02| Lisa

7 2 0
                                    

Policja dotarła. Wstrzasnieci sytuacją obozowicze i opiekunowie nie byli do konca świadomi sytuacji. Nastolatkowie musieli jednak zaprowadzić policje na miejsce zbrodni. Gdy dotarli na miejsce wszyscy byli zdziwieni, ponieważ nie bylo żadnych śladów. Nigdzie nie bylo krwi, ciala, zapachu benzyny, spalonej trawy czy ciala. Kompletnie nic. Jedynym faktem bylo to, ze Amor zniknal i nigdzie nie mozna było go znaleźć. Policja przebadala kilkukrotnie sprawe, ale nic nie znaleziono. Sprawa morderstwa została odrzucona, ale za to zostały rozpoczęte poszukiwania chlopca. Tydzien po calym wypadku dzieci nadal mieszkaly w obozie. Pewnej nocy do domku Ariany, Lisy, Heather i pewnej Alice ktos zapukal w okno trzy razy. Lisa, ktora miala lekki sen szybko obudził halas. Przestraszona obudzila pozostałe dziewczyny, ktore nie widzialy lepszego pomysłu na sprawdzenie co to bylo niz zajrzenie przez drzwi. Żadna z nich nie chciala, ponieważ kazda sie bała, wiec zaczely grać w butelkę. Tą, na którą wypadnie butelka bedzie musiala otworzyć drzwi i wyjrzec czy nikogo nie ma. Wypadlo na Lise. Sploszona delikatnie otworzyla drzwi i za nie wyjrzala. Gdy popatrzyła w prawo i lewo, i miala juz zamykać drzwi uslyszala halas dochodzący z niskiego dachu domku. Popatrzyła w gore. Dziewczyny, ktore zostały w domku, zamknęły sie w łazience i czekaly az Lisa ich zawola aby mogly wyjsc. Jedyne co uslyszaly to przerazliwy krzyk. Wiedzialy, ze cos jest nie tak. Chciały zadzwonić po opiekunów, ale telefony zostały w sypialniach. Musiały przeczekać do rana. Gdy wszystkie uslyszaly glos opiekuna szybko wybiegly z łazienki i zaplakane wyjawily co sie stalo. Polcija została wezwana kolejny raz. Następnego dnia większość dzieci opuściło oboz. Zostalo ich tylko 24 (nie licząc opiekunów, kucharek i sprzedawcy). Od trzech dni trwaly wielkie poszukiwania Amora i Lisy, ale nigdzie nie było zadnych śladów.

(W trakcie poszukiwań)
Lisa zostala sprowadzona do podziemnych tuneli, ktore byly wysokie, szerokie i bardzo łatwo bylo sie w nich zgubic. Jej nogi zostaly związane sznurem do rur aby nie mogła nigdzie uciec. Wolala o pomoc, ale gdy zdala sobie sprawę, ze i tak nikt jej nie usłyszy dala sobie spokój. Caly czas sie modlila. Liczyła ze to jej pomoże. Od kilku dni nic nie jadła, byla pewna ze lada chwila umrze, ale wtedy przyszedł Blake. Morderca Amora i porywacz Lisy. Na sobie mial futro ze skóry Amora i garnitur. Lisa nie mogla uwierzyć, zaczela krzyczeć i płakać. Kazal zjesc jej kanapki z szynką z ludzkiego mięsa i popic woda. W tym czasie sie jej przedstawił. Gdy przerażona zjadla uslyszala propozycje Blake'a. Musiala mu pomoc wymordowac wszystkich z obozu, albo zostanie brutalnie zabita jak jej kolega. Można zapytać czemu Blake chce zabic wszystkich z obozu, ale historia sięga roku 1940. Jego brat przez niedopilnowanie podczas zawodów pływackich utonal, poniewaz ratownik zamiast mu pomoc wolal uprawiać seks z jednym z opiekunow. Przez śmierć brata jego matka sie o to obwiniala i nie mogła poradzic sobie z ciezarem straty dziecka. Kilka dni pozniej powiesila sie w pobliskim lesie, a ojciec, który cierpiał na depresję podcial sobie żyły przez co został sam. Obiecal sobie wtedy, ze zemści sie za wyrzadzony mu ból w dziecinstwie.

Lisa nie miala zbytniego wyboru. Musiala mu pomoc, bo jeszcze cale zycie przed nia.

Krystaliczny UśmiechOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz