Dupa reactia lui Belial din seara trecuta , Matuel se gandi ca e mai bine sa-l evite o vreme , sa nu care cumva sa aiba probleme din cauza lui . Si apoi daca afla si ceilalti demoni sau chiar sefu, sa fie si el pedepsit ?
- Ce poate fi in capul lui Belial ? .... gandi Matuel
- Sa vorbeasca el de "Creator"... auzi tu una ca asta
- Cred ca a inebunit de tot , daca afla sefu e terminat ....alungat din cer si exilat dintre noi , ce i-ar mai ramne ?
- Matuel , la ce te gandesti asa adanc , spune cu voce tare ?
- Aaaaaa sefu , la nimic important .....
- Pe mine ma duci? ....chiar crezi ca am inghitit gogoasa ? ...zise sefu
- Eu vad clar ca e ceva ce te framanta , asa ca da-i drumul
- Da , da ...stiti , e vorba de Belial
- Belial ? Ce e cu el ?
- Cred ca a luat-o razna de tot . A dat intamplator in drumurile sale peste o muritoare care seamana izbitor cu Abigail , si culmea e ca , chiar seamna izbitor si pe deasupra o cheama la fel , si acest lucru l-a tulburat de tot
- Sa inteleg ca si tu ai vazut-o?
- Da , si chiar e o asemanare izbitoare .... m-a lasat fara cuvinte
- Si atata e tot ? .... nu-mi pare ceva grav, macar a-ti trait si voi niste sentimente mai ciudate
- Asta nu e nimic , dar a inceput sa vorbeasca pozitiv la adresa "Creatorului " .....
- Poftim , ce aud ?..... de urgenta dute si prezinta-l in fata mea , zise sefu plin de furie
- Bine sefu , merg dupa el
Nici un moment , nu se astepta Belial sa aiba parte de o zi plina . Statea in locul sau preferat si-si facea planuri pt deseara , alegea intrevbarile pe care urma sa le puna aceste tinere pe nume Aby .
- Belial , Belial , prietene vezi ca te cheama sefu urgent la el , e negru de furie , a aflat despre tine
- A aflat ..? dar de la cine oare ? .. eu nu am vorbit cu nimeni in afara de tine
- Nu stiu , poate ca ne-a urmarit cineva ..... hai repede te rog
- Bine , bine hai ca merg
Luandu-si avant in inaltul cerului , cobori apoi direct in fata sefului , care statea pe tronul sau inconjurat de sfatul sau de demoni cu rang de legiune .
- Da sefu , m-ai chemat ?
- Mai intrebi ? ... netrebnice
- Ce mi-a fost dat sa aud ? ... te dai bine cu "Creatorul " ?
- Si ce e cu povestea despre muritoarea care te-a inebunit ?
Privind in urma sa , Belial observa ca Matuel nu mai era acolo . Atunci a inteles de unde avea sefu informatiile , de la cel mai bun prieten al sau cu care si-a petrecut cea mai mare parte din vata sa.
- Faptul ca am recunoscut datorita cui existam , nu cred ca am gresit cu ceva .... si apoi povestea cu fata e problema mea sa o rezolv ...
- Esti nebun ? .. cum iti permiti sa-mi vorbesti asa ? ... ai tupeu nu gluma ...
- Niciodata nu te-am auzit sa-mi vorbesti pe un astfel de ton , cred ca uiti cu cine stai de vorba
- Nu uit , dar chiar si tu ai recunoscut de cateva ori originea noastra, si apoi suntem in satrea in care suntem , de ingeri decazuti, datorita greselilor noastre . Nimeni nu ne-a obligat sa le facem !
- Gata , gata , ajunge sa nu mai aud un cuvant ... Tu chiar ca ai inebunit , mie nimeni nu-mi vorbeste asa . Din acest moment nimeni nu mai are voie sa vorbeasca cu tine , esti exilat pe termen nedefinit . Cine va avea curajul sa-mi incalce porunca sa pateasca ca tine . Sa fie condamnat la singuratate .
- Bine , bine , parca imi pasa , dupa ce am patit in ultimul timp , si dupa ceea ce simt , asta e egal cu zero
- Dispari din fata mea , netrebnice ....
- Si inca ceva , transmite-i lui Matuel ca pentru mine nu mai exista , nu-si dezminte numele de sluga a celui rau si tradator ...
- Dati-l afara acum ... sa nu mai indraznesca cine nici sa-i pomeneasca numele in fata mea !
Luat pe sus , Belial fu alungat din locul tronului . Frustarea pe care o simtea , îi provoca o durere imensa .
- Sa fiu tradat de cel mai bun prieten ..... dar ce ma mir , nu suntem noi doar inselatori, mincinosi, tradatori, razvratiti , si tot ce e mai rau ?
- Nici nu ma mir ca am fost izgoniti din ceruri .... ce tampit am fost sa cred ca-mi va fi mai bine de partea raului ...!!
- Dar asta e! Cum zic muritorii „ capul face , capul trage „
- Am eu altele de rezolvat acum... macar am timp mai mult sa aflu mai multe despre Aby
Porni incet spre locul sau preferat , si nerabarea de a se intalni din nou cu fata . îi mai potoli putin furia tradarii .