6. rész

82 10 1
                                    

-Nam gyerehh át! -szipogtam neki a telefonba.

-Egy 20 perc és ott vagyok-ezzel lerakta a telefont. Ott ültem a kanapén, ahol pár perce még Ryannel ültem. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy miért is volt a házunkban egy szinte meztelen srác, de nem nagyon sikerült. Így belegondolva tényleg elég rosszul festett a dolog, de akkor is meghallgathatott volna. Nem hiszem el, hogy elbasztam. Az első igazi kapcsolatomat.

Nam rontott be a házba tudta, hogy itt most se idő se igény a formalitásokra. Nem vagyok az a magamba zuhanós fajta, de ez most eléggé odacsapott.

-Mi történt? -aggódva nézett rám és a két kezével közre fogta az arcomat.

-Szakítottunk. -nem akartam nagyon beszélni róla. Fájt akkor is, ha ez nem volt egy hosszú kapcsolat. Szerencsémre ezt Nam is megértette, így nem faggatott.

-Itt alszok. -mondta majd elővette a telefonját és gondolom hazaszólt, hogy nálunk alszik. Nam a lelkitársam úgyhogy pontosan tudta mire van szükségem. Egész este az ágyamon feküdtünk miközben átölelt és csak zenét hallgattunk.

Reggel kimerülten keltem fel, mellettem a legjobb barátommal. Nem volt valami jó idő, szerintem tükrözte a lelki állapotomat. De sajnos suliba kell mennünk szóval gyorsan elkészültünk és elindultunk a suliba. Az út elég eseménytelenül telt, beérve a terembe azonban megláttam Lizát, akinek elég jó kedve volt.

-Na mivan mi ez a búval baszott ábrázat Jimin? -kérdezte az arcomat fürkészve. -Beszéltem reggel Taevel és hoz nekünk kávét, Hát nem aranyos? Legalább ez felvidíthatna.

-Szakítottunk. -magyaráztam neki egy szóval a csodás kedvem okát.

-Ohhh. Sajnálom. -ölelt meg a lány. -Hogy hogy?

-Tegnap átjött Jeon, hogy korrepetáljam matekból és Ryan pont rosszkor jött és Jeon nyitott neki ajtót egy száll alsóban. -foglaltam össze röviden a sztorit.

-Pont rosszkor jött? Mégis mi a francért volt Jungkook szinte meztelenül? -kérdezte fennhangon Liza. Nam is most először hallotta a történteket, mert tegnap este fáradt voltam elmesélni neki és hát az ő tekintete ijesztőbb volt, mint Liza kirohanása.

-Nyugi nem történt semmi olyan. Csak leöntöttem és épp a ruháját cserélte volna át amikor Ryan megérkezett. -ezt hallva mindkettőjük tekintete kicsit meglágyult. – És ahogyan ti is nyilván ő is félre értette a helyzetet és szinte meg se hallgatott és elment azzal, hogy ő befejezte. -ezt már kicsit nehezebben mondtam el. Itt már csak megértő szemekkel vizslattak engem.

Ezt az alkalmat választotta Tae, hogy belépjem a teremebe az egyik évfolyam társunkkal Hoseokkal a kezükben 5 kávéval.

-Sziasztok hoztunk mindenkinek kávét. -mosolygott ránk barátunk a kis doboz mosolyával. -közben összefutottam Hoseokkal. Ismeritek őt? -hadonászott újdonsült barátja felé.

-Igen. Szia Hobi mi van veled mostanság? -fordult az új jövevény felé Nam elvéve egy kávét a kezéből. Mindenesetre feldobták az eléggé rossz hangulatot az érkezésükkel meg persze a kávéval.

A nap további része egész jól telt annak ellenére, hogy Jeon a hátamba égetett lyukakat a tekintetével. De nem adom meg neki azt az örömöt, hogy akár csak egy pillantásra is méltassam. Mégis csak miatta mentem szét Ryannel

Azt is megbeszéltük Lizáékkal, hogy pénteken elmegyünk arra a bulira, amit Chan említett mert nekem kell a kikapcs most és a többiek sem ellenkeztek annyira. Szóval úgy döntöttem, hogy felszedek valakit egy estére a bulin, hogy segítsen felejteni. Úgy, hogy elképesztően kell festenem ezért Lizával megbeszéltük, hogy a héten elugrunk vásárolni nekem. Mire lelkesen jelentkezett Tae is mert állítása szerint kell egy visszafogó erő is nehogy selyemfiúnak nézzenek. 

A hét csendesen telt és csak a buli előtti nap délután volt jó mindhármunknak, szóval most itt is állunk egy bevásárló központban már a harmadik boltban, de még mindig nem találtuk meg a tökéletes szettet. Minden vagy túl kurvás Taenek, vagy nem elég sexy Lizának és már lassan kezdem bánni, hogy belevágtam ebbe az egészbe.

-Najó én ezt nem bírom üres gyomorral! -jelentette ki a barátnőm amikor már a harmadik nadrág amit mutatott 5 percen belül le lett szavazva – Én elmegyek nézek valami kaját jöttök? -már szinte könyörögve nézett rám.

-Én megyek éhen halok! – kapott a lehetőségen Tae. Komolyan nem értem, hogy hogyan van ilyen jó alakja, ha ennyit eszik. Tiszta igazságtalan.

-Menjetek én még körülnézek itt aztán megyek. Küldöm képen, ha találok valamit. -Nem akartam itt hagyni azt az inget amire mind a hárman igent mondtunk semmi különös csak egy hosszúujjú sötétkék ing nagyon könnyű anyaggal amolyan ápol és eltakar de a sexybb módon szóval ez jön velem! Már csak valami nadrágot kell találnom. Egy bőrnadrág akadt a kezembe, de azért ez nekem is sok lenne úgyhogy már éppen raktam volna vissza amikor egy túlságosan is ismerős hangot hallottam meg mögülem.

-Ilyen kis prűd Park Jimin ízlése? Nem gondolná az ember.

-Mivan követsz Jeon? -fordultam meg ingerülten. -Nincs jobb dolgod, mint engem zaklatni?

-Őszintén, ha a követésemmel elérem, hogy belebújj egy olyan nadrágba akkor megérte. -mutatott a bőrnadrágra. -De végülis nem lehet mindenki olyan beválalós, igaz? -csak manipulálni próbál tudom jól. De ne aggódj Jeon Jungkook belemegyek én a játékba és meg is nyerem!

-Legyen felpróbálom és megengedem, hogy véleményezd. -mondtam majd sarkon fordultam a nadrággal a kezemben. Nem kellett hátra fordulnom, hogy tudjam, hogy követ éreztem a tekintetét magamon. Belibbentem az öltöző fülkébe és elkezdtem belepaszírozni magamat a bőrnadrágba csak azért, hogy egy kis elégtételt vehessek azon az idiótán ott kint. Mikor végre sikerült, kicsit megnéztem magam és be kell valljam elég kívánatos kis popsim van ebben a nadrágban. Ezzel a tudattal, hogy eszméletlen vagyok ki is léptem a fülkéből.

-Na? -néztem rá a legflegmább arckifejezésemmel. Kicsit elbambult rajtam pedig még csak meg sem fordultam. -Lassan pislognod is kéne. -mondtam és próbáltam a győztes vigyort elnyomni. Kicsit zavarba jött a mondatomra úgyhogy elérkezettnek éreztem a csodálatos fenekem bemutatását is. Csak úgy nyeldeste a nyálát és próbálta nem túl feltűnően felszedni az állát a földről. Lassan sikerült neki összeszedni magát.

-Szerintem jó. -próbálta megütni az érdektelenséget a hangjával, de nem sikerült neki.

-Ennyit tudsz kinyögni miután 3 perce bámulsz? -és bumm az utolsó szúrás az egójának. Erre nem tudott mit válaszolni úgyhogy visszavettem a saját ruhámat és elindultam a pénztárhoz kifizetni őket. Jeon már ott állt a bejáratnál.

-Mégis csak sikerült elérnem, hogy azt vegyed meg ami nekem tetszett igaz Jiminie? -hajolt hozzám mikor oda értem mellé. Egy győztes vigyorral az ajkán sarkon fordult és elment.

Köszi, hogy végig olvastad és bocsánat a sok kihagyásért. Remélem azért tetszett és ha így van nyugodtan dobáld a csillagot meg kommentelj! 

Resist To Bad Boy (Jikook ff. 18+)Where stories live. Discover now