Хичээлүүд

24 2 3
                                    

Би Харри, Рон хоёртой янз бүрийн зүйл ярилцан явна.

-Эхний цаг хувиргал.

-Хэдэн цаг болж байна?

-Найм тавь. Хүлээгээрээ, хувиргалын хичээл есөөс биздээ?

-Нээрэн тийм ш дээ. Баларсан анхны хичээлээсээ хоцорлоо. 

Харригийн бодол

Анхны хичээлээсээ хоцорох нээ. Ядаж байхад хуваргалын танхим хаана байдаг юм бол оо?

-Харри олчлоо гэж Рон амьсгаадан хэллээ.

-Ашгүй профессор макгонагалл байхгүй байна гэж хэлсэн ч дэлфи судалтай муурны зүг ихэд айсан харцаар харна. 

-Яасан бэ? Дэлфи?

-Профессор МакГонагалл гэж муурны зүг заалаа. Удалгүй МакГонагалл анимаг гэдэг нь тодорхой болов. Муур тэдний зүг үсрэв. Үсрэх явцдаа хүн боллоо.

-Ноён Поттер,уизли хичээлээс хоцорсны төлөө Гриффиндороос таван оноо хаслаа. Одоо суудалдаа суу. Харин дэлфи энэ тухай профессор Снейп мэдэх болно. Малфой цаана биднийг баясан харна. 

-Уучлаарай проффессор МакГонагалл гээд баруун эгнээний дунд талын суудалд суулаа. Профессор биднээр шүдэнзийг зүү болгон хувиргах ёстойг хэлэв. Гэвч энэ амархан биш ажээ. Дэлфи эхний оролдлогоороо зүү болгочихов. 

-Дэлфи үүнийг хувиргаад өгөөч гэж рон аргаа баран хэлэв. дэлфи басл эхний оролдлогоор бид хоёрын шүдэнзийг зүү болголоо. 

-Сайн байна. Грэйнжер,Уизли,Поттер. Уг нь бол Дэлфи хувиргаж өгсөн ш д. Тэгсэн чинь Дэлфийг хэлсэнгүй.

Хичээл тарсны дараа

-Ашгүй нэг юм тарлаа шүү гэж Рон баярлан хэллээ.

-дэлфи чи байгаагүй бол бид хоёр гэрийн даалгавар авах байлаа. 

-Авсан аваагүй ялгаагүй л байх.

-Асар том ялгаатай. Би гэрийн даалгавар хийгээд чөлөөт цаг маань үгүй болно.

-заза. Дараагийн хичээл ургамал судлал. Тэгээд шившлэгийнх, уусмалынх.

-Фред хэлэхдээ уусмалын багш дандаатал засдаг гэсэн.

-нөгөө унжуу хамартай багш уу?

-Нэрийг Снейп гэдэг. Ер нь тийм гоё ааштай хүн биш ээ. ер нь дандаа уурлаж байдаг. 

-Чи таньдаг юм уу?

-Нэг тиймэрхүү. Ер нь Снейп жилд ганц хоёр удаа л инээдэг байх. 

-Яаж тийм байж чаддаг юм бэ?

Гайхалтай ХогварстTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang