Tae pov..
Jungkook chu thinrim tih hriat tak chuan kal hlawk"a..a hnuglam atang pawh hian atha em" ringawt mai ani..kook lo ding teh abanah chuan vuanin ka lamah chuan ka pawt hera..atahna vang chuan mitsen ram chuan menga..enpawh min enduh lo hnuailam melh tlata..kook min lo enteh ka tihchuan alu chu thing nar"a..kook please min ngaidam rawh khatiang khan vawikhatmah ka awm tawh lo ang aia zaidam zawk chuan ka han tileha..
Chutah min rawn kuah thutin mawla khatiang zawnga lem i chan leh veih chuan hrerawh ka then nghal ang che tideuh hmuka..
Ka nuideuh suka kuah let ve in sorry kookie min ngaihdam nan eng nge ka tih ang ka tihchuan kanin kuahna chu phelhin min rawn nuih ver"a..oh god engtin nge hetiang em"a hmelthat theih min ti á tak ngial dawn amitmu bial kakte ahmui sen no hamte ahmelthatna tizual tura nuih zawnga dimples chiang vak lo rawn lang te..
Hey tae..hey tae..Kim taehyung tideuh hrawka ka ngaihtuahna duhai in ka lo chengrei deuh ani lungawih loh hmel tak chuan min rawn melh ralha ..
Sorry kookie i hmel ka hmuh hian ka ngaihtuahna buai vek zela ka tihchuan eih loh hmelzet chuan min melha hetiang pawh hian tha em" tho..
I duh chu eng nge sawi la itan chuan engpawh nimai....min paw haw rawh ka rawn umna che ka chau vek tihpah chuan ham bui"a...
End tae pov..
Tae chuan jungkook chu paw haw a..chang in jungkook pet leh zeuh zel mahse chu" tae tan chuan aduhawmna lantirtu pakhat chauh ani..le kan thleng e chhuk tawh rawh nge inchhung thleng tae chuan ahah thup tum hram" chuan ahan tia..."min dahthla rawh itang lutk i thisen zam pawng chhuak tep alawm"..amah zawk chu chhuka..
Tae chu lem tak chuan nuisuka ka vawikhatna nia ti ringawta.."aho lutk tae ka fiamthu mai" nih kha"..
Nihchuan ka bialpa thar hi ka kai thei ngem aban chu phar zeuha jungkook pawh chuan laitak chuan rawn vuana inkai rial chuan inchhung luta..
Wow wow inlo inkai lut vela in" ngaizawng vehi in" hau reng mai hoseok chuan lo ti nghal bawrh"a..hoseok chu an en hà hlawma..nge khatia min en vak tihpah chuan sprite chu banin inzeuha..
Hyung Zan in tang hian kookie nen chuan official takin kanin ngaizawng tawh e tihpah chuan jungkook kut chu fawp sapa..athiante chuan kut an lo beng dar"a..chuan jungkook atangin kookie maw chhe lemlo e yoongi chuan mitko san euha..tae pawh chu laitak chuan nuisapa..
Maw zanin tang chiah maw thla hmasa tang khan In" date tawh maw tia hoseok chuan maktih hmel zet chuan lo ti há a...
"Hyung ka sawi zawh chiah kha... lo kal rawh kook"couch lamah chuan kai pheiin thutpuia..
"Anih chuan ahma a inawmdan kha eng nge awmzia "tae bulah chuan thu nghal zata...
"Eng nge i sawi tum"
Library a in lo inzut velte khuma inlo bawh velte leh kha_____
Sawi zawh hma chuan tae chuan aka lo hup vata ivan mak tak khawi hmunah pawh hian mit inei mi ti deuh sa"a athiante erawh an lo nui hak" hlawma..
Anih chuan inkawp thar pawh in nih loh chu jimin chuan lo ti vata ...
"Chim I chungah hian ka lungawi lo khawp mai" min rawn zui teh tihpah chuan room lamah chuan kal nghal nal"a..
I hrilh ami tih melh chuan tae chu melh hrawka..tae pawh chuan inthiam loh tak chuan lu lo bu ngauha..ivan á tak Kim taehyung puih man iva awmlo ve tihleh tlan chhoh aruala...
YOU ARE READING
BUT I STILL WANT YOU
RandomEomma appa engtin nge ka tih ang engkim hre vek chung pawhin abula awm ka la duh tho si.. Nangni ai pawhin ka hmangaih em ni.....