42

522 34 13
                                    

*ważna notatka na dole*

Narcyza: Witam was.

Harry: Co jest

Pansy: A to czego tu kurwa szuka

Hermiona: D-dzień dobry...

Draco: Matka?! Co ty tutaj robisz?

Narcyza: Nadzoruję was.

Pansy: PO JAKI CHUJ?!

Narcyza: Żeby nauczyć was kultury bo widzę, że macie z nią duży problem.

Harry: Kto Panią tu dodał?!

Narcyza: Nikt.

Hermiona: To jakim cudem Pani się tu znalazła?

Narcyza: Zapłaciłam osobie, która nadzoruje tą aplikację. Dostał sporą sumę pieniędzy to mnie dodał.

Pansy: NIE NO KURWA NIE WIERZĘ

Narcyza: Przeczytałam wasze poprzednie wiadomości.

Draco: O kurwa...

Harry: UPSIK

Narcyza: I wiem o waszych związkach, jestem absolutnie wkurzona.

Pansy: NIE MIAŁA PANI PRAWA!

Hermiona: Zgłoszę tą sprawę do Ministerstwa Magii, to jest nie zgodne z prawem!

Narcyza: Ty głupia dziewucho, nie wiesz jakie mój mąż ma wtyki w Ministerstwie, twoje zawiadomienie nic nie da.

Draco: Niestety tu muszę się z nią zgodzić...

Harry: Pani jest jakaś nienormalna! Nie daje mu Pani prywatności, płaci tysiące galeonów za to by dostać się do NASZEJ grupy i poznać NASZE sekrety! Zgłoszę to! A napewno bardziej posłuchają ,,wybrańca"!

Harry: Ale ma Pani wybór albo odjeść z tej grupy i dać nam spokój albo sprawa zostanie zgłoszona!

Narcyza: Nie mogę stąd tak po prostu odejść! Jesteś złem, sprowadzasz go na złą drogę! A przede wszystkim jesteś największym wrogiem Czarnego Pana!

Harry: Napewno będę o tym pamiętał, kiedy dzisiejszej nocy Pani syn będzie mnie pieprzył :)

Pansy: O KURWA HAHAHAHAH

Hermiona: HARRY!

Draco: ALE DOJEBALES OMGGG HAHAH

Użytkownik Narcyza Malfoy opuścił/a grupę

Harry: Udało się hahaha

To jak? Chcecie jakiś specjał na 7k wyświetleń😏

𝐓𝐚𝐥𝐤𝐬𝐲 𝐃𝐫𝐚𝐫𝐫𝐲Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz