3️⃣Uši¿

456 39 15
                                    

-Tae pov- |sobota|

Zobudil som sa prekvapivo o pol desiatej, spravil rannú hygienu a zišiel na raňajky.

Následne som sa len váľal v posteli. O trej som mal ísť von s chalanmi takže som sa musel postaviť z postele, išiel som k skrini a vybral si čierne rifle, biele tričko a na to košeľu, samozrejme som si nezabudol vziať niečo na uši, čo bola tentokrát čierna baretka.
Obul som sa a vyšiel z domu.

,,Ahooj TaeTae" Pozrdavil Jin-hyung a objal ma,čo som mu opätoval. Potom som sa pozdravil Yoongi-hyungovi , ktorý mi len kývol hlavou.
Chvíľu sme sa prechádzali kým sme neprišli k lavičke na ktorú sme si sadli a rozprávali sa.

-Jk pov-

Ležal som na posteli a nesmierne sa nudil, tak som vzal mobil a napísal hyungom.

-Traja mutanti a zajac-

Me: Čaute nechce te ísť von? ._.

NajstaršíMutant🤢: Jop

MutantDva☀️: Ahoj ^^ Jop.

TrpasličíMutant: Miesto a čas?

Me: O pol hodinu v parku.

NajmúdrejšíMutant🤢: Ok

MutantDva☀️: oke

TrpasličíMutant: 👍🏻
*zobrazené*


-Tae pov-

Ešte stále sme sa rozprávali keď som zazrel ako si na neďalekú lavičku nespadol, niekto koho dobre poznám. Bol to totiž Jungkook a ešte nejaký chalani.

,,Jin vráť mi prosím tú baretku." Povedal som hyungovi, ktorý mi vzal čiapku.
Jin vie ako nerád ukazujem svoje ušká a tak mi ju vzal keďže nikto v parku nebol, čo sa práve teraz zmenilo.

,,Prečo? Nevrátim ti ju. Nie si jediný kto je hybrid. To ich budeš skrývať do konca života? Ja na tvojom mieste by som ich ukazoval každému." Predniesol svoju prednášku Jin-hyung a varovne strihal svojimi mačacími uškami.

Presne ako povedal Jin-hyung, nebol som jediný kto je hybrid. Jin bol totiž mačací hybrid a taktiež aj Yoongi-hyung. Jin mal krásne biele ušká a chvost zatiaľ čo Yoongi mal čierne ušká a chvost.

,,Prosím. Yoongi-hyung povedz mu niečo." Oslovil som Yoongiho, ktorý čumel do mobilu.
,,Jin má pravdu Tae." to bolo jediné čo povedal.

-Jk pov-

Pozeral som sa všade okolo seba bolo to tu pekné. Uvidel som za Jiminom nejakú partiu chalanov, ktorý tiež sedeli na lavičke a rozprávali sa.
No jeden z nich ma zaujal, mal totiž až povedome modré vlasy.

Postavil som sa a šiel sa presvedčiť či je to on. Jimin na mňa kričal aj spolu s Namjoonom a Hobim, že kam idem, neodpovedal som tak sa museli postaviť a ísť za mnou.

Konečne som sa k nim dostal ale prekvapilo ma to, že všetci mali uši¿
,,Oni sú hybridi?,,

,,Potrebuješ niečo?" Opýtal sa chlapec s fialovými vlasmi. Svoj pohľad som mal stále na Taem, ktorý sa pozeral do zeme. Spamätal som sa pozrel na toho chlapca s fialovými vlasmi.

,,Áno, teda nie len...vy ste hybridi?" Opýtal som a to už pri mne stali aj hyungovia.
,,Áno sme, problém?" Zamračil sa fialovovkások a zastrihal uškami.
,,Zaujímavé.,,

,,Nie, nie nemám s tým problém." Vyhŕkol som a venoval svoju pozornosť Taemu.
,,Takže to preto si mal stále kapucňu že?" Povedal som smerom k nemu. Taehyung konečne zodvihol pohľad, ktorý venoval mojej maličkosti.

,,Mhm.." Odpovedal.
,,Ja som Jungkook, toto je Namjoon, Jimin a Hoseok." Predstavil som sa a rovno už predstavil aj hyungov.

,,Ja som Jin, toto Yoongi a Taeho zjavne poznáš. " predstavil sa Jin.
,,Hyungovia ja pôjdem." Ozval sa potichu Tae na čo sme mu každý venoval pozornosť.

,,Prečo?" Spýtal som sa prvú otázku, ktorá mi pristála na jazyku.
,,L-lebo?" Zakoktal a skrčil ušká.
,,Nechcete ísť s nami niekde sa zabaviť?" Navrhol Jimin.
,,Prečo nie." Prikývol Yoongi a potom aj Jin.

,,Taehyung? Pridáš sa k nám?" Spýtal som sa a pristúpil bližšie k Taemu.
,,J-jaa neviem." Nervózne našľapoval z jednej nohy na druhú.
,,No tak poď Tae, bude sranda." Snažil som sa motivovať ho, čo sa mi aj podarilo, keďže súhlasil.

,,Hybrid." •🅃🄰🄴🄺🄾🄾🄺•Where stories live. Discover now