A hmasa in keihi RizumuTae0 ka nia ka AC hmasa kha AC k login thei tawh loh avangin ka story ho kha ka Cont thei tawh lo a min Lo ngaihdam hram dawn nia.... But I still want you tih hi ngaihnawm ti takin min Lo chhiarsak leh hram dawn Nia 😘💜💜💜💜💜"Min khawih zel rawh " kam thi hnuang chuan tawng khur chher*a..."i duh a thu le "..tihpah chuan asamah hramin apum ah chuan a hneka chhuatah chuan a peih thuaia... Lo hmu ve tute chu hlau in an khur chhe lo chauh ani mahse tumahin engmah an sawi ngamlo..
Kim taehyungin mi a bully chuan an principal tak ngial pawn engmah asawi ngam lo ani engtin nge zirlai chuan angam teh reng ang..
Taehyung chuan ahma a chhuata mu sawp chu asamah hramin ngaihdam min dil rawh jeon anih loh chuan helai hmunah hian ka phum ang che ha seh chilh nuai chuan tibarh"a..mahse chhuata mi erawh anui suk duh chauh.. Chu chuan Kim taehyung thinrim zual tir abula glass no chu la in hma a bawksawp reng kam thi hnuang chu alu ah chuan glass keh vek chuan avua zirlai ho pawh an lo au thawt ami sawisak lu atang chuan thisen arawn hnam tana.. Nihkhua chu hrelo zui nghala..
"Kim taehyung eng thil nge I tih kha"..
tae lamah chuan tlan pheia tae erawh a thil tih vang khan ameng â veka chetna Chang pawh hrelo.. Jimin pui rawh aw khur deuh hlak* chuan ati tham chhala... Jimin chuan pawm lawpin a chhuahpui nghala.. A hyungte pawh an rawn luta jiminin mipa khat apawm chhuak an hmuh chuan jin chuan zui ve nghala..
Tae chhuata kut thi hnuang athu sawp reng chu yoongi chu kuah chhuaka.. En nawm atawp chhuak rawh u namjoon chuan tiram hmaka zirlai ho pawh chu an chhuak nghal sap*a..
"Engtin mah awm loh hram ka beisei "...
"Kal ve nghal ang "..joonin atih hnu chuan hoseok nen chuan an chhuak ve nghala..
"Tae min en teh engkim a tha vek ang lungaisuh "...yoongi chuan tae hma ah chuan thingthi akut chu vuana...
Hyung ka -ka-tum ni miah lo engtin mah awm lo ang tiraw asawi zawng chuan a inhnit leh hrut zel..." Jimin a awm engkim ching fel mai ang "..
"I ti mah* ni tun tum chu taehyung "..
tae leh yoongi chu hawi phei vata.. Namjoon leh hoseok chu an lo dinga an hmelah chuan lungawi vak lo tih a hriat hle..
Namjoon chu tae bulah chuan rawn dinga.. "Tae ka thian inia ka nau ini bawka engkimah ilam kan tang zel thin mahse tun tum chu iti mah* ni lo thi ta se engtin nge itih ang... "a aw chu ring tha khawp mai..
"Tun ang hi a thleng nawn tawh tur anilo anih loh chuan ka enliam mai* tawh lo ang hrerawh"
akal chhuak zui nghalaTae erawh angawi reng.. Thiam thu sawi tur nei hek lo anu leh pa chan hnu ah anutei te enkawlna in harsa takin college arap ve a ama nun pawh harsat tawh naklai in Kim taehyungin a nun chu hrem hmunah chan tir xiah si.. A chhan pawh thil hote a thiante nawrluihna in college party zanah a kissa jeon jungkookin a hmai a Ben vang maw le... Kim taehyung an college a mipa hmeltha ber hausa ber bad boy nibawk hmeichhe tam taka a zuna uai hi jeon jungkook chuan afawhna chu eng nga tan mah ngailo chu ahnekin a thinrim takzet zawk ani...
"Ni e tae tun tum chu a lutk "--
Atawk hoseok ahmelah hian a inthiam loh zia I hmu theilo mi.. I thurawn kha chu dah tha rih rawh yoongi a tih hnu chuan hoseok pawh chu a ngawi ta zawka..
YOU ARE READING
BUT I STILL WANT YOU
De TodoEomma appa engtin nge ka tih ang engkim hre vek chung pawhin abula awm ka la duh tho si.. Nangni ai pawhin ka hmangaih em ni.....