Noah kafasını dirsek ve koltuk altımdan kurtarmaya çalışırken karşımızda bize bakan 2 çocuğa bakıyodum birisi çok tatlı kıvırcık saçlı biraz şişman gülünce gözleri kısılan bir çocuktu diğeri ise yemin ediyom anası doğurmamış ateş topu fırlatmış mübarek. Kıvırcık saçlı uzun boylu zayıf ama güçlü olduğu belliydi.Zayıftı ama aynı zamanda hafif kaslıydı sexydide. Ben iki çocuğuda süzerken Noah ı boğduğumu yeni fark ettim. Hemen çektim ellerimi oda kimin yaptığına bakmak için kafasını kaldırdığında şok oldu.
Şok içinde "OH MY GOD MİLLİE" dedi. Tepkisi çok komikti bende gülerek "OH MY GOD NOAH" diye taklit ettim. İki üç saniye sonra şoktan çıktı ve sarıldı aslında geliceğimizi biliyodu ama direk okula geliceğimi düşünmemişti.
Az önce diğer çocuklarlada biz gtanışırken yanımıza Caleb adında bir çocukta geldi onuda sevdim hepsi çok tatlıydı ama daha Sadie ile tanışmadık. Noah Sadieden daha önce bahsetmişti çünkü ondan uzun süredir hoşlanıyo ve ben bir kanka olarak kankamı etkileyen bu kızın suratını merak edip daha önce araştırdım ve kız aşırı güzel erkek olsan ona yanarım valla. Ben böyle düşünürken Sadie yanımıza geldi.
"Selam nabersiniz gençlik" diye keyifli keyifli sordu Sadie sonra beni fark etti ve gülümseyerek yanıma oturup*kantindeler* elini uzattı "Sen Millie olmalısın Noah senden çok bahsetti" Ben tam konuşucakken Noah araya girip "merak etme seni senden daha iyi tanıyo artık."dedi. Evet bu doğru az öncede dediğim gibi onu araştırmıştım ama abim FBI olduğu için ve elim kolum uzun olduğu için çoğu şeyini biliyorum Noah ın bile bilmediği şeyleri. Sadie afallamıştı bende "Elim kolum biraz uzundur seni biraz arştırdım sadece Haa bu arada cidden fotodakinden daha güzelsin." dedim içten bir şekilde. Diğerleriylede sahbete daldık sonra aramıza biri daha katıldı adı Louis miş. Yani benide guruba aldılar zaten almasalardı zorla girerdim ee oda olmazsa Noah ı ordan çıkartırdım.
Tenefüs zili çaldığında Akemi yi aramak için telimi çıkarttım. Tam 3 kere ardım ama açmadı bende meşguldür diye bir daha aramadım ama ona kesinlikle yangın olayını anlatmalıydım.
Geç kaldım geç diye eve koşturuyodum şuan evet online olan dans dersine bile geç kaldım çünkü ben bir MALIM. Aslında ben kursa gitmiyorum arkadaşım ve benim küçük bir dans kursumuz var orda dans öğretmeniyim hem karaografi hazırlıyorum hemde öğrencilere öğretiyorum. Şimdi ben taşındığım için dersleri online yapıyoruz ve ben ilk derse geç kaldım. Akemiylede konuşmuştuk oda bizim kursta ama öğrenci olarak hem kurslara katılırsa daha fazla zaman geçiririz dedik. Aynı zamanda youtube kanalımda var oda dans videoları ve vloglarla dolu. Bende kendi kendime geçiniyom işte.
Hemen televizyondan derse girdim ve herkese selam verdim 6 dakka gecikmiştim ama Akemi derse daha girmemişti. Neyse dersten sonra onu ararım.
FİNN DEN DEVAM
Bugün okula Millie nakil olmuştu ama neden 1.yılın 2.döneminde nakil olmuşki yani kesin kavgaya karışmış. Zaten kibar ama hırçın bir tip.
Okul bittiğinde eve doğru yol aldım. Anahtarla kapıyı açarken gelen sesle kafamı çevirdim annem bana bakarak "Nerelerden geliyorsunuz böyle komşu" diye dalga geçti. "Valla okul ev ev okul sonra iş her zaman böyleydi biliyosun komşu" diye daga geçtim oda gülüp havada öpücük atıp içeri geçti.
Sanal arkadaş gurubumla konuşiyim dedim. Biliyonuz belirli sitelerde yabancı arkadaş edine biliyosunuz. Benimde 1 Kanadalı 1 japon 1 hem koreli arkadaşım var. Onlarla haftada 2 kez falan hep birlikte konuşuyoruz. Hemen görüntülü toplantı açtım ve diğerlerinin girmesini bekledim. İki dakika sonra diğerleride girdi. Hep birlikte sohbet falan ettik ama Yhusko*JAPON OLAN* nun komşusunun evinden kadın çığlık sesleri geliyodu.
Finn: Yhusko yan evde neler oluyo?
Yhusko: Aslında yan ev bir aileye aitti ama sonra evi oğullarına verdiler. 1 aydır da kimse girmiyodu son iki gündür böyle inlemeler geliyor büyük ihtimal birileriyle sevişiyordur kafana takma"
Aslında bakarsan gereksiz yere endişeleniyorum bazı şeylerde. Yani ev boştur eve kız atmıştır doğru. Yarım saat sonra konuşmamız bittiğinde kendimi yatağa atıp düşünmeye başladım. İnsanlar niye bu kadar garip kadınları sadece sex objesi olarak görenler gereksiz yere üreyip annelik babalık yapmayanlar mesela Sadie nin ailesi veya zengin diye kendini bir halt sananlar var mesela William. Umarım Millie böyle değildir. Yani aslında öyle biri olmadığı belli ama bu devirde baktığın erkek kız bile çıkabilir yani kimseye güvenmiceksin.
Sonra aklıma Millie geldi.Aslında çok güzel bir kız hatta ilk üçüme girebilir. Kahverengi gözü ve aynı tonda saçı birbirine tamamen uyuyordu. Yüz hatları çok düzenliydi. Dudakları küçük ama dolgundu. Gülüncede düzenli dişleri gözüküyodu. Boyu 1.62 gibi bir şeydi. Vücududa birbiriyle uyumluydu ne ince ne kalın bir beli vardı. Bacaklarıda boyuna göre uzundu. Gülünce gözünün içi parlıyodu çok neşeli bir kızdı ama dikkatli ve fena olduğuda belliydi.Tarzıda çok güzeldi. Sonra dedim malmısın olum niye kızın vücuduna bakıyon sapık gibi. Aslında bunu yeni tanıştığım herkese yaparım yüzünü ve davranışlarını incelerim ama Millie de neden sapık gibi vücudunuda inceledim ki. Finn sen sapık mı oldun yavrum manyak mısın böyle insanlar sapıkça birilerine bakmasını sevmeyen biriyim ve bunu ben yaptım. Neyse ergenliğe verelim bunu bir daha yapmicam vallahi.
MİLLİE DEN DEVAM
Yok bu kıza bir şey oldu Akemi asla böyle davranmazdı ki. Kız bildiğin telefonlarımı açmıyo abartılıcak bir şey değil biliyorum ama Akemi asla böyle yapmaz ki. O çok sorumlu çalışkan birisiydi. Hatta okulda her ayın örnek öğrencisi seçilirdi. Bir tek bu değil aynı zamanda çok iyi kalpliydi ne yazıkki bu yıllarda çoğu kişinin farkında olmadığı vicdan kavramınında farkındaydı çoğu kişi onu çok severdi. Hatta okulun çoğu erkeği ona çıkma teklifi etmişti ama Akemi liseden başarıyla mezun olup istediği ünversiteye gitmek istediği için kibar bir dille hepsini reddetmişti. Hatta ailesine zorluk çıkarmak istemediği için okuldan sonra markette çalışıp para kazanıyodu. Çok güzel bir kızdı. Herkese ikinci şansı verirdi herkesin sevilebileceğine inanırdı onun yüzüne baksanız yüzünde ne nefrete nede kine yer olmadığını anlardınız. Ayy bende iyice delirdim sadece sorumlu olduğunu söylicektim kimlik numarasını vermediğim kaldı.
Ben en iyisi Akemi nin annesini arayayım belki mesaiye kalmıştır. İlk arayışta açtı.
"Alo Keiko teyze nasılsın?" diye sordum oda normal bir ses tonuyla
"İyiyim sen nasılsın annenler nasıl?" diye sordu bende
"Bizde iyiyiz işte taşınma iş güç falan uğraşıyoruz." dedim. Hemen ardından
"Teyze Akemi yi defalarca kez aradım açmadı başına bir şey gelmedi dimi" dedim telaşlı bir sesle oda
"Yok kızım Akemi bir hafta arkadaşında kalacakmış aradı söyledi telaşlanma boş yere."dedi.
"E iyide Akemi nin benden başka yakın arkadaşı yok ki yani varda 1 hafta kalıcak kadar yakın arkadaşı yok. Hem aradı söyledi derken telefonlamı söyledi telefonla söylediyse yanına kıyafet almamıştır e bu kız 1 hafta boyunca ne giyinecek? Hem siz böyle şeylere fazla izin vermezdiniz ki ne oldu?" diye sordum telaşlı bir şekilde.
"Ya düşündüm de Akemi bizden hiç bir şey istemedi her şeyini kendisi yaptı hiç zorluk çıkartmadı yani sonuçta oda bir insan 1 haftadan bir şey olmaz dedim izin verdim. Hem arkadaşının kıyafetlerini giyer fazla takma kafana." dedi. Hemen ardından "Hem sen ararsanda açmaz okuldan bir haftalığına izin aldı şehir dışındaki bir yerde arkadaşıyla kalıcakmış yani boşuna arama. Hadi görüşürüz daha yemek yapıcam ben." diyip teli kapattı.
Ama benim içimde bir his vardı çünkü Akemi olsa bana haber verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İspirational Murder Fillie
FanfictionAslında her katil birbirinden ilham alır. Ama gel görki hepsinin amacı farklıdır. Kimisi yaşadığı yeri temizlemek için adam öldürür Kimisi intikam almak için kimisi kendini korumak için ama bazıları sebepsizce canı istedi diye öldürür. AMA BU KATİLL...