8. rész

82 6 0
                                    

Úton a buliba Lisáékkal kb végig azt hallgattam, hogy milyen eszméletlenül dögös vagyok az új szerelésemben úgy, hogy elég magabiztosan léptem be velük az ismeretlen házba. Valami hatalmas és gyönyörű volt a házigazda otthona, mondjuk jó lenne tudni, hogy ki is az de hát nem ez a lényeg.
-Remélem azt vágod, hogy mindenki téged bámul jelenleg. -szólt oda Lisa nekem mosolyogva.
-Remélem is mert egy vagyont költöttem arra, hogy eszméletlenül nézzek ki, plusz vagy másfél óra volt elkészülni.
-És milyen hosszú másfél óra volt! -nyögött fel Tae -Esküszöm rosszabb voltál, mint a lányok.
-Minek kellett neked át jönnöd, ha nem bírod, ha valaki készülődik? -kérdeztem elég debil fejjel a barátomat. De most komolyan kb 10 percenként azt hallgattam, hogy mikor leszek már kész szerintem én voltam az áldozat.
-Na jó, én ezt nem bírom úgy, hogy én mentem piáért ti meg csak veszekedjetek, mint az öreg házaspárok. -mondta Lisa és ellibbent az egyik irányba amerre a konyhát sejtette. A lány távozása után már meg is jelent az a személy, aki miatt bele kellett préselnem magam ebbe a szűk nadrágba. Őszintén teljesen összezavar, mert egészen élvezem a kis civakodásainkat, de nagyon haragszom rá a Ryanes ügy miatt, mondjuk ha őszinte akarok lenni akkor tudom, hogy azt én csesztem el és ő nem igazán tehet a dologról. Plusz azóta nem korrepetáltam és remélem egy ilyen történés után ő se vágyik több alkalomra.
-Kit látnak a szemeim, Jiminie és Tae. Örülök, hogy eljöttetek a bulimra. -sétált felénk Jeon azzal az idegesítően aranyos mosolyával.
-Ez a te bulid? -ezek szerint Tae gyorsabban kapcsolt, mint én. El se hiszem, mégis, hogy nem derült ez ki eddig? Mondjuk igyekeztem kerülni Jeont és Chan hívott el, Oh tényleg neki is kéne köszönnöm.
-Elvileg igen. -nevetett fel. Most próbál aranyosan viselkedni? -Gondoltam így könnyen be tudok mutatkozni az embereknek plusz a szüleim elmentek itthonról és felszabadult a ház.
-Könnyen bemutatkozni vagy könnyen csajozni? Nem ugyan az a kettő Jeon. -forgattam meg a szememet flegmán nehogy elszálljon már magától, mert össze tudott hozni egy bulit egy hét alatt, ahova majdnem mindenki eljött úgy, hogy csak idén jött. Na jó lehet, hogy egész menő tőle, de ezt nem kell tudnia. -Gyere Tae nézzük meg, hogy megtalálta-e a konyhát már Lisa.
-Jimin. -kiáltott még utánam. -Elképesztően nézel ma ki.
-Köszi. -mondtam kicsit megdöbbenve. Istenem még el is pirultam. De nem szoktam hozzá, hogy Jungkook ilyeneket mondjon. A perverz megjegyzéseire tudom, hogy hogyan reagáljak, de ez meglepett. Gyors el is indultam a konyha felé, hogy ne legyen ennél is kínosabb a helyzet.
-Oké néha nem tudom megállapítani, hogy éppen utáljátok egymást vagy majd meghaltok azért, hogy egymáshoz érjetek. -olyan meglepődött pillantással illettem barátomat, hogy majd leszaladt a fejemről a szemöldököm. De amúgy van benne valami.
A konyhában megtaláltuk Lisát és Hoseokot, akik éppen sörözgettek a konyhapulton.
-És a fejtét látnod kellett volna, amikor benyitott a terembe és csak ott állt és dadogott. Persze full kínos volt, de így visszagondolva nagyon vicces. -mesélt Hobi éppen egy sztorit Lizának amikor beléptünk.
-Miről van szó? -kérdezte Tae miközben felpattant Hoseok mellé és kikapta barátunk kezéből a sörét jókorát kortyolva belőle.
-Áhh csak egy régebbi sztorit meséltem el Lisának de mindegy is. Nem is tudtam, hogy ma eljöttök jöhettünk volna együtt. Elég fasza kis bulit csapott Jungkook nem? -a gyors témaváltásra elmosolyodtam.
-Ja eléggé jó a hangulat. -válaszolt a kérdésre Chan, aki ekkor jött oda hozzánk. Szorosan mellém állt és rám mosolygott. -Arra gondoltam, hogy elszívhatnánk kint a cigimet most tekertem. -suttogta a fülembe amikor nem ránk figyeltek. Tudom mire megy ki a játék. Kettesben kint a tömegtől messze… De mivel elvileg a szingli Jimin van jelen a bulin nem lehet ellenvetésem. Sikerült elég könnyen eloldalognunk miközben Tae valami krumplis sztorit mesélt. Kifelé menet még elkaptam Jeon tekintetét ahogy a sörpongra használt asztal mellett állt két csajjal, akik eléggé nyomultak a srácra. Bár láthatóan Jeont jobban lekötötte a csapata állása meg, hogy jól megnézze a fenekem khm… perverz. Kint leültünk a lépcsőre Channal és rágyújtott. (Itt megjegyezném, hogy nem támogatom az illegális szerek használatát mert borzasztó károsak. Kerüljétek ti is! szerk.) Olyan 10 perccel ezután néztük az eget és éppen hallgattam ahogy a srác mellettem eléggé beállva magyaráz valamit arról, hogy miért hívják Tejútrendszernek, ha egyszer nincs is benne tej. Ha viszont van akkor a Hold mégis lehet sajtból. Őszintén a felét fel se fogtam, de szerintem full józanul se lehetett volna értelmezni, úgyhogy nem vesztettem sokat. Ezt a pillanatot választotta Jeon, hogy kijöjjön a teraszra és leüljön mellém, felnéztem rá, de nem igazán tudtam kivenni a vonásait tökéletesen.
-Hali Jungkoook!! Nagyon király a hangulat jó buli lett. -köszöntötte már túl vidáman Chan a nem kívánatos személyt. Nem hiszem el, hogy pont akkor jön ide amikor a legchillesebb a hangulat.
-Kösz. -hallani lehetett mennyire érdekli is őt. Helyette a lábamat bámulta mire én is odanéztem. Chan éppen a combomat masszírozta a kezével. Szóval nem tetszik, ha valaki más hozzám ér Jeon? Jó bulinak tűnt, hogy kicsit cukkoljam úgy, hogy közelebb ültem Chanhoz és a vállára hajtottam a fejemet. Igen határozottan zavarta a házigazdát, ez már elég is volt nekem. Na meg a frászt! Odahajoltam Chanhoz elkezdtem belesuttogni a legperverzebb dolgot, ami eszembe jutott, pár szót direkt hangosabban mondva, hogy tudja a mellettünk ülő mégis mi folyik köztünk. Lassan felrobbant mellettem Jeon amikor megszólalt és elrontott mindent.
-Hé Chan és hogy van a barátnőd? -fordult a sráchoz, akivel éppen kezdtünk egymásra hangolódni.
-Hogy mid? -távolodtam el a sráctól. -Neked van barátnőd?
-Nincs mégis, hogy lenne? Tudod nem nagyon találom a lányokkal a közös hangot, a fiukkal annál inkább. -és rám kacsintott -szerintem az unokahúgomra gondolsz, aki pár évvel fiatalabb, mint mi. -oké ez megnyugtatott egy kicsit. De Jeon tudja, hogy hogyan kell egy hangulatot elbaszni.
-Ja bocs nem tudtam! -vakarta meg a tarkóját mosolyogva mintha nagyon szégyelné pedig tudom, hogy csak szeret beleköpni a levesembe. -Amúgy nincs kedvetek sörpongozni? Szerzünk még egy tagot és mehet.
-Imádom azt a játékot. -kiáltott fel Chan és elindult befelé bár nekicsapódott az üvegajtónak azért sikerült bejutnia. Jeon meg győztes vigyorral figyelte a történteket.
-Ez nagyon nem volt szép tőled. -mondtam neki majd ott hagytam én is és beviharzottam a házba.

Szóval hosszas kihagyás után visszatértem. Remélem mindenkinek jól sikerültek az érettségik. Mostantól igyekszem aktívabb lenni. Na puszi

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 17, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Resist To Bad Boy (Jikook ff. 18+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang