,,Aaah~" vzdychol mladší.
,,ohh~" vzdychol tentokrát Jungkook.
-😏😏😏😏😏😏
-Dúfam že ste nemysleli na nič zvrhlé ( ͡° ͜ʖ ͡°)😂
Taehyung aj s Jungkook si vychutnávali obrovský zmrzlinový pohár s mnoho príchuťmi. Na horskej dráhe boli dokonca až dvakrát a tak sa rozhodli že si spravia zastávku pri stánku so zmrzlinou.
,,Ako to môže byť tak úžasné?" Rozpýval sa starší nad tou sladkou chuťou.
,,Sme budem chodiť do konca života, len kvôli tej zmrzline." Oznámil Taehyung.
,,Snáď budeME nie?" Uchechtol sa starší a naschvál lyžičku na ktorej mal zmrzlinu, oblízol ako keby si tam predstavoval niečo iné. Mladšieho líčka pohltila čreveň keď to zbadal, dobre totiž vedel,že to urobil naschvál.,,Chceš tým niečo naznačiť?" Zamrmlal mladší. Taehyung uväznil svoju spodnú peru medzi zuby a hanblivo sklonil hlavu k pohári so zmrzlinou, ktorá bola už z polovice zjedená.
Jungkook sa naklonil cez stôl a pomocou ukazováka a prostredníkom mladšiemu zodvihol hlavu, tak aby navzájom pozerali do očí.
,,Mal by som TaeTae?" Starší sa pohral s Taehyugovým menom na jazyku a pohľadom skĺzol na mladšieho pery.,,Aishhh! Prestaň so mnou flirtovať." Nervózne sa zasmial Tae a rukou odstrčil tú Jungkookvú.
,,Nehovor že sa ti to nepáči." Uškrnul sa Jungkook a nabral si lyžičku zmrzlinu,ktorú hneď zjedol.
Taehyung radšej hlavu otočil aby sa vyhol Jungkookovmu pohľadu.Onedlho mali skoro celý pohár zjedený, preto Jungkook zavolal na čašníka,ktorý šiel práve okolo.
,,Už zaplatíme." Povedal slušne Jungkook a pripravoval si peniaze.
,,Platím ja." Rozhodol Taehyung a vytiahol z peňaženky požadovanú sumu, ktorú im už prítomný čašník nadiktoval.,,Nie ja." Jungkook rýchlo podal peniaze čašníkov, ktorý sa rozplýval nad roztomilým správaním tých dvoch.
,,Ste roztomilý pár." Pochválil ich čašník a nechal ich osamote.
Taehyung si nervózne kusal do pery, pretože ho táto veta trocha vykoľajila.
,,Mohol som to zaplatiť ja.." Zamrmlal Taehyung a aj spolu z Jungkookom sa postavili od stola pri ktorom celý čas sedeli.
,,Nechaj tak.. Čo keby sme šli do domu hrôzy?" Uškrnul sa starší keď pár metrov pred nimi uvidel, stáť veľký strašidelný dom z ktorého bolo občas počuť ženské či mužské výkriky.
,,Nechceš ísť na niečo i-iné?" Opýtal sa Taehyung a dúfal že si to kvôli nemu Kook rozmyslí.
Mladší sa však zmýlil, Jungkook ho už niekoľkí krát držal za ruku a ťahal ho k tomu štrašidelnému domu.
Keď Jungkook vyhral hádku, ktorá bola spôsobená len tým že chcel tentokrát platiť Tae, starší zaplatil vstup za oboch.
Pri vstupe na nich našťastie nič nevyskočilo, začo bol mladší rád. Vošli do obývačky,ktorú osvetľovalo len jedno malé svetlo na stene. Väčšinou boli po stenách pavučiny alebo rôzne nápisy falošnou krvou, niekde ste mohli vidieť aj pavúka. Na televízore bola položená odrezaná časť ruky, ktorá vyzerala až presvedčivo reálne.
Na gauči pred nimi ležala "mŕtva" žena,ktorá občas po ľuďoch skákala.
Mladší poskočil na mieste zatiaľčo kričal ako pojašený,pretože práve na neho žena vyskočila,keď okolo nej prechádzali.,,Zje ma! Jungkook ona ma chce zjesť!" Mladší sa schoval za Jungkookov chrbát aby ho mohol použiť ako štít.
Starší sa zasmial, ale nemohol poprieť že tá žena nevyzerala strašidelne.
Jungkook ruka v ruke s Taehyungom prešli do ďalšej miestnosti, keďže nato aby sa dostali z domu museli sa riadiť šípkami po stenách, ktorá ich neviedla do ďalšej miestosti.,,AaaAaAAa!" Zvrieskli na rovnako obidvaja, pretože sa vo dverách miestnosti objavil muž,ktorý mal roztrahané oblečenie na ktorom bola falošná krv a so sekerou v ruke.
Taehyung sa pustil Jungkookovej ruky a začal utekať. Starší sa zasmial ale sám sa rozbehol za mladším, ktorý v behol do miestostni kde sa nenachádzalo žiadne svetlo.
Mladší ostal paralyzovane stáť v strede miestnosti, netušiac že hneď vedľa neho stoja rôzne strašidelné individuá.Jungkook taktiež vošiel do spomínanej miestnosti, ostali obidvaja stáť v tme uprostred miestnosti.
Starší si spomenul že má vo vrecku mobil,ktorý vytiahol a zapol baterku na ňom.,,,AaaAaAAa!" Zvrieskol Taehyung. Mladší totiž stál presne oproti Jungkookovi, takže bolo zjavné že sa zľakol.
,,Jungkookie!" Objal mladší Kooka,ktorý sa usmial nad tým roztomilým gestom.,,J-jungkook?" Zakoktal Taehyung keď cítil ako sa niekto obtrel o jeho chrbát.
,,Áno?" Odtiahol sa od neho starší.
,,M-myslím ž-že tu nie-niekto je." Zašepkal Taehyung a vzal Kookovi z ruky mobil a následne sa otočil.,,AaaaaaAaaaa!" Skríkol Taehyung až mu preskočil hlas, pretože rovno pred nimi stali traja muži v rôznych kostýmoch. Mladší sa nalepil na Jungkooka,ktorý svoje ruky položil na Taeho pás.
,,Toto nie sú jediný Tae." Zašepkal Jungkook keď cítil ako ho niekto chytil za rameno.
Taehyung sa zachvel strachom a rukou si zakryl ústa aby sa uistil že už nebude kričať.,,Za nimi je miestnosť ešte a potom by mal byť východ." Oznámil Jungkook keď na stene, na ktorú dopadalo svetlo z mobilu, videl šipku. Starší chytil mladšieho znova za ruku a prevzal si mobil,načo hneď začali utekať.
Úspešne sa im podarilo dostať do poslednej miestostni a potom von z celej tejto strašidelnej a hlúpej atrakcií.
,,Tak tam sme boli naposledy Jeon Jungkook!" Rozhodol Taehyung a zamračil sa na staršieho,ktorý sa usmieval.
,,Veď to bolo v pohode." Zamrmlal zo smiechom Jungkook a aj s Taem sa pohli z miesta k ďalším atrakciám.,,Tak si tam choď kľudne znova, ale mňa tam ne-do-sta-neš!" Nafúkol Taehyung tváričky.
-haii ^-^
-dúfam že sa kapitola páči
-ďakujem za každý koment♡-nezabudni votes ^-^
I purple youuuuuu💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
,,Hybrid." •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•
FanfictionKim Taehyung -tigrí hybrid- a Jeon Jungkok -obyčajný chalan-. Aký osud postihne týchto dvoch? Koľko prekážok budú musieť prekonať? Čo ak sa ich cesty rozídu? Zistíš ak budeš čítať ;) ♡♡