"Yah..".
"Apa??".soalnya.
"Kemarin..kau tak ada tinggal apa2 ke dekat gelanggang..".soalnya kepada Hyera.
"Tak ada..mana ada tinggal apa2 pun..".jawab Hyera.
"Betulkah..okey..kalau macam tu lukisan ni aku boleh koyak la akk..".kata Eun woo.
Hyera memusingkan badannya kearah Eun woo.Eun woo mengugutnya dengan menayangkan buku tersebut di hadapan Hyera.
"Tidak..".jerit Hyera.
"Tahu pun takut..".kata Eun woo.
"Boleh pulangkan buku tu dekat saya..saya nak siapkan lukisan yang ada dekat dalam tu..".pinta Hyera dengan lembut.
"Nak siapkan lukisan yang mana satu..".kata Eun woo lalu menyelak sehelai demi sehelai.
"Jangan bukaaa..".jerit Hyera.
"Lukisan yang ni ker??".soal Eun woo lalu menayangkan lukisan yang belum disiapakan sepenuhnya itu.
"Aishh..".Hyera menerkam kearah Eun woo.
"Bagi balik buku tu..".kata Hyera.
"Tak boleh..".kata Eun woo lalu berdiri dan mengangkat tangannya yang memegang buku tersebut keatas.
"Yahh..bagi balik..".kata Hyera sambil melompat-lompat untuk mengambil bukunya.
"Takk boleh..".kata Eun woo sambil tersenyum.
"Jebal..".pinta Hyera.
"Kau bagi tahu aku dulu..siapa orang dalam lukisan ni??..".ugut Eun woo.
"Mana ada sesiapa pun..tu cuma imaginasi saya je..".kata Hyera.
"Tak mungkin lah..".kara Eun woo tidak mempercayai kata2 Hyera.
"Aishh..".
Kemudian Hyera memanjat keatas kerusi berdekat dengan Eun woo.
"Ambil la kalau boleh..".kata Eun woo.
Sedang sibuk bergelut dengan tiba2 kerusi yang di naiki oleh Hyera bergoyang.
"Yah..".jeritnya lalu badannya hilang keseimbangan badan lalu jatuh bersama Eun woo.
Bukk..
"Eun woo..".jerit Hyera.
"Argh...".Eun woo mengerang kesakitan.
Kedua-dua mereka kini mendarat di atas lantai.
"Aduh..beratnya..".kata Eun woo.
"Herkk..".terbuntang mata Hyera.
Dengan pantas dia bergerak jauh dari Eun woo.Mukanya mula kemerahan lalu dia menutup mukanya sedikit.
"Argh..".Eun woo bangun dari lantai lalu bergerak kearah tempat duduknya.
"Badan kau ni boleh tahan berat juga ehh..".kata Eun woo.
"Padan muka..siapa suruh awak tak nak pulangkan buku lukisan saya..".kata Hyera dengan berani.
"Hufhh..hahaha..".ketawa Eun woo.
"Awak ni gila la..".kata Hyera lalu merampas kembali bukunya lalu dia kembali duduk di tempatnya.
"Hahaha..".ketawa Eun woo lagi.
Hyera memandang kearah Eun woo yang sedang ketawa dengan muka yang tiada perasaan.
"Wah!ini kali pertama aku tengok dia ketawa macam ni..".kata Hyera didalam hati.
YOU ARE READING
My Beautiful Lover
Fanfiction"Jangan dekat aku...".marahnya. "Saya minta maaf...".pinta Hyera. "Aku tak kenal kau siapa??..dan dalam masa satu hari je..hidup aku jadi huru-hara..kau tahu tak...".marahnya. "Ma...maaf...". Pertemuan yang singkat dengan seorang budak nerd itu tela...