Maria

1.8K 42 8
                                    

06:10 9.12. 2020

Vzbudila jsem se brzy ráno a šla se převléct. Šla jsem Petrovi koupit čokoládu a potom jsem šla za klukama pro dárek. ,,Doris? Jsi si jistá, že je to dobrý nápad?" Řekl nejistě Calin. Jen jsem přikývla. ,,Doris na kolikátou tam máme být?" Usmál se Marek. ,,Nevím... v jednu." Odpověděla jsem mu. ,,Dobrý kluci... tak já jdu." Mrkla jsem na Calina. ,,Čau..." Usmáli se na mě kluci. ,,Ahoj." Řekla jsem a odešla.

07:25 9.12.2020

Před domem jsem si všechno schovala, aby Petr nic neviděl. ,,Dobré ránko." Řekl Peťa a vyzvídavě se na mě koukal. ,,Dobré..." Došla jsem dovnitř. Došla jsem do pokoje a vydělala si věci. ,,Odpoledne dojdou kluci..." Usmála jsem a šla za ním. ,,Kdo všechno přijde?" Stále seděl na gauči. ,,Marek, Calin, Hasan, Nik, Jakub, Dejan, David, Martin..." Zastavil mě. ,,Kluci z Prahy dojedou taky?" Řekl Peťa a já šla udělat chlebíčky. ,,Nejspíš jo..." 

09:15 9.12. 2020

,,Doris...nechceš s něčím pomoct?" Přišel za mnou Petr a obejmul mě zezadu. ,,Petři, pomůžeš mi nachystat talíře na stůl?" Vyvlíkla jsem se z jeho objetí. ,,Dobře..."  Odešel a já vařila oběd. 

11:20 9.12 2020

,,Petři? Já to nestíhám..." Zasténala jsem. ,,Zlato, klid s čím ti mám pomoct?" Dal mi pusu do vlasů. ,,Děkuju...můžeš vzít ten hrnec prosím?" ,,Jasný..." Vzal hrnec a odnesl ho ke stolu. Když jsme se najedli, tak jsem šla zabalit dárek pro Petra. 

12:55 9.12. 2020

Zazvonil zvonek a já šla otevřít. ,,Ahoj, kluci." Usmála jsem se na Hasana, Dominika a Kubu. ,,Ahoj Doris. Ahoj Petře." Usmáli se kluci a vešli dovnitř. Předali Petrovi dárky a sedli si pohovku. ,,Doris, doneseš prosím skleničky na víno prosím?" Sedl si za klukama. ,,Jo, už jdu." Za chvíli došel i Calin a Marek. ,,Čau..." Zakřičeli ti dva a já myslela že je zabiju. ,,Musíte tak řvát?" Křikla jsem na ně a šla donesla jsem ty skleničky. ,,Petři mám ti donést to víno?" Usmála jsem se. ,,Ne zlato..." Viděla jsem jak se na něj Hasan zlověstně podíval. Došla jsem za něma a donesla jsem Petrovi dárek. Podala jsem mu krabičku a obraz s našema fotkama. ,,Doris ty jsi zlatá." Objal mě když otevřel krabičku v které byly Apple watch. 

15:00 9.12. 2020

Došli kluci a já donesla konečně to víno. Když jsem došla Petr se na mě koukl a zvedl se z gauče. ,,Doris budeš se mnou chodit?" Došel ke mě. ,,Ano." Začali mi téct slzy a Peťa mě objal. Hasan se tvářil smutně. Došla jsem za ním. ,,Hasane... já jsem ti chtěla říct že bych s tebou stejně nemohla chodit." ,,Proč Dori?" Pohladil mě po vlasech. ,,Protože ty si zasloužíš někoho lepšího!" Usmál se a já odešla za Petrem. Dala jsem mu pusu a potom už jsme si jen povídali, pouštěli si písničky, dělali blbosti a pili. 

20:05 9.12. 2020

,,Doris jsi v pohodě?" Zeptal se Nik, když jsem se opřela o gauč. ,,Jo..." Spadla jsem na zem. ,,Dorotko!" Probudila jsem se na pohovce. ,,Nekřič na mě!" Zamračila jsem se na Péťu. ,,Jsi v pořádku?" Ptal se Hasan. ,,Jo, jdu si lehnout." Petr mě vzal do náručí a odnesl do postele. ,,Miluju tě." Usmál se. ,,Já tebe taky." Dala jsem mu pusu a usla.

Zdravím lidičky, dnes je to poslední kapitola. Doufám že se vám kniha líbila. Na mém profilu už vyšla moje nová kniha, tak když budete chtít můžete si ji přečíst. 

Více než jedna možnost {stein27}Kde žijí příběhy. Začni objevovat