|Kebahagiaan Itu Milik Kita|
Presented
Cast:
-Park Jimin as Jimin-
-Jung Haerin as Haerin-
-Jeon Jungkook as Jungkook-
-Kim Joo Na as Joona-
____________________________
"JIMIN!APA SEMUA NI?!"
Jimin meleraikan tautan bibirnya dari bibir seorang lelaki yang Haerin tidak kenal yang hanya memakai seluar jeans,tidak berbaju menampak kan tubuh tegapnya yang sasa.Saliva yang mengalir di tepi bibirnya diseka laju.
"Haerin,saya boleh explain!"
Haerin mengeleng kepalanya perlahan.Air mata miliknya mula bergenang di tubir matanya.
Siapa sangka?Balik dari sekolah universiti,matanya dijamu dengan pemandangan yang menyakitkan matanya.
Jimin bangun dari riba lelaki tersebut lalu mencapai tangan Haerin namun Haerin merentap tangan nya dari pegangan Jimin dengan kakinya mengundur ke belakang.
"Macam ni kau buat kat aku Jimin?Aku ingatkan kau dah berubah sepenuhnya tetapi ternyata aku silap.Kau masih macam dulu,langsung tak berubah.Sampai hati kau,Jimin"
"Haerin,dengar penjelasan saya.Hiks!"
"Aku rasa sampai di sini sahaja hubungan kita.Aku dah penat,Jimin.Ternyata selama ni,misi aku untuk mengubah kau menjadi normal langsung tak berhasil.Kau tak berubah"
Jimin terkedu.
Haerin sudah give up dengannya?
"Haerin,please don't go!I'm begging you!Hiks!"
Haerin menatap wajah Jimin yang menangis teresak-esak sebelum kakinya melangkah keluar dari rumah mereka.Tidak mempedulikan Jimin yang menangis meraung-raung memanggil namanya.
"Haerin,jangan tinggalkan chim!Hiks!Haerin!"
2021 Jimin fanfiction
Dilarang sama sekali menciplak,copy and paste cerita ini.100% dari idea sendiri
YOU ARE READING
[OG] Kebahagiaan Itu Milik Kita •PJM•
Fiksi PenggemarKisah di mana gadis bernama Haerin,memulakan misinya untuk membantu Jimin keluar Dari dunia songsangnya.Berjayakah Haerin melaksanakan misinya?