okuldaki psikopat/2. bölüm

907 20 9
                                    

Beklettiğim için özür dilerim.okulun ilk haftaları olduğu için işlerimi sıkı tutmak istedim. Bu bölümü canım arkadaşım @furkanandiçherseyi 'ne ve bir okuyucum tugçe0961 'e ithaf etmek istiyorum iyi okumalar . ve ilk bölümde gelen vote ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim . bu bölümde daha fazlasını bekliyorum sizden . #özgecanaslan başımız sağ olsun.
İyi okumalar

2. Bölüm

Multimedya: .masal

"Şey ... İsteyerek olmadı" diye kekeleyerek yanıtladım.kedi kadar masum çıkan sesimle. O ise ifadesizce bana bakmaya devam ediyordu. ama o bakışları sanki beni şuracıkta kesip köpeklere verecekmiş gibi...

Yok canım o kadar da değil .beni niye kessin .sonuçta bilerik olmadı .yapmaz dimi yok yapmaz canım .ya yaparsa (!)

Offff masal ilk günden aldın başına belayı diyen iç sesime küfürler saydırıp gerçek dünyaya geri dönüyorum.

Beni kaydırarak - kısacası çarptırarak- kucağından indirdi.. Ve öylece arkasına bakmadan çekip gitti. Bense okuduğum kitaba yumularak kaldığım yerden okumaya devam ediyordum ki "Rüzgar'a bulaşma " diye bir ses duydum Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğimde bir kızla karşılaşmıştım . kumral sacları elaya benzer gözleri üstünde ise okuldaki diğer kızlar gibi forması vardı. Ama tek bir fark vardı. Okuldaki diğer kızlar gibi eteği götünde değildi . yani iyi birine benziyordu sanırım. Sorduğu soruya "neden "diye yanıt verdim kısa ve öz bir şekilde . Rüzgar 'ın bana. Yaptıklarından daha doğrusu yapacaklarından ona neydi? Rüzgar'ın sevgilisi falanmıydı. Yok olamazdı . çünkü rüzgar yani benim yeni yeni tanıdim rüzgar asla böyle bir kızla birlikte olamazdı. Hem o kızlara bakmıyordu . bunu ilk günden nasıl mı anladım tabiki de kantin deyken ve sınıf içinde kızların dersi dinlemeyip rüzgara yavşamalarından ve kızların ağzındaki salyalardan .

"Benim yanıma otur . sana herşeyi anlatıcam " dedi . bana ne anlatacaktı ? Rüzgar öztürk kimdi? Ve benden ne istiyordu.(merak etmeyin babam pasta yapmayı nereden öğrendi demiycem ;D)

Dediği şeye uyarak kızın sırasına oturdum. Oda yanıma gelince "sen kimsin ve bana neyi anlatacaksın "dedim. Sonuçta beni uyaran birinin adını bilmem lazımdı değilmi ? "Ben melis "dedi elini uzatarak. Uzattığı elini tutarak hahif sıktım "bende masal "dedim. Melis'in yüzünde hafif tebessüm oluştu. Bense gulmedim çünkü ona bir soru sormustum ve beni buraya kadar getirdi ama cevabını hala vermedi.

"Asıl konumuza gelirsek rüzgar kötü biri onunla takilmana izin veremem " dedi . ifadelerim anlarcasına .
Kötü ? Ne gibi ?

"Rüzgar okulumuzun playboyu . her gece baskasıyla yatar buna okuldakiler de dahil . daha sonra da hiç bir şey olmamış gibi atar .ayrıca uyuşturucu ve sigara kullanıyor. O çok korkunç ve tehlikeli biri ona bulaşma "diye uyardı . sesi gittikçe yükseliyordu. Duyduklarımla şok olmuştum. Ama belli etmek istemiyordum bu yüzden agzimi dahi acamadım .
Okuldaki tüm kızlarla yattı.
Okuldaki tüm kızlarla
Okuldaki tüm
Okuldakilerle
Uyuşturucu kullanıyor du. Ayrıca sigara da.
Neden peki?
"Bunlardan banane? "dedim sadece gerçekten bana neydi. Ne kadar merak etsemde bunu söylelemistim. "Bak masal sen iyi birine benziyorsun.senin de diğerleri gibi olmanı istemiyorum"diye cevap verdi sorduğum soruya. Bence bu kadar basit olamazdı. Sonuçta okula ilk gördüğümde neler yoktu ki ; sigara içenlerin,dövüsenleri ve hatta yiyişenleri.

Boyle iyi biri olacağı aklımdan geçmezdi. Zaten bu okula geldiğimden beri tek ve ilk olumlu olay buydu.


Konuşmamızdan 10 dakika geçtikten sonra derse başlamıştık. Ders edebiyattı. Ama dersi dinleyen yoktu. Bende dahil. Çünkü aklım Melis'in söyledikerindeydi. Ve Rüzgar ders baslayalı uzun bir süre olmasına rağmen hala gelmemişti. Ne ukala bir çocuktu sanki babasının okulu. Diye düşündüm.


Tam o sırada kapı açıldı . içeriye giren bir kızdı. Fakat giydiği iç camasiri gömleğinden belli oluyordu.eteği ise götündeydi. Eğilse bir yerleri gözükecekti. Ayrıca sınıfa girerken kapıyı da çalmamıştı. Ve rüzgar ın sırasına oturmuştu.Bu kızın Rüzgarla ne işi vardı? Ve rüzgar neden hala gelmemişti?

Bunların cevabını verebilecek tek kişiye yani melise döndüm. " rüzgar'ın sırasında oturan kim ? "Diye sordum. Gerçekten kim olduğunu merak ediyordum. "Adı burcu. Genelde rüzgarla takılırlar .rüzgarla birçok kez yatmıştır . rüzgar sanırım onu seviyor ama o bir Sürtük olduğu için herkesle yatıyor. Ve rüzgar buna katlanamıyor. O yüzden sevgili değiller ."

Diye yanıt verdi soruma. Peki ama bunlar olurken müdür neredeydi ? Aklımda birçok şey oluşmuştu.rüzgar bu kadar tehlikeli iken benle uğraşması pek iyi değildi . Doğrusunu söylemek gerekirse hiç iyi değildi.

Cok şükür zil çaldiginda kantin e gitmek için merdivenlerden inmeye başladım . tam o sırada bir el beni çekerek spor salonuna kadar getirdi.beni tutan eller bıraktığında kim olduğuna baktım . bu çocuk sınıfa ilk girdiğimde kapıda bekleyen gruptandı. Yani rüzgarın grubundandı.Adı emre olmalıydı. İşte şimdi sıçmıştım.

"İmdat!!"diye cırladım avazım çıktığı kadar. " boşuna bağırma seni kimse duyamaz"diye bir ses işitmiştim. Bu ses bana tanıdık geliyordu. Bu Rüzgar dı. Aslında doğru söylüyordu sigara içenlerin,yiyisenleri fark etmeyen bir müdür beni mi fark edecekti . bende zaten sans olsa asla böyle bir okula gelmezdim.

Dusencelerimden bir an önce kurtuldum.çünkü buradanda kurtulmak istiyordum.

"Neden bu okula geldin? " diye bir soru yöneltti.bana . ne diyecektim aslında bir nedeni yoktu iki kişi dışında

Annnem ve babam....

"Bundan sanane?" diye yanıt verdim. Verdiğim cevapla vücudu gerildi. Bunu gözlerinden ve hareketlerinden anlayabiliyordum. Çünkü sürekli oval şeklinde yani bir sağa bir sola yürüyordu.

Kafasını evet anlamında sallladi. Ardından bana baktı . " peki neden sürekli yanımdasın " dedi. Hah hiç güleceğim yoktu ben mi onun yanındaydım .salak kesinlikle salak. "Önce sırama oturdun sonra kucagıma . bundan ne anlayabilirim?" diye devam etti söylediklerine . "bir şey anlamana gerek yok. Hem senin sıran olduğunu bilmiyordum . nerden bilebilirdim ki? Ve isteyerek olmadı. Düştüm . "diye sinirle soludum. Gerçekten kendini ne zannediyordu? " bak kızım sana son kez söylüyorum. Bana bulaşma " diye bağırdı.onun bağırmasıyla benim sıçramam bir olmuştu. "Abi bırak senin kim olduğunu bilmiyordu . öğrenmiş oldu . zaten yeterince de korktu " dedi .rüzgarın arkadaşı emre .

benmi korktum? Rüzgardan bir de ? Hah!o benim yanıma gelecekti.

Emre rüzgarı itekleyerek dısari cikardi. Bense tuttuğum nefesi dışarı üfledim. Hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım .acilen eve gitmem lazımdı .

Gözümden istem dışı bir yaş süzüldü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKULDAKİ PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin