המחשבות על מה קרה לזאין סיקרנו אותי יותר ויותר, ״לואי״ אמרתי בזמן שהוא התקלח, ״כן הארי״ הוא אמר, ״מה קרה לזאין?״ שאלתי והייתי יכול לשמוע את לואי מתעצבן מזה, לואי פתח את הוילון ״הארי אני מבקש ממך רק משהו אחד, אל תשאל את זה יותר ואל תשאל אף אחד מה קרה״ לואי אמר, ״אבל הוא כמו אח שלי״ מסתובב ללואי מהמראה, ״באמת שזה בשבילך הארי״ לואי אמר וסגר את הוילון, ״בבקשה שלא רצחתם מישהו״ אמרתי והתפללתי שהוא לא יגיד שזה מה שהם עשו, ״אני מצטער הארי״ לואי אמר, ״אתם עשיתם מה?״ פתחתי את הוילון, ״אתה חייב לראות את הפרצוף שלך״ לואי אמר וצחק, ״מטומטם אחד״ אמרתי ונתתי לו מכה קטנה. ״תן לי נשיקה״ לואי אמר, ״בחלומות שלך אתה תקבל נשיקה אחרי מה שעשית לי״ צחקתי, לואי עשה פרצוף כועס. התחלתי להתגרות בו קצת. ליקקתי קצת את השפתיים, ״פאק״ לואי אמר, ״פשוט תתן לי נשיקה כבר״ לואי אמר ומשך אותי למקלחת.
כל הבגדים שלי היו במים.
התנשקנו מתחת זרם המים, זה היה כמו גשם. לואי תפס את המותניים שלי ואני את הישבן שלו. ״אני חייב ללכת לקחת את הילדים״ אמרתי בזמן שהמשכנו להתנשק, ״מה אני לא יכול לקבל סיבוב זריז?״ לואי עשה פרצוף עצב, ״אני בחיים לא אצליח להוריד את המכנס שלי״ אמרתי מנגב את העיניים של לואי מסבון, ״אז רק להתמזמז?״ לואי שאל ותקפתי אותו בנשיקה.
הוא הצמיד אותי לקיר במקלחת בזמן שהמים עדיין זורמים.
תפסתי את התחת הגדול והנעים שלו. והוא החזיק את המותניים שלי. הרגשתי את הלשון של לואי נכנסת לנשיקה.
לואי ירד לנשק אותי בצוואר, מדי פעם נתתי גניחות קטנות.
חיבקתי את לואי חזק והוא הפסיק לנשק אותי בצוואר וחיבק אותי גם. ״קרה משהו?״ לואי לחש לי באוזן, ״לא״ אמרתי וחיבקתי אותו יותר חזק. ״בטוח?״ הוא שאל, ״כן פשוט התגעגעתי אליך״ אמרתי, הוא נתן לי נשיקה בפה וחיבק אותי חזק.יצאתי מהמקלחת וכולי רטוב. החלפתי מהר בגדים ויצאתי לקחת את הילדים מהבית ספר.
״איך היה לכם היום?״ שאלתי בזמן שנסעתי מהבית ספר לבית. ״נתנו לנו שיעורי בית״ ג׳ו אמרה, ״גם לך נייל?״ שאלתי מסתכל במראה לראות מה איתו, הוא נרדם. צחקתי לעצמי. לפעמים אני תוהה אולי זה הילד של נייל באמת.
״במה יש לך שיעור בית?״ יצאתי מהמחשבות שלי, ״עברית״ היא אמרה, ״אתם לומדים עברית?״ הופתעתי לגלות, ״את יודעת שיש לי קעקוע בעברית?״ הסתכלתי במראה על ג׳ו, ״באמת? איזה?״ היא שאלה, ״את השם של דודה שלך ג׳מה״ אמרתי והחזרתי את המראה למקום. ״מתי דודה ג׳מה וסבתא אן באות?״ היא שאלה, ״מתי שאת רוצה״ אמרתי והיא חייך.הגענו הביתה אחרי 20 דקות נסיעה, נייל וג׳ו ישנו. פתחתי את הדלת בשביל לקרוא ללואי לעזור לי אבל שמעתי אותו מדבר בטלפון. הטלפון היה על רמקול וזה היה הקול של נייל שבא מהטלפון.
״אתה חייב להסתיר את הקלטה הזאת מהארי, זה ישבור אותו״
״אל תדאג זה בטלפון שלי, הוא לא נוגע בטלפון שלי אף פעם״
״כואב לי על הארי״
״גם לי נייל אבל אסור שהארי ישמע את זה״
YOU ARE READING
שנפגשנו לראשונה עונה 2 - לארי סטיילינסון
Romanceזה עונה 2 לפאנפיק שנפגשנו לראשונה. יש להם ילדים והם מאושרים אבל תמיד יש את החבר הזה שמתרחק, אבל כולם ידעו למה הוא התרחק אבל רק הארי לא ⚠️אזהרה⚠️ אלימות תוכן מיני אלימות מילולית והרבה לארי