Pohled Doris
Večer jsem si vzala telefon a napsala Petrovi ,,Ahoj." Každou minutu jsem ho kontrolovala. Neodepsal byla jsem docela zklamaná a tak jsem to vzdala.21.11. 2020
,,Dobré ráno." Vzbudilo mě upozornění na zprávu. Usmála jsem se, když jsem si zprávu přečetla. ,,Dobré." Napsala jsem a vztala z postele. ,,Jak jsi se vyspala?" ,,Nechceš mi zavolat? Potřebuju někoho slyšet." Smutně jsem se podívala, i když vím že mě neviděl. Možná jsem byla i smutná, za to že mě nevidí. ,,Proč ne." Řekl a za chvíli se rozeznělo vyzvánění s Petrovou písničkou Pegas.,,Čau." Zasmála jsem se. ,,Ahoj." Odpověděl smutněji než já. Ignorovala jsem to, ale zněl jako smutné koťátko. ,,Je fajn mít si ráno s kým popovídat." Stále jsem se snažila to ignorovat. ,,Moje řeč, kéž by to bylo každé ráno. Mě volá akorát Calin, který na mě neustále křičí, že mám nahrávat." Pořád zněl jako koťátko. ,,To mě mrzí. Mě nevolá nikdo, kromě mé matky. Volá mi vždy, když přijde v sobotu ve tři nalitá z baru a prosí mě číslo kreditní karty." Trochu jsem zavrčela, ale pak mi to došlo. Asi bych mu neměla říkat všechno co se děje. ,,Tvoje matka je alkoholička?" Ptal se ještě víc smutně než před tím. Bylo mi ho líto ještě víc než čehokoli na světě. ,,Jo, vyrůstala jsem s tátou, mladší sestrou a starším bratrem. Otec byl děvkař a tak jsem často utíkala z domu. Byla to těžká doba." Vypadlo ze mě, ani nevím jak.
Ten pocit toho že mě někdo poslouchá byl uklidňující. ,,Nechtěla bys se mnou zajít na oběd?" Nejspíš z něj opadl všechen stres, protože už jako koťátko nezněl. Což mě trochu zamrzelo nebudu lhát. ,,Ráda." Opět jsem se usmála a tentokrát už mě vážně mrzelo to že mě nevidí. Rozloučili jsme se a já zavěsila. Byla jsem ráda, je tak krásnej. Počkat co? Je to zpěvák Doris, nemůžeš ho mít ráda. To je blbost! Odehrávalo se právě v mé hlavě.
Pohled Petra
Byla tak roztomilá, že jsem to musel udělat. Rezervoval jsem jedno místo pro dva v nějaké random restauraci.Rozezněl se mi telefon a já se lekl. ,,Ano?" Řekl jsem znuděně, když z nějakého baru volal trochu přiopitý Calin. ,,Víš že máme dneska nahrávat že?" Nezapomněl prohlásit hned v první větě. ,,Copak se dá nahrávat s někým kdo je totálně na sračky?" Vyštěkl jsem na něj. ,,Jasně!" Neměnil nic na svém názoru. Položil jsem to, protože s nalitým Calinem nechci mít nic zpolečného.
11:00 21.11. 2020
Už to vypadalo že nikdy z toho domu nevypadnu. Musel jsem Diega přimět, aby sundal toho pavouka ze dveří. Šel jsem koupit nějakou kytku.
Věděl jsem jak jí je, ten její kluk je úplnej magor. Ptáte se jak to vím? Když mi řekla jeho jméno vyhledal jsem si ho přes instagram. S ní tam neměl jedinou fotku, byly tam jiný holky. Ne že bych se nebavil s jinýma holkama, ale dávat jim pusu, když má holku? Okey, ale to bych jí nikdy neudělal.
Zase jsem začal snít. ,,50 Korun." Prohlásila paní s růží v ruce. ,,Ano." Položil jsem jí na stůl drobné mince. Mám deset minut. A potom oběd s tou nejkrásnější holkou. Počkat co? Ne! Já nemůžu... Sakra! Nemůžu, má kluka! Petře zklapni! V duchu jsem se okřikl.
Došel jsem k ní před dům. Logicky abych ji vyzvedl. Zazvonil jsem na zvonek a ona mi otevřela. ,,Ahoj." Usmála se. ,,Ahoj." Úsměv jsem jí opětoval. ,,Můžeme jít?" Dodal jsem nervózně, když se mi s úsměvem podívala do očí. ,,Asi ano." Znervozněla taky. Netuším proč, ale hlavní je že teď stojí vedle mě.
12:00 21.11. 2020
Pohled Dorky
Rozezněl se zvonek a já si to uvědomila. Jdu ven se zpěvákem, ale hlavně hrozně milým klukem. Dori na co zas myslíš. Jsi snad úchyl? Co když je Petr úchyl? Při myšlence na to že by Petr mohl být úchyl jsem se musela zasmát.Otevřela jsem dveře a pozdravila ho. Ihned mi dal růži a ja se jen usmála. Hodila jsem ji do vázy a vyšla opět za Petrem. ,,Můžeme jít?" Zněl roztomile nervózně. ,,Asi ano." Vypadlo ze mě a to že jsem zněla úplně stejně nervózně jsem nevnímala. Po cestě jsme si povídali a musím říct že ten jeho hlas je...
...Je zlatý.
________________________________
Dneska konečně nová kapitola.
Chcete vánoční knihu?
Pište o kom by měla být....Hledáme odpovědi na otázky vesmír...
ČTEŠ
Více než jedna možnost {stein27}
FanficVšichni jí nenávidí, kromě jeho. Je to ten, za kterou ji nenávidí ještě více, je možné že by se do ní zamiloval za jeden den. Ona ho bere jako kamaráda a on se utápí v depresích. Co když, ztratí i tu poslední kapku naděje. A co když, ztratí to posle...