Naděje

1.3K 38 0
                                    

11:20 7.12. 2020

Neznámé číslo
Neznámý: Jedu do Brna můžu se stavit Dorotko?😈
Dorka: Kdo jsi? Co po mě chceš?
Neznámý: Znáš mě z dětství... Nic po tobě nechci jen si popovídat Dorotko.
Doris: To je nějaký vtip? Protože se začínám bát.
Neznámý: Nemusíš se mě bát nic ti neudělám... pokud budeš hodná kotě.

Musím přiznat nikdy jsem se nebála víc. Hned jsem zavolala Petrovi.

Láska❤️🌻
Doris: Petři pomoc. Píše mi nějakej úchyl...
Peťa: Zlato jsi si jistá?
Doris: Ano jsem si jistá. Prosím přijed co nejdřív, mám strach.
Peťa: Dobře, za pár minut jsem tam, kdyby něco volej policii.
Doris: Dobře.

Neznámé číslo
Neznámý: Dorotko, neměj strach... budeš v dobrých rukou.
Doris: Co po mě chcete? Nechci se s vámi bavit ani vám psát. Jestli je tohle vtip tak je pěkně hloupej.
Neznámý: Už jsem skoro tam.
Doris: Petr ti rozbije hubu. Ty kreténe!

Ukončila jsem rozhovor a šla dělat oběd. Za chvíli jsem slyšela zvonek. Myslela jsem si že je to Peťa a tak jsem bez rozmýšlení otevřela dveře. ,,Stále si mě nepamatuješ?" Usmál se kluk ve stejným věku jako já. ,,Ty idiote! Já si říkala co za blba by mi psal. A tos byl ty Pavle? Čekala jsem od tebe víc." Zasmála jsem se. ,,Jo? A co teprve tohle?" Zvedl mě a hodil pod sebe na gauč. Začal mě líbat a já se snažila dostat pryč. Otevřely se dveře a Pavel zbystřil. V tu ránu jsem mu vyklouzla z objetí a utíkala za Petrem. ,,Zlato, jsi v pohodě?" Objal mě a já ho odmítala pustit. ,,Co je to za kreténa?" Zasmál se Petr když na nás Pavel jen nevěřícně koukal. ,,Ty jsi vážně se zpěvákem jo?" Usmál se Pavel. ,,Nech ji bejt a běž si po svých, nebo nedopadneš dobře!" Křikl Peťa a já se k němu ještě víc přitiskla. Za Pavlem došel Diego, ale já ho rychle chytla aby mu něco neudělal. V ten moment mě chytnul za vlasy a trhl se mnou. Skutálela jsem se na zem a při tom stále svírala Diega. Petr se naštval, dal mu pěstí a Pavel se vytratil z domu. ,,Dobrý?" Ptal se Petr, který si sedl vedle mě. Jen jsem přikývla a pustila Diega na svobodu. Zvedli jsme se ze země a já musela dodělat oběd.

14:30 7.12. 2020

,,Zlato? Co bys chtěla k Vánocům?" Mrknul na mě. ,,Já nic nechci... co ty?" Usmála jsem se na něj. ,,Já nechci nic víc než být s tebou." Dal mi pusu do vlasů. Přitulila jsem se k němu a on mě chytl kolem pasu. ,,Ty jsi ten nejúžasnější člověk na světě." Lehla jsem si na něj a on tam pustil film. ,,Ty taky." Zasmál se. ,,Nezajdeme někam?" Mrkla jsem na něj. ,,Moc se mi nechce." ,,Tak ne no..."

10:12 8.12. 2020

,,Dobré ráno Dorinko." Usmál se. ,,Dobré Petři." Sedla jsem si na židli v kuchyni. ,,Ty vaříš?" Zasmála jsem se. ,,Ano já vařím." Ušklíbl se Petr. Rozzvonil se zvonek a Petr šel otevřít. ,,Neruším vás?" Zeptal se Calin, který stál za dveřmi. ,,Ne, vůbec..." Pozvala jsem ho dál a sedla si ke stolu. ,,Opravdu spolu chodíte?" Zeptal se najednou Calin. ,,Ne..." Odpověděla jsem. ,,Tak to mi musíte vysvětlit, protože mi nedává smysl, proč Petr říkal, že spolu chodíte, když spolu nechodíte." Tvářil se podezřele, jako by něco tušil. ,,Promiň Caline, nevěděla jsem že tě to tak vzalo." Zasmála jsem se. ,,Ne mě, ale refresher o tom napsali článek." Křikl na mě a já četla nahlas. ,,Kvůli vstahu mezi zpěvákem jménem Stein27 a obyčejnou holkou Dorotou Novákovou, se málem zabil zpěvák jménem Hasan..." Nechtělo se mi tomu věřit. ,,Tak vám dvoum pěkně děkuju!" Zakřičel ještě hlasitěji. ,,Ale já..." Calin se postavil přede mne a řekl. ,,Ty se mi ztratíš z očí!" Otočila jsem se, sbalila si věci a odešla.

Více než jedna možnost {stein27}Kde žijí příběhy. Začni objevovat