31 fejezet

2.2K 108 43
                                    

Valahonnan egy fütyörésző hangot hallok, de nincs erőm kinyitni  a szemeimet. 

Majd elmegy... 

Ezután léptek hangja... 

Majd egy már-már nőiesnek hatott sikoly, amire nekem is kipattannak a szemeim. 

És szembetalálom magamat egy Niallel... Aki éppen eltakarja a szemeit. 

-Nem láttam semmit, nem láttam semmit.-kántálja hangosan. 

Én meg hirtelen azt sem tudom, hogy hol vagyok és, hogy mire érti ezt, majd... 

Amikor észrevettem, hogy mire érti, szinte reflexszerűen kapom a melleim elé a kezeimet és most én sikítok fel, aztán Niall elveszi a kezét és ő is. 

Erre négy szobaajtó kicsapódik és négy alsógatyás majom fut ki. 

Harry egy gitárral a kezében. 

Louisnál egy maci plüss. 

Zaynnél egy bekeretezett teve képével. 

Liam pedig egy mikrofonnal. 

Aztán amikor meglátnak minket, hirtelen megtorpannak és én még jobban sikítok. 

És ezek négyen is követik a példánkat Niallel... 

Tehát tőlünk zeng az egész lakosztály. 

-Elég!-töri meg Niall a lány partyt.-Mit keresel itt, Eli?-néz rám szörnyülködve. 

-Én...-akadok meg egy pillanatra.-Nem tudom.-rázom meg a fejemet. 

Tényleg nem tudtam, hogy mit kerestem itt a konyhapulton, ami már biztos, hogy gerincferdülést okozott nekem, hogy itt töltöttem az éjszakát. 

-Azt hittem, hogy visszamentél a szobádba.-jegyzi meg Liam. 

-Tessék?-kérdezem elvékonyodott hangon. 

-Hát, tudod... Miután mi...-túr zavartan a hajába. 

-Miután mi mit csináltunk, Liam?-teszem fel a kérdést eléggé ingerülten. 

-Szerelmeskedtünk.-nyögi ki hirtelen. 

Megszégyenülten hunyom le a szememet. 

-Én...-töri meg a csendet Louis.

-Mi van?-nézek rá. 

-Hát mi is...-kezd bele.

-Mi mi is?-és elég volt a szemébe néznem, és már tudtam is.-Nem lehet.-hisztérikusan nevettem fel. 

-Öhm, Ella... 

-Öhm, Eli...-szólal meg egyszerre Harry és Zayn kimérten. 

-Nem! Ez lehetetlen! Fellebbezek! Ezt nem fogadom el!-ugrok le a konyhapultról és a szobámba futok, majd kiveszek egy rövidnadrágot és egy pólót, majd visszamegyek hozzájuk. 

Mindenki a kanapén ül és néz ki csendben a fejéből. 

-De hisz nem is emlékszem az éjszakára! Ez akkor meg sem történt!-járkálok fel-alá. 

-De...-szólna közbe Niall. 

-Én...én nem tennék ilyet, hisz ismertek! Sosem kezdenék ki veletek, te jó ég!-ülök le a heverőre és behunyt szemekkel engedem, hogy pár könnycsepp végigfolyjon az arcomon. 

Látom, hogy az arcuk fájdalmas grimaszba torzul, de már őszintén nem érdekel. 

-Biztos valamit tettek az italomba!-jut hirtelen eszembe.-Igen, ez történhetett!-pattanok fel hirtelen. 

-Hát, Ella ez egy elég vicces történet...-kezd hátrálni Harold kínosan nevetve. 

-Mit csináltál?-rökönyödök meg. 

-Én tényleg nem akartam rosszat...-teszi fel a kezeit védekezésképpen.-Shawnie haverom adta, hogy ő is ezt szokta bevenni amikor a barátnőjével van, hogy nyugodtabb legyen! Én csak láttam, hogy tegnap nagyon kivoltál és nem akartam, hogy újra "depressziós" legyél...-magyarázza meg. 

-Shawn Mendes?-rökönyödök meg még jobban, bár mondjuk őt megértem... 

Inkább figyelmen kívül hagyom a válaszát... 

És eszembe jut egy még kínosabb dolog. 

-Ugye védekeztetek?-pillantok rájuk úgy, mintha a fogamat húznák. 

-Azt mondtad szedsz gyógyszert.-hallom meg először Zaynt. 

-Te a C-vitaminra gondolsz?-suttogom elképedve. 

-Ahaaa....

Teljesen elkenődve állok fel és veszem fel a cipőmet, majd elindulok a patikába  vagy az orvoshoz, vagy mit tudom én, csak helyre tudjam hozni a dolgokat...

Boldog Új évet mindenkinek!

History [One Direction FF.] 18+ Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora