7. rész

70 9 2
                                    

Egy jó kajálás után ballagtunk haza hármasba kezemben a zacskóval, amiben az a rohadt nadrág volt. Lizáéknak meg se mutattam azt mondtam meglepetés és hogy nyugodjanak meg tökéletes lesz az inghez is. Hazaérve csak elterültem a kanapén a szatyrot és a cipőmet ledobva az előszobába.

-Na téged is látni? -lépett be anyum egy mosollyal az arcán a nappaliba. -Kérsz enni? Én most ettem még meleg a kaja.

-Köszi anyu, de már ettem Lizával ma. -motyogtam válaszul miközben átnéztem a mai történéseket instán.

-Ohh megint Lizával voltál? Kedvelem azt a lányt áthozhatnád egyszer egy ebédre. -mosolygott rám majd otthagyott engem. -Azért ne forgasd a szemet ennyire mert kiesik. -kiáltotta vissza nekem. Hát igen már tudja mi a reakcióm a folyamatos „Liza milyen aranyos lány" dumáira. Tudja, hogy olyan vagyok, mint egy kályha, de azért még próbálkozik hátha...

Folytatom a kis instázásomat és mit találok? Jeon Jungkook követési kérelmét. Na persze majd megengedem, hogy nézegesse a képeimet az a perverz. Chh... Fogadok, hogy tele van motoros vagy félmeztelen képekkel az instája! Vagy ami még jobban rá vallana az az, hogy félmeztelenül ül a motoron, igen... Biztosan csak ilyen képei vannak fent. Najó nem követem be, de a képeit azért megnézem, puszta kíváncsiság semmi több!

-Faszom, hogy privát! -mormogtam magam elé mérgesen. Várjunk miért is vagyok mérges? Mi a fasz? Miért akartam egyáltalán megnézni őket? Najó mindegy... Inkább foglalkozzunk fontos dolgokkal, mint az, hogy megbeszéltük Hoseokkal és Taevel, hogy ma játszunk egy kis CoD-ot. Gyors rá is csörögtem Taere.

-Szia. -szinte telefonon keresztül is érzem azt a doboz mosolyát.

-Akkor játszunk egyet? -kérdeztem tőle és már vettem fel a legkényelmesebb pozíciót a játékhoz.

-Persze pillanat és szólok Hobinak is. -mondta és letette. Az elkövetkezendő órákba teljesen belefeledkeztünk a játékba és hát el is ment vele az este további része.

Reggel 6kor elgémberedett nyakkal keltem fel. Este annyira elhúzódott a játék, hogy bealudtam és még a telómat is elfelejtettem feltenni tölteni szóval most kemény 2%-on van a telóm, nem tudom, hogy hogyan fogom túl élni ezt a napot nélküle szóval remélem valami csoda folytán sikerül reggeli alatt új életet lehelnie a gyorstöltőnek a telefonomba. Éppen a hajamat próbáltam valami vállalható formára belőni amikor a telefonom elkezdett csörögni.

-Oh, hogy a faszomat neked is, most bezzeg élsz és virulsz mi!?- morogtam miközben battyogtam a telómért. Hát igen nem vagyok egy korán kelő típus. -Szia Tae! Mizu?

-Hali éppen arra gondoltam, hogy beugorjak érted suli elött? Még van egy kis időm, úgyhogy pont jutna rád is.

- Az király lenne mikor érnél ide?

-Kb negyedóra.

-Az még pont jó, akkor sietek és a házunk elött tali.

Tae elég gyorsan odaért hozzánk és kivételesen örültem, hogy nem kell a buszon zötykölődnöm. Még beugrottunk egy kávéért a suli melletti kávézóba és csak utána mentünk be. Az első óránk második nyelv volt, és csak én jártam spanyolra, mert Tae és Nam japánul tanultak, Liza meg franciául. Úgyhogy az utam rögtön a negyedikre vezetett. Mire felértem majd kiköptem a tüdőmet és el is késtem.

-Örülök, hogy Park Jimin is megtisztel a jelenlétével minket. -mosolygott gúnyosan rám a tanár. Esküszöm utálom ezt a banyát. Bírom a spanyol nyelvet, meg a zenéket tulajdonképpen ezért választottam ezt 9.-ben, de ha tudom, hogy ilyen a tanár akkor inkább tanulok más nyelvet. - ¿Dónde has estado? -na és kezdi. Nem igen értem mit beszél mert kb alszok az óráin szóval kb egy mondatot sem értek spanyolul. De valami olyat kérdezz, hogy hol voltam talán?

-En mi casa? (jelentése: otthon) -mondom flegmán és leülök a leghátsó padsorba, ahol az izgalmas óráit szoktam átvészelni.

-Hé Jiminie! -fordult hátra Chan mivel előttem ül. Itt spanyol órákon lettünk jóba még anno. -Akkor eljössz ma a buliba? -kérdezte, de egész furcsa hangsúllyal.

-Ja, miért? -kérdeztem.

-Csak kérdeztem. -mondta majd visszafordult. Okés ez elég fura volt. Majd megint hátrafordult és rám nézett. -Tényleg kavartok Jungkookkal?

-Hogy mi? Ezt honnan veszed? -ennél abszurdabb felvetést basszus egy sárkány se tudna szülni.

-Ja csak hallottam egy két pletykát, hogy láttak együtt titeket. De akkor szingli vagy? -ohhh tudom mire megy ki a játék. Mindig így kezdődik Channal, az ember azt gondolná, hogy milyen aranyos rendes srác, de hát ne ítélj könyvet a borítójáról. Valójában elég jól hangzik az ötlet, hogy megint összekavarjunk Channal főleg így szakítás után, vele nem lenne probléma belőle. Sőt akár egy barátság extrákkal is lehetne köztünk.

-Igen szingli vagyok. Tetőtől talpig. -halkítottam le a hangomat majd rákacsintottam és ezzel én befejezettnek tekintettem a beszélgetésünket. Hmm... Egyre jobb ötletnek tűnt, hogy Chan legyen az, akivel újraindítsam a „szingli Jimin" időszakomat. Pozitívumai, hogy baromi jól néz ki és nem drámázik apróságokért. Bár nincs olyan izomzata, mint Jeonnak. Várjunk, hogy micsoda? Jó-jó állati jól néz ki Jungkook is de most ő, hogy jönne ide? Ő nem potenciális partner jelölt. Én nem kezdek ki ilyen srácokkal, mint Jungkook. A lényeg, hogyha olyan a hangulatom a bulin akkor tudom, hogy Chan ott lesz nekem.

A nap lassan telt el, de végül megbeszéltük, hogy ki hogyan megy a bulira. Mint kiderült Namjoon Jinnel lesz ma szóval ők kettesben érkeznek majd. Úgyhogy Lisa Tae és én együtt megyünk, ami miatt Lisa teljesen bepörgött mert valami hatalmas dolgot csinált abból, hogy vajon miben megyek mert ugye nem látta. Ezt egyáltalán nem értem, de betudom valami csajos dolognak és kész. De ez nem is számít, csak az, hogy eszméletlenül dögös legyek és jól érezzem magamat. Ha másért nem akkor azért mert ma megtudtam, hogy Jeon is ott lesz.
Remélem tetszett! Sajnálom, hogy ilyen sokat kihagytam (ha vlk észrevette volna).

Resist To Bad Boy (Jikook ff. 18+)Where stories live. Discover now