3....
2...
1...
És kinyílik előttem a lift ajtaja...
Mély lélegzet! Nem ájulhatsz el az emberek előtt! Tiéd a munka, nincs mitől izgulnod...
Nyugtatom magamat a jól ismert, bár be nem vált szavakkal...
-Erre tessék!-nyitja ki előttem az ajtót egy öltönyös pasas, én köszönés képpen biccentek neki.
Egy elég nagy tárgyalóteremben találom magamat, szembe öt kíváncsi szempárral.
-Fiúk! Figyeljetek!-inti le őket a kiadónak a tulajdonosa.-Mutatkozz be nyugodtan.-mosolyog rám halványan.
-Danielle Parker vagyok, frissen végeztem az egyetemen, ahol menedzsment szakot végeztem. Az ismerőseim Elinek hívnak, úgyhogy nyugodtan tegezzetek, mert nem vagyok olyan öreg, sőt lehet, hogy valamelyikőtök idősebb is nálam. Remélem, hogy jól tudunk majd együtt dolgozni. Valami kérdés?-nézek körbe kínosan, hátha valaki segít és kiment ebből az elég szar helyzetből.
Egy barna göndör hajú fiú fel is teszi a kezét.
-Asszem, hogy te fiatalabb vagy nálam, ezért megkérhetlek, hogy Uramnak vagy Apucinak szólíts? Tudod, csak formalitás.-vigyorog rám, én meg belevörösödök a mondatába... Szinte az első napomon beégek... Tök gáz...
-Harry! Szedd ki az eszedet a gatyádból!-szól rá Frank.-Tehát Danielle, lesz a ti menedzseretek. Légyszíves, ne idegeljétek ki már az első napon és legyetek rendesek, fogadjatok szót neki, és...és Harry, te meg tartsd a farkadat a nadrágodban.-lövell felé mérges pillantásokat, mire a göndörke behúzza a nyakát.
-Dehát a rajongó lányok szerint olyan szűzies a mosolyom, hogy feltételezhetsz rólam ilyeneket?-tettei az ártatlant.
-Persze, ezért vagy te maga a megtestesült Christein Grey...-morogja az igazgató.-Ha bármi probléma van, csak szólj nekem.-intézi most már nekem a szavait.-És fiúk, lehetőleg ne úgy végezze, mint az előző... Nincs kedvem újabb bonyodalomba keveredni...-masszírozza idegesen az orrnyergét.
-Akkor vettél volna fel egy pasast.-horkant fel egy kissé arab terroristára emlékeztető öhm... fiatal ember... Mivel ő van hozzám a legközelebb ezért pár centit arrébb megyek...
Fő a biztonság...
-Az előző is férfi volt mégis elkergettétek...-száll vitába Frank...
-Mert szexuálisan zaklatta Niallt! Szegény ír törpe létére milyen traumákat kell átélnie.-kap a szívéhez az egyik bandatag a többi meg helyesel...
-Az, Niallt zaklatta... Hagyjuk már ezt a kamu szöveget.-legyint.-Ha meg férfit vettem volna fel, az is oly mindegy lett volna, mert valamelyikőtök úgyis megugrotta volna...-morogja és becsapja maga után az ajtót...
Ismeritek azt az érzést, amikor azt érzed mintha a hiénák elé dobtak volna?
Na én pont ezt éreztem... Itt álltam egy fekete ceruzaszoknyában és egy blúzban öt kiéhezett szempár előtt akik úgy néztek rám, mint a kanos tinédzserek...
-Öhm, khm...-köszörülöm meg a torkomat és inkább leülök.-Meséljetek magatokról, én már mondtam pár dolgot, de ha akartok akkor kérdezhettek is, szívesen válaszolok a kérdéseitekre.-villantok egy idegesen félmosolyt és várok.
-Van pasid?-teszi fel a kérdést a kissé meg nem borotválkozott kisfiú.
-Nincs barátom.-válaszolok.
-És másod?-veszi át a szót a bongyika.
-Hogy érted, hogy másom?-ráncolom a homlokomat értetlenül.
-Szexpartner, szerető, digi-dugi hébe hóba pajti, bilincses pajti, szürke ötven árnyalatás pajti... Valami?-néz rám úgy, mint egy hülyére, és szintén belevörösödök ebbe a kérdésébe.
-Azt hittem, hogy tisztáztam, hogy egyedülálló vagyok.-motyogom zavartan.-Inkább mutatkozzatok be, kezd például te szöszi!-bökök rá az egyikre, és a másik négy összenéz majd elmosolyodik.
-Niall vagyok és szeretek enni.-mondja.-Te tudsz főzni?
-Igen, tudok.-bólintok, erre felcsillannak a szemei.
-Tudom, hogy nincs bent a szerződésben, de nem akarsz nekem kaját főzni?
-Ha szeretnéd.-nevet fel, már egy kicsit feloldódva.
-Louis vagyok és...és asszem ennyi.-von vállat hanyagul.
-Szerelmi bánata van, nem éppen bőbeszédű.-suttogja Niall, de erre Louis a kezére üt egyet.
-Liam vagyok és volt egy Daniella nevű exem.-villant egy széles mosolyt.
-Öhm, rendben.-nézek rá elég furán.
-Zayn vagyok és szeretem a szexet.-mondja ki köntörfalazás nélkül.
-És...és úgy érezted, hogy ez létfontosságú infó amit meg kell osztanod?-megyek óvatosan arrébb a székemmel...
-Ja.-rágózik tovább.
-Oké, akkor...
-Én is szeretem a szexet most jut eszembe.-teszi fel a kezét Louis.
-Én is.-teszik fel négyen a kezüket kivéve Niallt.
-Niall?-néz rá kérdően Jubbi.
-Én a kaját is nagyon szeretem.-von vállat.
-Megmondtam már neked, hogy akkor rárakod a nőre a kaját.-magyarázza neki.
-Akkor én is szeretem.-jelentkezik szépen.-Eli.-szólít a nevemen először és nagyon cukin hangzik az akcentusa miatt.
-Harry. Harry Styles.-mutatkozik be az utolsó.-Ezt kell majd sikítanod, Ella.-kacsint rám.
-Eli.-javítom ki automatikusan.-Az Ella az nagyon a Hamupipőkére utal.
-És miért baj az?-nevet fel hangosan.-Az a mese nagyon jó, megrakják a bokrokban a szőke bigét.
-Biztos, hogy mi ugyanazt a mesét néztük?-vonom fel a szemöldökömet kételkedve ebben.
Jézusom, szörnyű ez az alak...És ezt szeretik a rajongó lányok?
Anyám...
-Ha te is a felnőtt verziót láttad akkor biztosan... Amúgy meg úgy hívlak ahogy akarlak...-lesz flegma egyből.
-Huhh, hát akkor ti vagytok a...-kezdek bele sokkosan a mondatomba.
-One Direction...
KAMU SEDANG MEMBACA
History [One Direction FF.] 18+ Befejezett
Fiksi PenggemarHa valaki előbb találja meg Harry kicseszett Stylest előttem az szóljon, mert akkor a tökeinél fogom fellógatni a villanypóznára...