3☘️

246 46 26
                                    

Yoongi Hyung eng nge I hriata.. Ka kal duh Nia min thlah teh jimin chuan akuta nghet taka vuan bet tlat tu chu awm ze hrelo tak chuan zawt hà a.. Tu nge nizana I biak kha thian kan Nia ti nge thuruk I neiha ti deuh hmuka..

Jimin chu nuisuka.. Hyung thuruk lam thil pawh nilo chu min zawt hleihnem nui ver* chuan ahan tia.. Anih Tunah ka zawt che sawi rawh upa zawk chuan ati leha..

Tony nih kha I hrelo mi nui suk chuan a chhanga.. A mah vuan bet tlat tu pawh chu a chhanna chuan tilawm deuh niang chu that chu kal tawh rawh tihpah avawnna chu thlahin bawk leh nghala..

Tae min Lo ngaithla teh thil hrilh duh che nia jimin chuan tae ph bih ngur* chu ahan bia.. Pakhat lah chuan en lemlo chuan "Umm sawi rawh "..

Ih.. Duh deuh mai ka neia jimin chuan lai tak chuan ahan tia..

Tae pawhin Tunah zet zawng a ph chu dahin jimin chu a en hà a mak tih lohna chi ni hleihnem a best park jiminin Kum 20 chhungin duh neih Thu a hrilh miaua alawm. "Tu nge engang hmeichhia nge niha chhelo em "..

Atawk engmah ka sawi rih dawn Lo second year zirlai ni tih chiah ka sawi ang jimin chu nui ver* chuan atia..

Mahse tae erawh a best tawngkam khan ala duh tawk lo tu nge min hrilh rawh nih loh chuan kan hrerei viau ang ti deuh hmuka..

Ka sawi chu kan college second year zirlai mi tihleh tlan chhuah aruala.. Hey park jimin min hrilh tho chu la ngai ang ati hrawka..

Taehyung. eng emaw ti ang tihpah chuan yoongi chuan ti hmuka.. Yoong ala hmalo maw pakhat chuan atia.. Hmalo kal ang Tunah tihpah chuan amah chu kal nal*a..yoongi Chet dan avang chuan tae pawh chu mak ati deuh mahse engmah sawi belh lo chuan zui ve nghala..








Skip..











Jungkook chu library ah chuan thu in lehkha chhiar melh*a...thalai tam takin zu leh sa ah leh hmeichhia ah tlan mahse jeon jungkook chu adam khawchhuah theihnan nasa takin lehkha azir ngai anutei thin cancer in apawisa khawl sa in thei leh theilo in a enkawla.. Atan chuan lehkha tha tak zira hna tha tak thawha pawisa tam tak thawhchhuah hi a tum ber ani...

Chutia lehkha chhiar melh* lai chuan ahnungah eng emaw hian an lo vawm pawpa jungkook pawh chuan na atih avangin ahawi zawk nghala tumah chu hmu lemlo an rawn vawnma chu chharin dustbina peih hnu chuan a chhiar leh nghal melh*a...

Minutes nga pawh Liam hma chuan an rawn vawm leha jungkook chuan chharin apeih leh Maia.. Mahse vawisawm dawn an rawn vawm hnu chuan a ngaihdan ani bik chiah tawh lo an rawn vawmna lam nia ahriatah chuan akal pheia.. Nui ri ker*a hriatchuan arin hlelhna ti nghet zual..

Mr Kim tia kotu an hriat avang chuan tae leh hoseok chu an phu zawka.. An ding awt nghala.. He I infiamna naupang chhia tak hi min hrilhfiah thei ngem ti ramhmarha mi chaklo chu ani mahse a chak lohna tihlan erawh atum lo bur..

Dude engin fiamna nge kan lo neiha tae chuan hoseok chu melh zeuha.. Lehkha kanin vawm siak kha itihna em ni hoseok chuan nui hawk* pah chuan atia..

Aw kanin fiamna khan midang tan buaina a thlen tih kan lo hrelo a kan tihpalh lutk jeon I nun boring tak kan lo tihbuai avangin dramatic deuh chuan atia. Jungkook chu nui haka.. Tunah chuan I hre tawh bawka athlen nawn ka beisei tawh lo tihpah chuan athutna lam chu pan leh nghala..

A thu fel chiah tihah a chunga tang chuan bawhlawh leh paper nawi chu baw nuaia.. Ouchh fimkhur Dan min zirtira kan lawm khawp mai nui sukpah chuan akalsana... Jungkook erawh a thutna ngai ah ala thu reng tu mihring mahin dustbin alu atanga an la leih loh vang Te pawh nia nge..

A Mittui rawn tla tur chu hru sawk*a..bawhlawh chu chharin dustbina ah chuan peiha... Inti fai turin washroom apan nghala..

Mirror ah chuan a in en vang*a..mi chak tak inih kha jeon jungkook I mittui I ti tla tur anilo amah leh amah chu a in fuiha. "Engtianga rei nge I chak theih tih chu kan en ang chu.."

BUT I STILL WANT YOUWhere stories live. Discover now