi çekti  olaylar olaylar severiz bebiş. Neyse üstümü giyiyimde okula gidiyim sonra gelir buraya bakarım. Hheheh Noahaşkımı özledim. Gidiyimde yüzü güzel kız görsün yüzü gözü şenlensin piçin.

Üstümü giyinip okula doğru yol aldım çok şükür ki formamız yok. Herkes istediğini giyiyo. 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı olarakta siyah fazla uzun olmayan ama fazlada kısa olmayan siyak kalın topuklu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı olarakta siyah fazla uzun olmayan ama fazlada kısa olmayan siyak kalın topuklu giydim. Saçımı aşağıdan dağınık ama güzel duran bir topuz yaptım kısa, düz iki kolye taktım. Yüzümde sadece kapatıcı sürdüm ve kirpiklerimi kıvırdım. Bence şuan harika görünüyorum evet evet biliyom özgüven tavan. 

Okula geldiğimde herkes bana bakıyodu orda "ne bakıyon kurabiye var simit var ne bakıyon" diye baçırmak geldi ama sustum. Lan yeni fark ediyomda burdaki çoğu kişi çok yakışıklı yani burdakiler insansa diğer okuldakiler ne amk. Ayy bide diğer okulda çok gıcık tipler vardı anasını satayım yani anaları doğurmamış sıçmış durumundaydı bazıları ama burdakilere bak hay maşallah. Ama şimdi dışa göre yargılamamak lazım bazı yakışıklılar piç çıkıyo neyse.

Ve beklenen an Noahı arkadan gördüm ama nasıl kankiyim çocuğu ensesinden tanıdım maşallah bana ve beklemeden koşarak yanına gidip kafasını koltuk altıma aldım.

İspirational Murder FillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin