A buli után nem történt semmi különös a hétvégén. Ott aludtam Lisánál, reggel pedig segítettem neki összepakolni, majd Tae hazadobott. Otthon kicsit tévéztem meg próbáltam elérni Namjoon-t, hogy azért be kéne számolnia, hogy mi is történt. De nyilván nem sikerült. Egy kicsit tanultam is mivel másnap suli. Este meg Ryannnal beszéltem telefonon, amiből valahogyan megint telefonszex lett. Nem tudom miért, de részegen és este baromi kanos tudok lenni.
Szóval hétfő első órára baktattam be, amikor Tea mellém ért két kávéval a kezében.
-Szia! Ezt neked hoztam remélem jó a sima cappuccino. -mosolygott rám azzal a doboz mosolyával. Hogy lehet valakinek ennyi energiája reggel? Bár gondolom akkor ő már ivott a kávéjából csak is ezért lehet.
-Életmentő vagy köszi Tae! -majd elvettem tőle a kávét és együtt mentünk be az első óránkra
Komolyan kellett az a kávé mert otthon már nem volt időm és ez a hétfő valahogyan még fárasztóbb volt. Éppen tesink lett volna és terveztem Nammal beszélni, mert ma még nem volt rá lehetőségem mivel csak külön volt óránk. De már mindenki lement és megint csak én maradtam a terembe, úgyhogy felkaptam a cuccom és sietségemben nekiütköztem egy mellkasnak.
-Bocsi! -kezdtem felvezetni a tekintetem a padlóról és ohh... egy elég izmos mellkasnak ütköztem neki. Ami valami gyönyörűen kidolgozott combokkal párosult. Muszáj volt megnyalnom az ajkaimat, talán nem volt elég a tegnap esti alkalom és át kéne mennem Ryanhez mert eléggé benne lennék most egy menetben. Mikor azonban megláttam Mr. izmosfelsőtest arcát minden ilyen jellegű gondolat elszállt. -Jeon? Arrébb állnál, így el fogok késni!? -váltottam át a flegma Jiminbe.
-Ja, hogy már végeztél a stírölésemmel? Nem voltam benne biztos. -felelte egy fölényes mosollyal az arcán.
-Haha nagyon vicces. -próbáltam elslisszolni mellette, de ő elkapta a csuklómat és maga felé fordított.
-Jimin csak vicceltem. Valójában téged kerestelek, hogy kérdezhessek valamit. -és atya úr istem olyan nyuszimosolyt villantott, hogy ott tudtam bármit kérjen én megteszem. -Tudod nem állok valami jól matekból és kéne valaki, aki segít a következő dogához, és mivel véletlen tudom, hogy megy neked ezért gondoltam lehetnél te az a valaki.
-És én mit nyernék az ügyön, mivel a társaságod nem nyeremény.
-Lefekszem veled minden korrepetálás után. -komolyan kerestem az arcán a kamu jeleit, de ez komolyan gondolja. De nem bírtam tovább elnevettem magamat.
-Na most komolyan miért kéne segítenem?
-És ha fizetek? -láttam rajta, hogy kezd kétségbe esni.
-Nem kell a pénzed. De tudod mit maradjunk abban, hogy az adósom vagy és majd ha úgy akarom behajtom rajtad. -erre már elmosolyodott.
-Rendben legyen. Akkor ma nálad vagy nálam? -ez már most el akarja kezdeni? Nem akarom, hogy a mi házunkban legyen, de én biztos, hogy nem megyek át hozzá, ki tudja mit csinálna velem. Végülis ma úgy sincsenek szüleim otthon csak este érnek haza valami bowlingozás miatt. Furcsa is, hogy nem hívtam át senkit, az ilyen alkalmakat nem szoktam kihagyni.
-Legyen nálunk, suli után megyünk akkor?
-Nem jó. Legyen 7kor, küld majd át a címeteket. -ezzel a lendülettel közelebb hajolt hozzám így megcsapott a férfias illata. Az egyik kezével átkarolta a derekamat és a szemembe nézett. Magam se értem miért hagyom neki, teljesen lefagytam ahogy a szemeibe néztem. Majd hirtelen belenyúlt a zsebembe kivette a telefonomat majd beleírta a számát. -Így majd el tudod küldeni plusz könnyebben kommunikálunk. -meg se tudtam szólalni mert visszaadta a kezembe a telómat és lelépett. Hirtelen azt sem tudtam, hogy hova akartam menni mielőtt Jungkook ide jött hozzám. Meghallva a csengőt rájöttem, hogy baromira el fogok késni mert tesink lesz. Úgyhogy lefutottam a lépcsőkön be az öltözőbe és csak 5 perces késéssel beálltam Nam mellé a sorba.
-Hol voltál? Egész nap nem láttalak. -mondta majd közösen elkezdtük a 10 kör futást.
-Nem ez a fontos! Mi volt hétvégén a bulin? -néztem rá felvont szemöldökkel és egy kis perverz mosollyal.
-Háááát. Ügye elmentem Jinért még a buli előtt akkor még kicsit kínos volt a hangulat köztünk. De, amikor megérkeztünk leültünk hátul egy üveg borral akkor már elég jól elvoltunk. Aztán hát átjött hozzánk és... tudod.
-Na és te voltál felül? -azért ez gyors volt Namhoz képest ő nem szeret gyorsan haladni a kapcsolataiban hogyha tényleg komoly a szándéka.
-Nem erről van szó. Csak egy kis 69-ről meg ilyenek, de igen én leszek felül, de most még nem akarta. Aztán reggel ő kelt előbb és csinált reggelit. Egész Vasárnap nálunk maradt és csak estefelé ment haza.
-Húha akkor ez most komoly? -néztem rá vöröslő fejjel a futástól.
-Hát nagyon úgy néz ki. -mosolygott és látszott rajta, hogy egy kicsit szabadjára engedte a képzeletét. Végig dumáltuk az órát aztán az óra végeztével az öltözőbe mentünk. Gyorsan átküldtem a címünket Jungkooknak és mivel ez a z utolsó óránk volt ezért Nammal és Taevel vártuk Lisát a portán mert kitaláltuk, hogy elugrunk még kajálni. Éppen megjelent Lisa, ami jelen esetben jó jel volt, mivel baromi éhes voltam már, amikor Jeon jelent meg mellette. Mégis, hogy nézhet ki ilyen törvénytelenül jól egy izzasztó tesi után? A haja a kipirosodott arcába hullott és ahogy a lépcsőn sétált le minden egyes lépésnél befeszült a combja. Majd kifolyt a nyálam a gondolatra, hogy valahogy hasonlóan mozognának combjai az ágyban is, bár én jobban megizzasztanám mint egy kis tesi. Ekkor rám nézett és mikor mellém ért lelassított.
-Akkor 7kor nálad. -majd tovább is haladt. Lisa is beért minket úgyhogy el is indulhattunk kajálni.
Oke vágom, hogy ez most rövidebb meg kicsit unalmasabb is lett sry. De a kövi rész miatt itt szerettem volna befejezni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Resist To Bad Boy (Jikook ff. 18+)
Fiksi PenggemarMi történik ha egy nyugalamasnak tűnő évhez hozzá adunk pár új embert és csak hagyjuk, hogy az érzelmeik irányítsák őket? A totális katasztrófa garantált. Jimin csak le akart érettségizni és a barátaival tölteni ezt a hátra lévő időt a gimiből. Ehel...