7🍀

212 37 8
                                    

Kha zan atang khan kar hnih lai liam ve ta ..Jung kook pawhin ahma zawng ai in tae ahuatna pawh atam ani. Tu mihringin nge khaw thim hnu a taxi pawh awm lohna hmuna hnutchhiah chu duh reng ang chuta karah ruah ado avangin khawsikin atlun hlut" bawka kook tan chuan tae hmel ringawt pawh huat tham ani.....


Mahse tae erawh tlawm atum lo thil chu ati sual ngei alawm siam that pawh aduh mahse jungkook erawhin hun pek atum hek lo mahse Kim taehyung kha ani miaua asawi ang ngei in aduh chu tu rohlu ber pawh nise neih atum ngei" thin tunah spicy noodles keng chungin jungkook room kawngkhar zawnah adin ni...

Jimin tih luihna avangin ahan thaw sapa i thei ania tae tia phun sapin kawngkhar chu akik karh"a...

"Lo lut rawh"aw nelawm zet chuan arawn tia..


Tae pawh eng sawi set"lo chuan jungkookin engtiangin alo tawngkhum leh dawn tih pawh ngaihtuahlo in a spicy noodles nen inchhung chu pen lut chhet"a..

"Eng nge nita minie"tae en lem loh chuan ahan tia..

Khuh kharh ri ahriat chuan hawi phei vatin "nangmaw !eng nge i duha?"..ti vin deuh hlara. Tae pawhin nuam ati lo chutia jungkook achunga avawhraih bik avang chuan mahse tlawm atum hauh lo..

"Kook..,jimin hnen atang khan spicy i ngaihnat thu ka lo hria a..hei noodles tui hnai tak itan"nuisen"chuan table ah chuan anghata..

"Ka duh lo... i noodles nen khan ka room atang hian min chhuah san nghal thei angem i hmuh ang hian ka buai khawp mai "

Tae chu nui hak"a..jungkook chuan lungawi lo tak chuan amelh ralha..

"Kan mihuaisen jungkook hian spicy angam lo te ani lo maw "mitko chu san euha..

Khatiang zawnga tawng kha bansan teh pakhat chuan alo ti hmuka..

"Anih chuan challenge siam ila he noodles hi minutes hnih chhunga I eizo thei anih chuan vawikhat mah ka rawn ti buai tawh lo ang che"

"I thutiam kha hrereng ang che"noodles chu banin chopstick chu keng kanga..

"Anih lo chak lo ta ila min tihbuai i bansan dawn lo tihna em ni "

Tae chu nuih seiha kun hniam deuhin jungkook mitah chuan enkara jungkook pawh chuan alo en ve kalha..tae chuan anuih seiha tlemin jungkook pawh alai lek"tawh tuna entu hi ahmeltha em atin ani..

"Ti nge kookie hian ka zuna uai ahlau deuh em ni a?"..nui deuh suka..

Te_teuh lo mai aw tihleh tae chu namsawn deuh rawka..awle tan ila i chak chuan ka thutiam angin i nunah ka inrawlh tawh lo ang thutak zet chuan ahan tia jungkook erawh azam lek"chak loh nih chu aduh lo mahse tae in anuna a inrawlh tawh lo tur kha asawi vang ani chhan awmlo in ana em"a..a thinrim em" bawk..

Tae chuan alo hmangaih viau amaw atia..jimin hnenah spicy angaihnat thu alo hreh tawh bawka chiang takin tae hian achak dawn tih ahria chuvang em ni challenge alo siam..

Ka thu sawi chu i ngaithla em kook aban chu ahma zawnah chuan rawn vei lauh"a..

Hman zana thil thleng avang anih chuan ka ngaidam che min rawn ti buai tawh suh tihleh chopstick chu table ah chuan dah deuh chawrha..tae melh rawm"pah chuan min chhuahsan rawh mut ka duh ti deuh hmuka..mu in puan chuan a lu khuh nghal hmaka..

Tae erawh chuan a en tlawk",eng nge awmzia a hrelo engvanga jungkook kha han thinrim em" nge anih teh hrep pawh a hrelo..jungkook pawh lo chak teh reng pawh nise ata asiam hma chu tawpsan atum hauh lo kim taehyung nih dan pawh anilo achanve atawpsan hi..jungkook in a noodles chhum ngei eise atih vang mai chauh ani...Kim taehyung hian jeon jungkook duhzawng a ngai pawimawh tih hi hriattir atum mai chauh ani...

BUT I STILL WANT YOUWhere stories live. Discover now