okuldaki psikopat / 1. bölüm

1.1K 20 5
                                    

*bu hikayeye yeni başladım. Aslında beş gün önce saat tam 3 te -gece yarısında- aklıma bu hikaye geldi. yeni başladığım için hatam varsa şimdiden özür dilerim . vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar

Multimedya: rüzgar

1. Bölüm

"Nehir,kalk!"ahhh evet yine annemin o lanet sesiyle gözümü açıyorum.

Annem; herkesi küçümseyen ,kendini beğenmiş,alışveriş delisi ,babamla da sadece parası için evlenen biri ve beni küçükken döven bir kadın. Benim üvey annem.

"Kalktım" diye cevap veriyorum. Annemi kızdırmamak için .yataktan kalkıyorum. Aynanın karşısında bir süre kendimi inceliyorum. Saçım her zamankisi gibi ultra dağınık ve birbirine karışmış durumda. Üstümde ise küçük ergenleri andıran ayıcıklı pijamamla oldukça paspal durumdaydım.

Önce dolabımı açtım. Giyebilecegim birkaç parça bir şey aradım. Zaten çok kıyafetim de yoktu. Bunun iki nedeni vardı.
1. Neden
Alışverişi sevmemem ve alışverişe giden arkadaşlarımla takilmamamdı .
2.Neden
Annemi sevmemem ve bu yüzden onunla alışverişe cikmamamdi . Her ne kadar alışveriş delisi bir annem olsa da...

Ama ben en çok. 2 . nedenden dolayı alışveriş yapmazdim. Dolapta ki kıyafetleri karıştırırken yüksek bel siyah pantalon ve göbeği hafif açık gösteren turuncumsu renginde olan bir kazağı seçtim. Ve giyinmeye basladim. Az önceki cadolaz saçlarıma şekil vermek için açık bıraktım ve dalgalı olacak şekilde saldim. Dudaklarıma parlatıcı sürüp. Biraz parfüm sıktıktan sonra aynadaki görünümüme baktığımda şirin olduğumu fark ediyorum ve aynadaki bana gülümsüyorum.

Merdivenlerden inerken annemi fark ettim yine çıldırmış gibiydi. Sanırım alışverişe çıkacaktı çünkü her sinirlendiğinde alışverişe çıkardı. Babam elini cebine sokmasıyla annemin para istediğini anlamam zor olmadı . merdivenlerden tamamen indiğimde annem ve babam beni fark etmişlerdi .

Annem "seni okuluna şoför bırakacak"dedi. Samimi tavırıyla. "Babanla seni layık olduğun okula yazdırdık" dedi.
Layık olduğun? Ben mi?
Annem beni her zaman ne görürdü? Ben neydim?
Aptal bir kızın teki dedi sesim . aptal bir kızı nereye yazdırabilirlerdi. İç sesime küfürler yağdırarak kafamdaki düşünceleri bir tarafa bırakıp arabaya bindim .
Ama kafamda ki düşünceleri silemiyordum. Annemin dediği sözler yankılanıyordu. Layık olduğum ,aptal bir kızın tekine . aptal bir kızın tekine hangi okul layık olabilirdi ki.araba yavaşladığnda okula geldigimi anlamam geç olmamıştı. Okula girdiğimde adına baktım.
"......... Devlet okulu"

Tabiki annem ve babam beni bir devlet okuluna layık görüyordu.Ben ne bekliyordum ki. Okulun kocaman mermer merdivenlerinden çıktım. Okulun içi pembe boyalıydı.ilk girişte iki deri koltuk ortasında ise bir sehpa vardı. Okul sıradandı.eski okuluma göre çok demode bir okuldu.çantamdaki telefonum titrediginde dusuncelerimden kurtuldum. Ekranına baktigimda mesaj geldiğini anladım.

"Sınıfın 10/D . üçüncü katta soldaki ilk sınıf "yazıyordu.
Mesaj babamdan gelmişti. Zaten sadece babam veya annem bana boyle mesaj atıyordu.

Mesajda yazan üçüncü kata ciktigimda kapinin yanında bir grup vardı. 3 erkek 2 kız duruyordu. Bir kız kumral saçlı olan erkeğin nerdeyse üstüne abanmisti . Diğer kiz ise sarı saçlı olan erkeğin beline sarılmisti. Sadece birisi vardi yaninda kiz olmayan. Diğerleri koyu bir sohbetteydi o hariç...

Siyah anlına dökülen saçları , siyaha yakın gözleriyle bana bakıyordu. Kaslı olduğu giydiği gömlekten çok belli oluyordu. Bana baktıgını fark ettiğimde ona bakmamaya çalışarak sınıfın kapısından adımımı attım.

Boş bulduğum ilk sıraya oturdum. Arkadan ikinci sıraydı . sırama oturduğumda yapacak bir şey aradım. Aklıma okuduğum kitap geldi. Çantamdan kitabı çıkararak okumaya başladım. Konusu aşktı . bir erkek ve bir kız vardı. Okulda tanışmışlardı. Önce birbirlerinden nefret edip sonra birbirlerine aşık oluyordu. Bence çok saçma bir konuydu ama kitap okumak bana huzur veriyordu. Rastgele bir kitap almıştım . konusu işte buydu.

Kafamı okuduğum kitaptan kaldırdım . ve siyah o gözler yine bana bakıyordu. kapıdan bana doğru gelmeye başladı. Ne bana dogrumu gelmeye başladı?

"Koca poponu sıramdan çek"dedi. Ne diyor bu bana ? . kendini ne zannediyor?

"Hah!"dedim alayla karışık "kendi popona bakta konuş . hem nereden senin sıran oluyormuş?" dedim bana yine ifadesiz bir şekilde göz kırpmadan bakmaya başladı.

"Kızım bak son kez söylüyorum kaldır o poponu sıramdan "dedi "kaldırmazsam ne yaparsın?"dedim kızmış gibi yaparak .

" seni ge-" sözünü tamamlayamadan sınıfa

Hoca -öğretmen - girdi. Herkes ayaktaydı.

"Oturun"dedi hoca .herkes oturunca hoca bize baktı."rüzgar ne dikiliyorsun otursana" dedi. Ha demekki adı RÜZGAR . Rüzgar bana ters ters baktıktan sonra yanıma oturdu. Hoca tekrar bana baktı "kendini tanıtırmısın?"dedi bana . ayağa kalktıktan sonra " ben nehir . buraya yeni taşındık ailemdeki olaydan dolayı o yüzden buradayım "dedim ve oturdum.

Hoca derse başladı ama kendimi derse veremiyordum.dikkatim Rüzgardaydi.o ise ifadesizce tahtaya bakıyordu.Ama dersi dinlemediği çok belli oluyordu. Benim onu izlediğimi fark etmiş olacakki bana yandan yandan bana bakmaya başladı. Ben de ona bakmamak için kafamı çevirdim. Ardından zil caldi. Ben hemen sıradan kalktım.Ayağım kaydı ve düştüm . ama nereye ? Hiç tahmin edemeyeceğiniz bir yere Rüzgar' ın kucağına .

Bana baktı sinirli bir hali vardı.
"Bunu sana ödeticem -böyle yazılmadığını biliyorum ama rüzgar sinirli bir karakter olduğu için ödeteceğim yazmak kibarlık olabilir diye düşündüm - küçük kız ." dedi.

OKULDAKİ PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin