Dear dairy,
Hari ni adalah hari pertama aku memasuki sekolah baru.
Sudah banyak sekolah yang aku telah pergi tapi semua tidak kekal.
Aku sering di pindahkan sekolah bukannya aku seorang budak yang nakal tetapi terpaksa mengikut keluarga.Parents aku adalah seorang yang berkejaya kemana sahaja mereka pergi aku akan mengikuti mereka dan kerana itu jugalah aku asyik berpindah sekolah.
Sudah empat kali aku berpindah dalam setahun dan ELITE HIGH SCHOOL adalah sekolah ku yang kelima kali aku masuk.
Kalau diikutkan hati aku jadi malas pula mahu ke sekolah,mana taknya baru sahaja nak biasakan diri sudah berpindah lagi.Tapi aku bersyukur kerana sesibuk mana pun parents aku diaorang takkan abaikan akuYou lovely,
P.H
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Sayang,hari ni mama dengan papa tak dapat nak teman kamu masuk ke sekolah baru ni...".kata Puan Park.
"Tak apa la..lagi pun Hyera kan dah besar..dah masuk 19 dah pun..takkan nak pergi sekolah nak kena temah lagi..".kata Hyera sambil menolak kaca matanya.
"Ouw..thanks sayang..paham mama..nanti mama belikan hadiah okey..".kata Puan Park lagi.
"Okey...".setuju Hyera.
Kemudian kereta yang dinaiki oleh mereka berhenti di hadapan sekolah.
"Saya pergi dulu..".katanya lalu membuka pintu kereta.
"Hati2..mama sayang kamu..".kata Pn.Park.
"Nae...".katanya lalu berjalan masuk ke kawadan sekolah.
Kemudian dia memandang sekeliling.
"Ini ker..yang dikatan sebagai sekolah elite..".ngomel Hyera sambil memangdang pelajar sekolah tersebut.
"Ahhh!!..".beberapa orang pelajar perempuan menjerit histeria.
"CHA EUN WOO!!OPPA!!..".jerit mereka lagi.
"Huh!!..".Hyera masih lagi mencari lelaki tersebut.
Disebabkan terlalu sibuk mencari gegarang orang tersebut dia telah melanggar seseorang.
Buk!
Hyera jatuh terduduk dan spect yang di pakainya turut jatuh.
"Urk..spect aku..".tanganya sibuk meraba-raba di atas jalan dan dia terlupa yang dia telah terlanggar orang.
"Aish!!..".orang tersebut menoleh kearah Hyera.
"Berani kau langgar aku..".tengkingnya kepada Hyera.
"Sa..saya minta maaf..".pinta Hyera sambil tertunduk-tunduk.
"Lain jalan tu tengok depan la..apa guna kau pakai spect..kalau jalan pun tak tengok depan...".sindirnya kepada Hyera.
"Saya minta maaf...".pintanya sekali lagi.
"Aishh!!..".marahnya lalu beredar dari situ.
Manakala Hyera pula sambung kembali mencari spect matanya.
YOU ARE READING
My Beautiful Lover
Fanfiction"Jangan dekat aku...".marahnya. "Saya minta maaf...".pinta Hyera. "Aku tak kenal kau siapa??..dan dalam masa satu hari je..hidup aku jadi huru-hara..kau tahu tak...".marahnya. "Ma...maaf...". Pertemuan yang singkat dengan seorang budak nerd itu tela...