6🍀

234 39 10
                                    

Jungkook pov..

Ka mu dawn chauh amaw ni ka tihlai chuan ni pawh lo lang leh va tawh peih lo tak chuan ka khum atang chuan ka tho a. Ka room chhung chu ka en vang"a engtianga rei nge he room ah hian ka awm theih ang ..jimin tihbuai reng pawh hi a inthlahrun awm ve sia..taehyung leh yoongi hyung lahin min ngaina bawk silo..hna thawh tur zawna chhuah vat ka ngai ani..

Rilru khingbai deuh chuan bathroom ah chuan ka luta..shower ka neih zawh chuan ka tihtur ang ka tih zawh chuan kawngkhar chu an lo kik dat"a..lo lut rawh ka ti ve mai bawka..

Ka rin loh deuh ka hmu thut chu ka phu chiang lutk chu ka thutna atang chuan ding vatin..eng_ eng nge i duha ka tibahlah nuaia hepa bulah hi chuan ka mizia ka hlauh nimai hian ka inhre thin..

What!tuna mi kha ka hmuhsual ani chiag lutk Kim taehyungin min nuih amaw  ka lu chu ka thing vata..

"Kook ti nge i dam thalo mi"

Min rawn pan hnaia ka pang chu min ngaihtuah hmel tak chuan adek kual vela..eng thil nge i_I_tih kha ka tawlh hnung dawra..

..jin hyungin breakfast apeiha ka lo hrilh mai" che hmanhmawh rawh asawi zawh rual chuan nuisuk chuan min kalsana..

Ka mumang amaw ka la tihial atho fuh lutk zawk nge vawihnih lai min nuih leh nghal ka á thei tak ngial dawn lu thing na" pah chuan inhnuailam chu ka pana..

Kook hetah lo thu rawh tae chuan abul chu beng thek"a..tunah zet zawng keichiahin mak ka ti tawh lo..kan zavai chuan tae chu kan enthapa.eng nge khati vaka min en hlawma tihpah chuan ka bulah chuan rawn kalin ka kutah chuan rawn vuanin abulah chuan min thuttira..kei erawh chuan mak ka ti lutk chu atih ang"in ka awm tawp mai ani..

End pov..

Namjoom chu ahan khuh kharh"a..ei tan ila ahan tih taka chuan tae melh deuh sap hnu chuan an eitur chu an ei a..jimin hei i duh ang chi kha tihpah chuan yoongi chuan abowlah chuan dah saka..

Jimin leh hoseok chuan an lo hak deuh bawrh"a...hoseok chuan tui chu inkhawlh"a..eng nge tukin zing hi inhriata ti deuh hraw a..

Yoongi hyung i lungawi tawh mi jimin chuan zam tak chuan zawta..engtik lai in nge i chungah ka thinrima babe chu thu meuh chuan tae lam ani tawh lo yoongi chu an melh pawk hlawma jimin tiamin..

Babe ah! Tih pah chuan jimin chuan tui chu inkhawlh"a..hetiang chuan ka â thei dawn ka kal tihleh hoseok chu chhuaka..babe keini pawh tihtur kan neih kha jin chuan namjoon chu signal zeuha..an ni pawh chu an chhuak ve nghala..

Jungkook pov...

Jimin leh yoongi hyung hi anin biak angai in ka hria..jimin ka va kal hmasa nge aw tihpah chuan ka thutna atang chuan tho a..kal rual ang tae chuan rawn tihpah chuan ka kut arawn vuana..rang taka thing thla in ka kal aw arang rang chuan ka chhuaka..

Nidang chu nise jimin carin kan kal ngei ang taxi hmuhmai tur avan em avang chuan hawi kual ruk" pah chuan bus stand lam chu ka pana...

Eomma,appa ka ngai tak zet che u ani tel hian ka ngai telh" mai che u nimai hian ka hria..min la dampui ve ula jimin te chhungkua pawh ka tihbuai ngailo tur..horn in pe ri ka hriat chuan ka ngaihtuahna atang harh zawkin ka dinna hmun chu ka en vata kawngsirah ka kal renga tu in nge horn min lo pe a ka leh hawi vata..

Ka mi hmuh mai" chu aban chu lo vei lauh"in abula seat chu beng thek"a..chuang ve turin tunah khan min sawm em ni Kim taehyung hi eng nge hriata amah hmulo ang chuan lehhawiin kal ka tum vuta mahse horn chu lo pe vak"a ..ka bula mite chuan min en threk"a...thlan tur dang neilo chuan acar lam chu thinrim inseh ruh tak chuan ka pan hna"a...

Car ah chuan lutin Kim taehyung eng nge i hriata ka thut rual chuan ka ti vin hlara..engvak nge ka hriat anga ka ruala college kal turin ka duh che nimaia min nuih seih chuan atia..

BUT I STILL WANT YOUWhere stories live. Discover now