Egy órával és vagy 5 felessel később a kanapén ültem az ölemben Lisa fejével, aki éppen arról beszélt, hogy milyen király dolog a lélekvándorlás és ő következő életében egy gazdag nő macskája szeretne lenni. Közben Namjoont néztem a jövendőbeli pasijával. Elég jól elvoltak, ami mosolyt csalt az arcomra, megérdemli, hogy végre boldog lehessen valakivel.
-Lisa drágám leszállsz rólam, hogy elmehessek még egy kör tequilát inni? -kérdeztem a már eléggé részeg barátnőmet.
-Persze életem, neked bármit! -majd rám kacsintott, ami talán még csábos is lett volna, ha nem ennyire részeg. Mire végre lemászott rólam felálltam és kerítettem egy feles poharat magamnak majd bekászálódtam a konyhába, ahol kivel futottam össze? Channal.
-Hali Jimin! Arra gondoltam, hogy van kedved elszívni közösen egyet? -kérdezte tőlem a haverom.
-Bocsi de már ittam és még tervezek is úgyhogy ez elég off ma este.
-Amúgy pénteken lesz egy elég fasza buli gyere el. Valami új arc tartja. -mondta bár nehezen vettem ki a szavakat.
-Okés de most szerzek magamnak piát mielőtt kijózanodnék! -jelentettem ki és ezzel befejezettnek tekintettem a beszélgetésünket. Éppen megtaláltam a keresett piát mikor mellém állt amivel meglökött így a fele mellé ment.
-Mi a fasz Chan? -néztem rá, de arra, amit láttam nem számítottam. -Jeon? Mit akarsz?
-Csak, hogy tölts nekem is. -felelte flegmán. Majd odanyújtotta a poharát. Amint kitöltöttem felhajtotta majd újra felém nyújtotta poharát egy körért. Megtöltöttem neki, de ezt már megvárta, hogy közösen igyuk meg majd ezt megismételtük kétszer, majd töltött még egyet. Ezt már nem kéne mert így egyszerre fog beütni, de nem hagyhattam annak az önelégült seggfejnek, hogy legyen fogása rajtam szóval azt is lehúztam.
-Egész jó. -mondta egy mosoly kíséretében. -Táncolni is tudsz?
-Persze, hogy tudok, de veled nem fogok. -néztem a szemeibe. Basszus miért ennyivel magasabb nálam?
-Szóval velem kivételezel? -hajolt közelebb.
-Próbállak minél jobban elkerülni. -és én is léptem egyet felé.
-Rosszul csinálod. Mert ha jól látom megint kettesben kötöttél ki velem. -felelte pimasz mosollyal, ez megőrjít!
-Csak mert folyamatosan zaklatsz! -na és ekkor kezdtem megérezni azt a pár felest. Ezen felbátorodva olyan közel léptem hozzá, hogy a mellkasunk összeért, a szemébe néztem és elmosolyodtam. -Akkor nem táncolunk Jeon?
Megfogta a karomat és kihúzott a nappaliba, ahol hangosabb volt a zene és páran táncoltak is. Egy egész jó ütemű szám ment. Elég gyors a tánchoz, de nem olyan mintha egy békát meg egy téglát mosógépbe dobtak volna. Megfordított, hogy a hátam mögött legyen, teljes testel nekem feszült majd a fülemhez hajolt.
-Na mutasd mit tudsz Jiminie. -majd egy csókolt lehelt a már így is érzékeny nyakamra. Itt eldöntöttem, hogy letörlöm az önelégült mosolyt az arcáról. Elkezdtem mozgatni a csípőmet, de csak épp annyira közel hozzá, hogy ingerelje. Egyik kezemmel a derekamra vezettem a kezét a másikkal pedig a hajába túrtam és a ritmusra próbáltam mozgatni a csípőmet miközben ő rászorított a csípőmre végig csókolta a nyakamat majd a szám végén megfordított, hogy szembe legyek vele. Először ajkaira tévedt a tekintetem, amiket éppen végigszántott a nyelvével. Majd felnéztem szemeibe, amikben vágy és elégedettséget láttam. Szóval azt hiszi ennyi elég volt és levett a lábamról? Aranyos. Közelebb hajoltam hozzá és amikor már majdnem összeértek ajkaink akkor irányt változtattam és füléhez hajoltam.
-Szerintem megegyezhetünk abban, hogy elég jól táncolok hiszen téged is sikerült lenyűgöznöm. -most rajtam volt a sor, hogy egy győzedelmes mosolyt villantsak. Hátrébb lépdeltem majd levetődtem Tae és Lisa közé a kanapéra. -Na még mindig a lélekvándorlás a téma? -kérdeztem tőlük mire rám emelték tekintetüket.
-Nam lelépett. Haza vitte Jint. -mondta Lisa.
-Akkor vagy nagyon jól alakultak a dolgok, vagy nagyon rosszul. -mondtam nekik elgondolkodva.
-Az arcukon lévő vigyorból ítélve nagyon is jól alakult nekik az este. -szállt be Tae is a beszélgetésbe, erre a mondatra mind hármunk arcára egy vigyor ült ki. -Neked meg elég sokáig tartott piát szerezni és úgy látom egyedül nem ment, hogy Jungkookot is be kellet vonni a buliba.
-Tényleg Jimin neked nem ez a fajta srác a zsánered plusz, ha kell emlékeztetlek, hogy most kapcsolatban vagy. -szállt be édes barátnőm is, és mindketten elég számon kérően néznek rám.
-Ittam pár pohárral aztán csak táncoltunk, még csak le se taperolt. Ne állítsátok be másnak, mint ami volt. -mentettem magamat.
-Csak úgy izzott a levegő, mintha ruhában szexeltetek volna. -nézett rám a barátnőm. Erre következett az ökörködésük, amiben szerintük hitelesen visszaadták a történteket. Már nem bírtam úgy, hogy kivettem a bort Tae kezéből és kiutat kerestem az őrültek közül, amikor összeakadt a tekintettem Jungkookéval. Éppen egy random kiscsaj lejtett neki szinte már öltáncot, de olyan ruhában, hogy én pirultam tőle. Szóval épp egy csaj riszálja magát az ölében elég egyértelmű szándékkal, ő meg csak engem néz a lány válla felett. Sötét szemeivel elkapja tekintetemet és nem engedi. Ekkor azonban nem figyelek és a még mindig mellettem hülyülő páros hímnemű tagja meglöki a kezem és a maradék borom az ingemen köt ki.
-Basszus bocsi Jimin! Nem volt szándékos. -nézett rám ijedt tekintettel Tae. Ilyenkor olyan, mint egy kis őzgida. -Gyere fel a fürdőben kiszedjük belőle. -Ezzel a kezemnél fogva felhúzott az emeletre be a fürdőbe, ami meglepő módon szabad volt és elkezdte kigombolni az ingemet.
-Mégis mit csinálsz?
-Miért rajtad mossam ki? -kérdezett ő is olyan értetlen hangnemben, mint én. Igaza volt szóval elkezdtem segíteni neki. Mikor sikerült kigombolni, mert azért részegen ez nem a legegyszerűbb dolog, Tae szép lassan felsimított a mellkasomon a vállaimig, ahonnan letolta az inget, ami leesett a földre. De mi csak álltunk és néztük egymást. Tae ekkor megrázta a fejét és leguggolt az ingemért. Lenézve rá elég helytelen gondolatok jutottak eszembe, de nem tehetek róla részegen extra kanos vagyok, és Tae nagyon aranyos srác. Most őszintén kinek nem jutna eszébe egy ilyen helyzetben, hogy milyenlenne, ha Tae azokkal a gyönyörű kezeivel felsimítana a combomon egészen acsípőmig. Kigombolná a nadrágomat és rám fogna az alsómon keresztül majd azajkait is bevetné, és amikor már eleget kínzott kiszabadítaná a farkamat azalsómból és úgy folytatná.
-Szerinted meleggel vagy hideggel lenne jobb? -kérdezte.
-Hideg! Az kéne most nekem. -feleltem kicsit elkalandozva.
-Okés de én a foltra céloztam. -nevetett majd inkább békén hagyott és mosta az ingem. Én meg a földön ültem a falnak nekitámaszkodva amikor kicsapódott az ajtó és egy elég hevesen smároló pár jött be rajta minket észre se véve.
-Khmm... -erre már szétváltak és bocsánatot kérve kimentek egész sietősre vették a figurát. Mindketten felnevettünk és Tae leült mellém a vizes ingemmel a kezében.
-Kész. Tényleg bocsi ezért. -hajtotta le a fejét. Tényleg nem volt nagy dolog nem értem miért bántja ez őt.
-Semmi gond. Csak egy kicsin múlott, hogy élő pornót nézzek szóval meg van bocsátva. -erre felnevetett. Még ültünk kicsit a fürdőben beszélgetve. Majd visszamentünk a földszintre mikor sikerült egy hajszarítóval nagyjából megszárítani az ingem.
YOU ARE READING
Resist To Bad Boy (Jikook ff. 18+)
FanfictionMi történik ha egy nyugalamasnak tűnő évhez hozzá adunk pár új embert és csak hagyjuk, hogy az érzelmeik irányítsák őket? A totális katasztrófa garantált. Jimin csak le akart érettségizni és a barátaival tölteni ezt a hátra lévő időt a gimiből. Ehel...