Novella 3 (utolsó)

823 49 46
                                    

Tudom... Valószínűleg, ha megnyitjátok akkor arra fogtok gondolni, hogy már megint megnyitjátok akkor arra gondoltok, hogy úristen bőgni fogok, vagy, hogy miért nem tudom már lezárni és így tökre random vagyok,de... Ez az utolsó.

Ahogyan közeledünk a karácsony felé, mindenki elgondolkodik szerintem. Kezdenek átértékelődni bennem a dolgok, legalábbis sok mindent újra gondolok. És az jutott eszembe, hogy mennyire igaz az, hogy az ember akkor veszi észre, hogy szüksége van rá, amikor az már nincs. És én nem akarom, hogy így legyen. Csak belegondoltam, hogy tudom lassan telik az idő... De ha átgondolom, akkor az előbb még szeptember volt, most meg már lassan vége az évnek. És ez kicsit lehangoló, hogy az egész egyfajta "robotolással" ment el. Legalábbis az én esetemben.

Ezért úgy gondoltam, hogy Harryék története megérdemel még egy fejezetet. A végső lezárást. Hogy egy kicsit tudjam szemléltetni az idő múlását. Remélem, hogy sikerült, jó olvasást :)


-Anya! Ne hülyéskedj már! Most miért bőgsz?-nem bőgtem. Ezt muszáj kihangsúlyoznom. Csak belement valami a szemembe.

-Nem sírok!-tiltakozok.

-Sírsz.-dacol velem Darcy.

-Akkor sírok, basszameg!-szipogtam.-De férjhez mész!

-Naná!-vigyorgott.

-De még csak huszonkettő vagy!-akadok meg.-És miért Mr. Pakisztán fiával kell?-dünnyögöm.

-Azt hittem, hogy bírod Luke-ot.-vonja fel a szemöldökét.

-Igen, de már a gondolattól rosszul vagyok, hogy Zayn az apósod. Fúj!-milyen beteg családfát hoztunk már össze baszki.

-Ne izélj már, anyu! Tudom, hogy titokban jóban vagy ám Zaynnel! James látott titeket múltkor miközben titokban ketten szívtatok!-ó, baszki!

-Mi csak cigiztünk.-tagadtam le.

-Fű szagod volt anyu.-néz rám amolyan "ezt te sem gondoltad komolyan" tekintettel. A picsába ilyenkor tiszta Harry és neki sem tudtam hazudni...

-Neked akkor sem szabad! Üzenem ezt Kicsi Pakisztánnak is! Vagyis Iraknak...-megforgatja a szemeit.

-Hagyd abba a beceneveket, anyu! És fogadd el, hogy Luke a férjem lesz fél órán belül!-ahhjj... Utálom, hogy a gyerek oktat ki.

-Luke még csak tizenkilenc lesz, miért kell már ilyen hamar összeházasodnotok? Még meggondolhatod magad és akkor megszöktetlek a hátsó ajtón.-nyugtatom meg.

-Nem.-rázza meg a fejét és leteszi a sminkes ecsetet.-Ennek így kell lennie.

Mielőtt reagálhattam volna a kilincs lenyomódott és három gyerek baktatott be rajta. Az ikrek Lorával a nyomukban. Az ikrek lassan végeznek az alsó osztállyal, Lora pedig ovis. Basszus, tudom... A négyből egy kirepült és örülnöm kéne és vedelnem...de... Olyan szomorú. Hiába akartam néha eladatni Zaynnel a fekete piacon jó lány lett belőle.

-Anya!-nyújtotta ki a kezeit Lora, így én felvettem.

-Hol hagytátok apát?-kérdezem a fiúktól.

-Apáék valami Harryről beszélgetnek. Így eljöttünk.-vont vállat Landon.

Lehunytam a szemeimet.

Az volt a szerencsém, hogy a következő pillanatban Gemma dugta be a fejét.

-Gyönyörű vagy, Darcy.-mosolyodott el.-Emlékszem még az én esküvőmre, tök spontán jött, Niallel csak ketten voltunk és nagy volt a hasam, közöltem a pappal, hogy siessen, mert pisilnem kell...-nevetett fel.-Az öcsém az elején nem nézte jó szemmel a kapcsolatunkat. De igazából ez nem is rólam szól és... Mit szóltok ha elvinném a gyerekeket? Akkor még tudtok egy kicsit kettesben lenni.-hálásan néztem rá és átadtam Lorát.

History [One Direction FF.] 18+ Befejezett Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora